Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin pois ja jätin miehen sekä kodin.

Vierailija
17.04.2017 |

Syynä oli yksinkertaisesti miehen saamattomuus. Mitään kotona ei korjattu tai huollettu. Lattiat rikki, listat sieltä täältä pois, katto vuosi, sen appi korjasi. Ja muuta sellaista tekemättömyyttä. Kaikki rempallaan ja kaikki jää siihen missä ovat, siis tavarat tai vaatteet.
Mä en jaksanu patistaa, ja ketään en kehdannut kutsua kotiin.
Töiden jälkeen mies vain makasi sohvalla peiton alla, söi karkkia ja katsoi telkkaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hän tuollainen kun tapasitte, vai millainen?

Vierailija
2/13 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tullut mieleen käyttää rahaa ja palkata joku tekemään työt? Ehkä mieskin olisi  havahtunut. Mene hiukan itseesi - olisitko voinut ehkä itsekin tehdä jotakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miestä ei kiinnostanut kun ei osaa nikkarointihommia? Ja jos sellainen, joka ei osaa, alkaa remppailemaan, tulee niin pahaa sutta ja sekundaa, että korjauttaminen maksaa enemmän kuin että alunperin olisi ottanut ammattilaisen tekemään.

Mutta siellä se miehesi nyt saa rauhassa nakerrella karkkejaan peiton alla loppu elämäsä.

Vierailija
4/13 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan ihan itse korjata ja huoltaa. Parasta on, jos tekee yhdessä miehen kanssa. Et kai ollut pelkkä käskyttäjä?

Vierailija
5/13 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko hän tuollainen kun tapasitte, vai millainen?

Ei. Teki ahkerasti kaikkea. Mutta näin jälkeen päin aatellen kaikkea omaasa. Varaston rakensi , missä pitää harrastusvälineitä. Mutta siin vain pitää, ei harrasta. Tavarat jääneet aina siihen missä ovat, sukuvika taitaa niillä olla. Mutta tämä paheni. Mitään ei enää viitsinyt.

Vierailija
6/13 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus?

Vierailija
7/13 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä osaan ihan itse korjata ja huoltaa. Parasta on, jos tekee yhdessä miehen kanssa. Et kai ollut pelkkä käskyttäjä?

Käskenyt. Vaikea sanoa. Jos esim innostui maalaamaan maalasi vain muutaman seinän. Tai jos purki jotain, ei tehnyt uutta. Kaikki touhuilu on sellaista vasemmalla kädellä tehtyä. Ei sitä voi oikein käskyttää.

Taitoa kyllä on .

Vierailija
8/13 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Kertoo vahvuudesta, että uskaltaa lähteä ulos suhteesta, joka ei vastaa tarpeisiin. Liian moni ei uskalla.

Vierailija
9/13 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä sialla pieni pippelee?

Vierailija
10/13 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit alunalkaen periksi tuollaiselle

Vierailija
11/13 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut miehelle! Minäkin pääsin nalkuttavasta akasta eroon vastaavalla tavalla!

Vierailija
12/13 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Vierailija
13/13 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Painoindeksini on 20. Tuskin oli sillä vaikutusta. Kävin eilen entisessä kodissa, sotkuisaksi saatu jo muutamassa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän