Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimin kuten mies, ja sain osakseni valittamista ja suuttumisen. Sisältää s_ksiin liittyvää aihetta.

Vierailija
17.04.2017 |

No tapasin baarissa miehen. Oli kivaa, vietettiin siinä iltaa yhdessä ja naurettiin, ja jatkoille sen miehen luo. Hän pyysi, ja kyllä se sopi, koska halusin jatkaa kivaa iltaa. Miehen luona tunnelma tiheni, ja yksi asia johti toiseen.. Pian oltiin alasti sängyllä. Annoin ymmärtää, että naista tulee lämmitellä hyvin ennen kuin etenee pidemmälle, ja mies osoittautui oikein taitavaksi käsittelemään naista, jotenka laukesin siihen hänen käsiin :) . Kiitin ja rupesin nousemaan ja pukemaan. Mieshän suuttui, ja alkoi kamala valitus, että hän jäi ilman. No niin jäi, sain mitä halusin, niin miksi olisin ryhtynyt enempään. En tykkää raskaaksi tulemisen riskistä enkä sukupuolitautiriskistä. Jatkoin pukemista ja menin eteiseen laittamaan kenkiä ja mies senkun valitti ja haukkui minua. Lähdin kotiin, minulla oli ollut kiva ilta, mutta en tykkää kuunnella haukkumista.
Kysyn nyt, että mitä ihmettä? Noinhan moni mies tekee yhdenillan jutussa. Laukeaa, mutta nainen jää ilman laukeamista. Minä nyt satuin toimimaan kuten mies, ja kamala suuttuminen ja valitus sen miehen taholta. Onko miehet oikeasti näin kaksinaismoralisteja?? Vai eikö hän ollut kohdannut aiemmin naista, joka osaa nauttia?
N33

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tehnyt noin, mutta he ovat tulleet mun kotiini ja olen heittänyt yöllä pois tai ohjannut sohvalle nukkumaan.

Miehet tosin eivät ole suuttuneet vaan ottaneet jopa yhteyttä jälkeenpäin ja ehdottaneet uusintaa.

Vierailija
2/32 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina tehnyt noin, mutta he ovat tulleet mun kotiini ja olen heittänyt yöllä pois tai ohjannut sohvalle nukkumaan.

Miehet tosin eivät ole suuttuneet vaan ottaneet jopa yhteyttä jälkeenpäin ja ehdottaneet uusintaa.

No siis, itse asiassa tästä on viikko aikaa, ja tuo mies on ottanut yhteyttä minuun, sillä vaihdettiin puhelinnumeroita aiemmin sen illan aikana. Pyysi treffeille, mutta en oikein tiedä kun se suuttui tuollaisesta jutusta ja haukkui minua. Muuten oli kiva tyyppi ja voisin treffejä harkitakin. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä, että ehkä tuo kohtaamani mies ei ollut kovin kelpo tyyppi kun suuttui. Hän sai kuitenkin kanssani seksiä, vaikka ei yhdyntää saanutkaan. Ja sai läheisyyttä ja pussailua ja sellaista. Ap.

Vierailija
4/32 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se suuttui ja haukkui, niin en lähtisi treffeille. On jo osoittanut todellisen karvansa, miksi tuhlata aikaa huonoon. Iske uusi mies vain tilalle! Todellakin mulle kukaan ei ikinä suuttunut, eli pidän tuota haukkumisreaktiota poikkeavana ja lupaa huonoa.

N

Vierailija
5/32 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se suuttui ja haukkui, niin en lähtisi treffeille. On jo osoittanut todellisen karvansa, miksi tuhlata aikaa huonoon. Iske uusi mies vain tilalle! Todellakin mulle kukaan ei ikinä suuttunut, eli pidän tuota haukkumisreaktiota poikkeavana ja lupaa huonoa.

N

Joo näin taidan tehdä, saan nimittäin kyllä helposti seuraa, vaikka en tosiaan yhden yön juttuja harrastakaan, tuo oli tuollainen yksittäinen kokeilu nyt kun olen eronnut pitkästä parisuhteesta. Haukkuminen lupaa aina huonoa minunkin mielestä. Sinänsä vaan harmi, koska se mies oli todella taitava siinä "lämmittelyssä". N33 

Vierailija
6/32 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tapasin baarissa miehen. Oli kivaa, vietettiin siinä iltaa yhdessä ja naurettiin, ja jatkoille sen miehen luo. Hän pyysi, ja kyllä se sopi, koska halusin jatkaa kivaa iltaa. Miehen luona tunnelma tiheni, ja yksi asia johti toiseen.. Pian oltiin alasti sängyllä. Annoin ymmärtää, että naista tulee lämmitellä hyvin ennen kuin etenee pidemmälle, ja mies osoittautui oikein taitavaksi käsittelemään naista, jotenka laukesin siihen hänen käsiin :) . Kiitin ja rupesin nousemaan ja pukemaan. Mieshän suuttui, ja alkoi kamala valitus, että hän jäi ilman. No niin jäi, sain mitä halusin, niin miksi olisin ryhtynyt enempään. En tykkää raskaaksi tulemisen riskistä enkä sukupuolitautiriskistä. Jatkoin pukemista ja menin eteiseen laittamaan kenkiä ja mies senkun valitti ja haukkui minua. Lähdin kotiin, minulla oli ollut kiva ilta, mutta en tykkää kuunnella haukkumista.

Kysyn nyt, että mitä ihmettä? Noinhan moni mies tekee yhdenillan jutussa. Laukeaa, mutta nainen jää ilman laukeamista. Minä nyt satuin toimimaan kuten mies, ja kamala suuttuminen ja valitus sen miehen taholta. Onko miehet oikeasti näin kaksinaismoralisteja?? Vai eikö hän ollut kohdannut aiemmin naista, joka osaa nauttia?

N33

Kuinka moni mies on vihjaillut naiselle käsi/suuhoito lämmittelyksi ja antanut toisen jatkaa omaan laukeamiseensa saakka ja lähtenyt sitten? Ilman että olisi edes yritetty yhdyntää tai jotain muuta josta nainenkin voisi nauttia? On eri asia, jos yritys ei riitä kuin se, ettei edes yritä.

On itsellekin käynyt niin, että nainen haluaa lopettaa yhdynnän lauettuaan vaikka minä olen vielä tulematta. Tämä siis silloin kun itsellä on syystä tai toisesta vaan kestänyt. Ja oisko kerran nainen jatkanut minun tyydyttämistäni toisella tavalla. Pitäisikö minunkin lähteä jollekin kostoretkelle naisia vastaan?

Vierailija
7/32 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Kuinka moni mies on vihjaillut naiselle käsi/suuhoito lämmittelyksi ja antanut toisen jatkaa omaan laukeamiseensa saakka ja lähtenyt sitten? Ilman että olisi edes yritetty yhdyntää tai jotain muuta josta nainenkin voisi nauttia? On eri asia, jos yritys ei riitä kuin se, ettei edes yritä.

On itsellekin käynyt niin, että nainen haluaa lopettaa yhdynnän lauettuaan vaikka minä olen vielä tulematta. Tämä siis silloin kun itsellä on syystä tai toisesta vaan kestänyt. Ja oisko kerran nainen jatkanut minun tyydyttämistäni toisella tavalla. Pitäisikö minunkin lähteä jollekin kostoretkelle naisia vastaan?

Todella moni mies on vain tyydyttänyt itsensä minuun ja lopettanut sitten. Yhdyntä ei tee minulle mitään eikä pelkkääyhdyntää harrastava mies ole siis edes yrittänyt tyydyttää minua.

Yhtä hyvin voisi kysyä, että riittääkö miehen huomioimiseksi pelkkä se, että silittelee kiveksiä (=emätin naisella), muttei koske lainkaan penikseen (=klitoris naisella)?

Vierailija
8/32 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsellinen voi ihminen olla?

Jos on itse kokenut epämiellyttävää käytöstä ventovieraiden osalta, ei toisille ihmisille "kostaminen" ole mikään ylpeyden aihe. Sama kuin hakkaisi ja pettäisi kumppaniaan "koska niin moni muukin toisen sukupuolen edustaja on sitä tehnyt".

Vierailija
9/32 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
10/32 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsellinen voi ihminen olla?

Jos on itse kokenut epämiellyttävää käytöstä ventovieraiden osalta, ei toisille ihmisille "kostaminen" ole mikään ylpeyden aihe. Sama kuin hakkaisi ja pettäisi kumppaniaan "koska niin moni muukin toisen sukupuolen edustaja on sitä tehnyt".

En ole missään sanonut, että olisin kokenut miesten taholta jotain, jota tuossa kostaisin vieraalle miehelle. Tuo kuvaamani tilanne oli elämäni toinen yhdenillan juttu. En kostanut siinä kellekään mitään. Tiedän vain ystävien kertomuksista, että miehillä on tapana laueta yhdenyönjutuissa, ja nainen jää yleensä ilman laukeamista. En sitäkään kostanut kellekään. Vaan toimin kuten miehet usein toimivat. Ei se ollut kosto, ei "opettamista" eikä mitään muutakaan. Syy oli sama kuin miehillä: oma nautinto oli tärkein ventovieraan kanssa. 

Miksi heti sanotaan, että kyseessä olisi kosto, kun nainen välittää vain omasta nautinnostaan? Ja kun mies tekee samaa, niin se on normaalia, eikä mikään kosto entisten naisten tekemistä ikävistä asioista?

Ap eli N33

Vierailija
11/32 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäästi aloittaja tuossa toimi. Pakko kai tään on olla provo. Ei kukaan voi olla niin tyhmä ettei ymmärrä miksi mies pahoitti mielensä tuossa tilanteessa. Vaikka olisikin vai yhden illan juttu niin silti voi olla huomaavainen toista osapuolta kohtaan eikä ajatella vain omaa persettään. En usko että mies on oikeasti edes soittanut takaisin.

Vierailija
12/32 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkäästi aloittaja tuossa toimi. Pakko kai tään on olla provo. Ei kukaan voi olla niin tyhmä ettei ymmärrä miksi mies pahoitti mielensä tuossa tilanteessa. Vaikka olisikin vai yhden illan juttu niin silti voi olla huomaavainen toista osapuolta kohtaan eikä ajatella vain omaa persettään. En usko että mies on oikeasti edes soittanut takaisin.

AP nyt vain on moderni nainen ja omaksunut samat arvot kuin valtaosa miehistä. Mikä tässä nyt voi olla niin vaikeaa?

Vierailija
13/32 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole provo, usko tai älä. Kun kirjoitin tämän tänne, niin arvasin että joku tulee väittämään provoksi. Onko oikeasti niin vaikea uskoa, että joku nainen toimisi noin? Ja vieläpä nainen, joka ei edes harrasta yhden yön juttuja vaan on ollut lähinnä pitkissä parisuhteissa. En tiedä millä todistaisin sinulle, että tämä ei ole millään tavalla keksitty juttu, vaan ihan todellisuutta viikon takaisesta elämästäni.

Kyllä minä ymmärrän ihan hyvin, että miksi mies pahoitti mielensä tilanteessa. Ja on totta, että toimin itsekkäästi. 

Ja se mies ei soittanut minulle takaisin, vaan laittoi viestin että haluaisi tavata uudelleen. Iltamme oli oikeasti kiva ilta. Mitään muuta vikaa siinä illassa ei ollut kuin minun kannalta se että mies suutahti ja miehen kannalta se että minä jätin hänet "ilman". 

Ap.

Vierailija
14/32 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka moni mies muka huolehtii, että nainen laukeaa yhden yön jutussa???????

Vierailija
15/32 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka moni mies muka huolehtii, että nainen laukeaa yhden yön jutussa???????

Ei yksikään. Siksi olen lopettanut ne.

Vierailija
16/32 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aphan oli huomaavainen ja kohtelias, hän kiitti kun sai.

Vierailija
17/32 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yksikään. Siksi olen lopettanut ne.

No niimpä! Mitä miehet tässä ketjussa sitten itkee että ap oli muka itsekäs ja törkeä jne??

Nainen laukesi, ja lähti kotiin, mutta mies ei lauennut. 

Yleensä yhden yön juttu menee niin, että mies laukesi, ja lähti kotiin, nainen ei lauennut.

Vierailija
18/32 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku nainen käyttäytyi kuin mies, ja sitten se ei miehille kelpaakaan. Vaikka miehet suuna päänä kehuu jos joku heidän kaveri (mies) on toiminut noin kuin ap.

Vierailija
19/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko miehet tosiaan toimivat? 

Naiset ovat erilaisia. Toiset haluavat vaikka kuinka paljon "lämmittelyä" ja toiset vaativat yhdyntää. Se ettei mies yhden yön jutussa toimi niin kuin nainen haluaisi tarkoittaa ehkä ettei mies ole kovin hyvä rakastaja ja partnerin tulkitsija, mutta että tahallaan jättäisi ilman.

Vielä vähemmän jos nainen suoraan sanoo että jäi ilman niin, miehetkö eivät yleensä suostu tyydyttämään häntä? 

Vierailija
20/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet toimivat noin vauva.fi raivofantasioissa, joissa voi perustella omaa huonoa käytöstä oletetulla huonon miehen mallilla.

En ole ainoa mies joka sa kiksit naisen tyydyttämisestä. Yksi yö tai useampi - ihan poikkeus on ollut se, joka ei ole saanut. Ja vaivaa olen ollut valmis näkemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi