Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee mitään

turhautunut
17.04.2017 |

Elikkä, oon ollu mun miehen kanssa jo 6 vuotta yhdessä. Asutaan yhdessä aika isossa rivitalossa joten tekemistä riittää. Mies ei käy töissä, ei tee melkein mitään kotitöitä (täyttää joskus pyykinpesukoneen)
Sen päivärytmi menee yleensä näin:
Herää 9-10 aikaan
menee koneelle
soittaa musaa
syö mun tekemää ruokaa mun työpäivän jälkeen
on koneella 11-2 yöllä asti.

Mun päivärytmi:
Herään 7-9 aikaan
meen töihin
tuun 2-4 aikaan kotiin
teen ruuan
teen kotitöitä
oon hetken illalla koneella
meen nukkuun 10 aikaan.

teen kaikki kotityöt, imuroin, vien roskat, moppaan, pyyhin pölyt, täytän tiskikoneen ja tyhjään, täytän pyykkikoneen ja tyhjään, vaihdan autonrenkaat, teen puutarhatyöt, vaihdan petiliinat. Teen oikeesti kaiken. Maksan ruuan ja bensankin aina (vaikka ei mies autoa käytäkkään omaan tarkoitukseen), maksaa sentään laskuista osansa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin sille tänään kuvakaappauksia joistain teidän vastauksista, kiitos niistä!!

Sain vastaukseksi puhelun jossa mies sanoi "calm down woman, kyl mä muutun. rakastan sua❤️"

No, tulin kotiin. Oli tehnyt makaronilaatikkoa, maistui kyllä jotenkin teolliselta (yritän ehkä vaan maalata piruja seinille) :D tiskannut tiskinsä ja imuroinut, sain jopa kukkia. Katotaan jääkö tää tähän vai muuttuuko nyt oikeesti. Päivittelen lähipäivinä!

Ap

Suloista kuvitella, että asiat muuttuu yhdessä yössä. 

Vierailija
22/26 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapsi. Käske ryhdistäytyä tai saa kenkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muuttunut, käy joskus kaupassa. Tuo itselleen aina kaljaa.

Ap

Vierailija
24/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä mitä aiot tehdä?

Vierailija
25/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on valintasi kun tommosta katsot.

Vierailija
26/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuommoista kyllä katselisi. Eihän tuossa ole mitään parisuhteen hyviä puolia. Olisin sinkkuna mieluummin samalla vaivalla, saisinpa edes säpinää elämään. Jos mies on yhtä vätys sängyssä kuin kotitöissä, ja näin oletan ettei laiskaa saa reippaaksi, kannattaa vähintään hankkia sivusuhde josta saa parisuhteen hyötyjä kuten yhteistä aikaa, seksiä, joku kehuu ja kuuntelee jaksat sitten palvella kotona patalaiskaa aikuista vapaamatkustajaa iloisemmin. -N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan