Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimin kuten mies, ja sain osakseni valittamista ja suuttumisen. Sisältää s_ksiin liittyvää aihetta.

Vierailija
17.04.2017 |

No tapasin baarissa miehen. Oli kivaa, vietettiin siinä iltaa yhdessä ja naurettiin, ja jatkoille sen miehen luo. Hän pyysi, ja kyllä se sopi, koska halusin jatkaa kivaa iltaa. Miehen luona tunnelma tiheni, ja yksi asia johti toiseen.. Pian oltiin alasti sängyllä. Annoin ymmärtää, että naista tulee lämmitellä hyvin ennen kuin etenee pidemmälle, ja mies osoittautui oikein taitavaksi käsittelemään naista, jotenka laukesin siihen hänen käsiin :) . Kiitin ja rupesin nousemaan ja pukemaan. Mieshän suuttui, ja alkoi kamala valitus, että hän jäi ilman. No niin jäi, sain mitä halusin, niin miksi olisin ryhtynyt enempään. En tykkää raskaaksi tulemisen riskistä enkä sukupuolitautiriskistä. Jatkoin pukemista ja menin eteiseen laittamaan kenkiä ja mies senkun valitti ja haukkui minua. Lähdin kotiin, minulla oli ollut kiva ilta, mutta en tykkää kuunnella haukkumista.
Kysyn nyt, että mitä ihmettä? Noinhan moni mies tekee yhdenillan jutussa. Laukeaa, mutta nainen jää ilman laukeamista. Minä nyt satuin toimimaan kuten mies, ja kamala suuttuminen ja valitus sen miehen taholta. Onko miehet oikeasti näin kaksinaismoralisteja?? Vai eikö hän ollut kohdannut aiemmin naista, joka osaa nauttia?
N33

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti dildo kyllä hakkaa yhdenyönpanon.

Vierailija
22/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinko miehet tosiaan toimivat? 

Naiset ovat erilaisia. Toiset haluavat vaikka kuinka paljon "lämmittelyä" ja toiset vaativat yhdyntää. Se ettei mies yhden yön jutussa toimi niin kuin nainen haluaisi tarkoittaa ehkä ettei mies ole kovin hyvä rakastaja ja partnerin tulkitsija, mutta että tahallaan jättäisi ilman.

Vielä vähemmän jos nainen suoraan sanoo että jäi ilman niin, miehetkö eivät yleensä suostu tyydyttämään häntä? 

pah.. tulkintani on kyllä syvä itsekkyys, eli täysi tahallisuus.  Joku domina nyt ehkä sitten vaatii, mutta jos/kun kysymällä toinen ei toimi, niin aika monella ei piiskaa ja dominaelkeitä ole. Toisin sanoen, kun toisen pakottaa, menee kyllä omakin tunnelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinko miehet tosiaan toimivat? 

Naiset ovat erilaisia. Toiset haluavat vaikka kuinka paljon "lämmittelyä" ja toiset vaativat yhdyntää. Se ettei mies yhden yön jutussa toimi niin kuin nainen haluaisi tarkoittaa ehkä ettei mies ole kovin hyvä rakastaja ja partnerin tulkitsija, mutta että tahallaan jättäisi ilman.

Vielä vähemmän jos nainen suoraan sanoo että jäi ilman niin, miehetkö eivät yleensä suostu tyydyttämään häntä? 

Miehet ihan oikeasti jättää naisen ilman laukeamista yhden yön jutuissa. Lähes kaikki miehet. Ehkä sinä olet poikkeus säännöstä. Sen takia naiset ei halua yhden yön juttuja harrastaakaan, koska miksi ottaa raskauden riski ja sukupuolitautien riski "tyhjän" takia. 

Pohdit että jättääkö nuo miehet naisen ilman laukeamista tahallaan vai ei. Ne jättää naisen ilman laukeamista joko ihan itsekkyyttään eli tahallaan. Tai sitten siksi, että eivät jaksa/viitsi nähdä vaivaa tarjotakseen naiselle laukeamisen, koska se vaatisi vähän eforttia ja aikaa. Heitä ei kiinnosta se, että laukeaako se yhden yön nainen vai ei. 

Ja jos nainen pyytää, että hänkin haluaa laueta, niin ei mies yhtään sen enempää viitsi sitä laukeamista sille naiselle tarjota. Varsinkaan, jos on itse jo lauennut.

Näin se vain on.

Vierailija
24/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset ei halua yhden yön juttuja harrastaa'"

Kummasti tuntuu harrastavan. Tsiisus mitä urpoyleistystä. Olet valinnut huonoja miehiä tai komminkoinut huonosti - aina asiat ei mene näin.

Vierailija
25/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesta vastaavan tekisi se että mies pyytäisi yhdenillan jutuissa naista runkkaamaan. Kun lähdetään panemaan niin aina on myös se mahdollisuus että molemmat saa orgasmin, harvinaista se kyllä on. Sen takia aloittajan teko oli itsekäs. Itse olen jokaisessa yhdenillan jutussa tarjoutunut tuottamaan tyydytyksen naiselle joko käsin tai suulla, ennen tai jälkeen yhdynnän. Ihan kauhean moni sitä ei ole halunnut, vaan naisilla päätavoite on ollut nopea pano. Toiset on siinäkin onnistunut saamaan orgasmin.

Vierailija
26/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi tehdä kuten ap teki. Mutta miehet kyllä usein toimivat minunkin kokemusten mukaan niin, että yhden illan jutuissa eivät välitä, saako nainen.

Itse olen ratkaissut asian niin, että teen miehelle jo baarissa selväksi, että yhdyntään siirrytään vasta sitten, kun minä olen saanut käsi- tai suikkarihommilla. 

Tämä ehto laittaa miehet yrittämään ihan tosissaan.

Jos mies hoitaa hommat hyvin, teen sitten kaikkeni hänen nautintonsa eteen yhdynnässä tai suikkareissa.

Selvyyden vuoksi kerron, että saan kyllä melko helposti, joten miehiltä en ihan mahdottomia vaadita. Hieman viitseliäisyyttä. Mutta sen jälkeen kun otin käytännökseni "ei yhdyntää ennen minua orgasmia", en ole joutunut pettymään.

Vierailija
27/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi tehdä kuten ap teki. Mutta miehet kyllä usein toimivat minunkin kokemusten mukaan niin, että yhden illan jutuissa eivät välitä, saako nainen.

Itse olen ratkaissut asian niin, että teen miehelle jo baarissa selväksi, että yhdyntään siirrytään vasta sitten, kun minä olen saanut käsi- tai suikkarihommilla. 

Jos mies hoitaa hommat hyvin, teen sitten kaikkeni hänen nautintonsa eteen yhdynnässä tai suikkareissa.

Selvyyden vuoksi kerron, että saan kyllä melko helposti, joten miehiltä en ihan mahdottomia vaadita. Hieman viitseliäisyyttä. Mutta sen jälkeen kun otin käytännökseni "ei yhdyntää ennen minua orgasmia", en ole joutunut pettymään.

Tämä on hyvä neuvo. Pitääkin olla domina-asenteella jo baarissa (tms.)

Vierailija
28/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä idea. Onko moni mies jättänyt lähtemättä kanssasi jatkoille, kun on kuullut tuon ehdon? 

Moni mies ei nimittäin osaa antaa naiselle laukeamista.. Ja tietää sen itsekin.

Vierailija
29/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanteesta vastaavan tekisi se että mies pyytäisi yhdenillan jutuissa naista runkkaamaan. Kun lähdetään panemaan niin aina on myös se mahdollisuus että molemmat saa orgasmin, harvinaista se kyllä on. Sen takia aloittajan teko oli itsekäs. Itse olen jokaisessa yhdenillan jutussa tarjoutunut tuottamaan tyydytyksen naiselle joko käsin tai suulla, ennen tai jälkeen yhdynnän. Ihan kauhean moni sitä ei ole halunnut, vaan naisilla päätavoite on ollut nopea pano. Toiset on siinäkin onnistunut saamaan orgasmin.

Siis hä?

Yleensä miehet "huolehtii "tosiaan naisen "saamisesta" tasan niin, että itseään saa runkata jos aikoo saada.

Mistä näitä pyhiä orkuttajia muka tänne löytyy? Ei nyt mene läpi.

Vierailija
30/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ymmärräthän, että sinä olet harvinainen poikkeus. Lähes kaikki miehet on sellaisia, että ei niitä yhden yön jutussa kiinnosta panostaa siihen, että nainen laukeaisi. Hienoa, jos sinua kiinnostaa. Mutta älä kuvittele, että muut miehet olisi kuin sinä.

Vierailija
31/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miten harrastatte seksiä tai toisinsanoen runkkailette toisiin ihmisiin, mutta itse kyllä seksissä saan 50% tyydytyksestäni siitä, kun seksikumppanikin nauttii ja tyydyttyy. Jos itselleni vain haluan orgasmin niin teen sen ihan itse. En näe ylpeydenaiheena kerskailla sillä, että käyttäytyy kuin idiootein osa vastakkaisen sukupuolen edustajista. Ja nainen olen.

Vierailija
32/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä idea. Onko moni mies jättänyt lähtemättä kanssasi jatkoille, kun on kuullut tuon ehdon? 

Moni mies ei nimittäin osaa antaa naiselle laukeamista.. Ja tietää sen itsekin.

27 vastaa.

Kukaan mies ei ole jättänyt lähtemättä kanssani jatkoille vaativuuteni takia.

Yleensä tapahtumat baarissa menevät niin, että mies ehdottaa lähempää tuttavuutta. Kerron, että nainen ei yleensä yhden illan jutusta saa paljon irti, mutta jos 

esittämäni järjestely sopii hänelle, niin sitten etenemme, ja aina on sopinut.

Miehet ovat olleet ihan ok taitavia. Olen ystävällisesti ohjannut ja opastanut, kädestä pitäen näyttänyt. Jos muuten ei ole onnistunut, niin mies on esim. hoitanut vaginani ja rintani, kun itse olen huolehtinut klitoriksestani. Olennaisinta on oikea asenne ja halu edes yrittää, ja jos sellaista koen niin sen haluan palkita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä