Mitä luulette, kuinka moni käyttää Baby Borneja hyväkseen matkustaakseen ilmaiseksi bussilla?
Välillä tulee mietittyä tätä kun bussiin tunkee mammoja rattaiden kanssa ja koko matkan aikana ei kuulu vauvasta pihaustakaan.
Kommentit (17)
Mä en vaan jaksa uskoa että joku viitsii alentua noin alas parin euron bussimatkan takia.
Joku nuori kundi selitti kerran bussissa kaverilleen kuinka "aikaisemmin" kulki aina bussilla roudaten mukanaan lastenvaunuja. Tuli kyllä niistä jutuista vähän sellainen olo että nyt kusettaa kyllä kaveriaan oikein kunnolla. Ei kukaan voi olla niin pöljä teini että huvikseen jotain lastenrattaita raahaisi mukanaan kavereille, harrastuksiin ym...
Hiljainen vauva = aivan varmasti tuo akka huijaa itselleen ilmaisen bussimatkan!
Vauva päästää äänen = pakkoko noita p)(35,,!)5;?/()€?%><#iä on tuoda häiritsemään kunnon ihmisiä?!!?!1111
Huoh.
Ai että ostaa mieluummin lastenvaunut, joita kuskaa mukanaan joka paikkaan kuin parin euron bussilipun? Olet outo.
Kirppareilta vanhat vankkurit. Virittele siihen kuomun jatkeeksi vaunuverho ja "vauva nukkuu". Kukaan tuskin tulee kurkkimaan, mikä alien siellä uinuu (itselläni usein perunapussi). Ei muuta kuin vapaan matkustamisen iloa!
:D Kenelle edes tulee mieleen, että vaunuissa on varmaan nukke, koska ei kuulu mitään ääntä?
Jos joku nyt sattuu niin paljon vaivaa näkemään, että lykkii mukanaan vaunuja ja nukkea ilmaisen matkan takia, niin minun puolestani matkustakoon ihan vapaasti ilmaiseksi.
Kerran näin erään ulkomaalaisen naisen tulevan bussiin tyhjien lastenvaunujen kanssa :D Mitään ei matkasta maksanut eikä edes näyttänyt häpeävän. Vaunut oli täysin tyhjät eikä verhoa tai vilttiäkään ollut edessä. Olikohan ymmärtänyt liian kirjaimellisesti ohjeistuksen, että lastenvaunujen kanssa saa ilmaisen matkan...
Jos joku jaksaa raahata vaunuja tai rattaita ja nukkea ympäri kaupunkia, että saa sen parin euron bussilipun ilmaiseksi, niin suon sen kyllä hänellä.
Yksikään palstamamma ei ole kokeillut eikä tule kokeilemaan tätä moraalitonta tapaa!
Mä laitan vaunuihin alle 180-senttisen mieheni, ihan hyvät säästöt vuositasolla!
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkastajat tulee, niin ei kai ne tyhjät vaunut paljon lohduta?
Kurkistaako tarkastaja vaunuihin vaikka edessä olisi harso?
Siellähän voi olla vaikka kaljakori?
Harva rakastaa vaunujen kanssa matkailua noin paljon.