Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee mitään

turhautunut
17.04.2017 |

Elikkä, oon ollu mun miehen kanssa jo 6 vuotta yhdessä. Asutaan yhdessä aika isossa rivitalossa joten tekemistä riittää. Mies ei käy töissä, ei tee melkein mitään kotitöitä (täyttää joskus pyykinpesukoneen)
Sen päivärytmi menee yleensä näin:
Herää 9-10 aikaan
menee koneelle
soittaa musaa
syö mun tekemää ruokaa mun työpäivän jälkeen
on koneella 11-2 yöllä asti.

Mun päivärytmi:
Herään 7-9 aikaan
meen töihin
tuun 2-4 aikaan kotiin
teen ruuan
teen kotitöitä
oon hetken illalla koneella
meen nukkuun 10 aikaan.

teen kaikki kotityöt, imuroin, vien roskat, moppaan, pyyhin pölyt, täytän tiskikoneen ja tyhjään, täytän pyykkikoneen ja tyhjään, vaihdan autonrenkaat, teen puutarhatyöt, vaihdan petiliinat. Teen oikeesti kaiken. Maksan ruuan ja bensankin aina (vaikka ei mies autoa käytäkkään omaan tarkoitukseen), maksaa sentään laskuista osansa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän toi normaalia ole.

Sinuna miettisin sitä että miksi mahdollistan tuollaisen lojumisen aikuiselle ihmiselle, ja alkaisin valmistella muuttoa omaan erilliseen talouteen.

Vierailija
2/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran ehdit tehdä kaikki kotityöt töiden jälkeen, miksi miehen pitäisi tehdä niitä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jaksat roikkua tuossa parisuhtessa? On aika nostaa kytkintä.

Vierailija
4/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samat työt tekee sinkkuna. Miten ero tuohon vaikuttaisi?

Vierailija
5/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhuisin miehen kanssa, antaisin esim kuukauden aikaa näyttää että välittää ja alkaa hoitaa osansa, jos ei muutosta tapahtuisi lähtisin. Olen itseasiassa tehnyt näin, kyse ei tosin ollut kotitöistä vaan kunnioituksesta muuten. Mies oli ihan järkyttynyt kun lähdin, sanoin että tarkoitin sitä mitä sanoin :)

Vierailija
6/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulisi tehdä oma osuus kotitöistä, mutta ei sinua enempää ellet maksa hänelle siitä. 

Vierailija
7/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi siivota miehen sotkua, pyykkiä puolet vähemmän jne.

Vierailija
8/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se ongelma?

Vierailija
9/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku joku pitää olla.

Vierailija
10/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se ongelma?

Minun mielestä patalaiska mies.

Vierailija
11/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tulisi tehdä oma osuus kotitöistä, mutta ei sinua enempää ellet maksa hänelle siitä. 

Ei minustakaan jos kerran maksatte kaiken puoliksi. Jos maksat enemmän menoja niin sitten kyllä.

Vierailija
12/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eihän mies maksa edes omia ruokiaan.

Miksi ei maksa? 

Vierailija
13/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puhuisin miehen kanssa, antaisin esim kuukauden aikaa näyttää että välittää ja alkaa hoitaa osansa, jos ei muutosta tapahtuisi lähtisin. Olen itseasiassa tehnyt näin, kyse ei tosin ollut kotitöistä vaan kunnioituksesta muuten. Mies oli ihan järkyttynyt kun lähdin, sanoin että tarkoitin sitä mitä sanoin :)

Tuopa se onkin jännä piirre joissakin miehissä että ero tulee aina hirveenä yllätyksenä. Onhan se "akka jäkättänyt" vuosikaudet mutta kaikkihan oli ihan hyvin-asenne paljastuu kun vähän aikaa juttelee jätetyn kanssa. Miehiltä puuttuu aivoista oikeesti jokin "kuuntele mitä kerrotaan"-osanen ja varsinkin kuulo on erittäin valikoiva. Yks tuttavaperheen mies ei koskaan puhunut vaimonsa kanssa oikein mistään, ero tuli kun vaimo löysi toisen. Mies järkyttyi perinpohjin ja shokissaan kulki tutulta tutulle kertomassa kuinka hänet on jätetty tylysti, vaikka kaikki oli hyvin. Sitten puhelahjat kyllä löytyi, kun oli jo myöhäistä. Vaimoa ei vaan pidä kohdella kuten äitiä tai palkatonta piikaa. Miten nuo jotkut miehet ON niin yksinkertaisia ja tyhmiä.....ei jaksa ymmärtää.

Vierailija
14/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipähän tarvis kattella sitä patalaiskaa työtävieroksuvaa ukkoa joka odottaa vain palvelua.

Vierailija
15/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin kotityöt tekemättä ja kun mies alkaisi valittaa asiasta, sanoisin, että hän voisi vaihteeksi tehdä niitä.

Tein meille kotiin sellaisen taulukon, jossa oli minun ja mieheni nimet ja siihen sai laittaa ruksin aina, kun teki jonkun kotityön. Listattuna oli pyykit (täyttö + kuivumaan laitto), tiskikoneen täyttö ja tyhjennys, ruuanlaitto, siivoaminen ja kaupassa maksaminen. Pidimme sitä n. kuukauden ajan ja selvisi, että minä teen ehkä 60-70% kotitöistä ja mies maksaa 60-70% ruokaostoksistamme. Hän käy töissä ja minä opiskelen, joten tämä on minusta reilua.

Oletan, että koska ap käy töissä, hän myös maksaa isomman osan ruoka- ym. kuluista?

Kannattaa jutella vakavasti hänen kanssaan, josset halua olla toisen piika ja elättäjä lopun ikääsi.

(Kai sinä nyt edes saat seksiä siltä vätykseltä?)

Vierailija
16/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuopa se onkin jännä piirre joissakin miehissä että ero tulee aina hirveenä yllätyksenä. Onhan se "akka jäkättänyt" vuosikaudet mutta kaikkihan oli ihan hyvin-asenne paljastuu kun vähän aikaa juttelee jätetyn kanssa. Miehiltä puuttuu aivoista oikeesti jokin "kuuntele mitä kerrotaan"-osanen ja varsinkin kuulo on erittäin valikoiva. Yks tuttavaperheen mies ei koskaan puhunut vaimonsa kanssa oikein mistään, ero tuli kun vaimo löysi toisen. Mies järkyttyi perinpohjin ja shokissaan kulki tutulta tutulle kertomassa kuinka hänet on jätetty tylysti, vaikka kaikki oli hyvin. Sitten puhelahjat kyllä löytyi, kun oli jo myöhäistä. Vaimoa ei vaan pidä kohdella kuten äitiä tai palkatonta piikaa. Miten nuo jotkut miehet ON niin yksinkertaisia ja tyhmiä.....ei jaksa ymmärtää.

Jep. Sanoin vielä oikein hidastettuna niin että varmasti kuulee "kai ymmärrät, että jos asiat eivät muutu, minä lähden? Tämä on nyt viimein kerta kun sanon." ja vastaus "joojoo." ja ihan shokki kun lähdin.. Huoh. Ja kun olen päättänyt lähteä ei enää puhe auta enkä edes kuuntele enää, myöhäistä.

Vierailija
17/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin sille tänään kuvakaappauksia joistain teidän vastauksista, kiitos niistä!!

Sain vastaukseksi puhelun jossa mies sanoi "calm down woman, kyl mä muutun. rakastan sua❤️"

No, tulin kotiin. Oli tehnyt makaronilaatikkoa, maistui kyllä jotenkin teolliselta (yritän ehkä vaan maalata piruja seinille) :D tiskannut tiskinsä ja imuroinut, sain jopa kukkia. Katotaan jääkö tää tähän vai muuttuuko nyt oikeesti. Päivittelen lähipäivinä!

Ap

Vierailija
18/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän pakko olla provo koska normaaliälyinen ihminen ei aloita kertomusta elikkä-sanalla.

Huono.

Vierailija
19/26 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän pakko olla provo koska normaaliälyinen ihminen ei aloita kertomusta elikkä-sanalla.

Huono.

mitens se olis pitäny alottaa :D?

mutta muuten tsemppiä ap:lle, lähde suhteesta jos ei käytös muutu esim pariin viikkoon! ansaitset paljon parempaa :)

Vierailija
20/26 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy miksi olla tämän miehen kanssa oli mikä?

Ap, kirjoita se tussilla tähän: _____________________________________

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä