Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako kotona makaava työtön puoliso ?

mites teillä ?
17.04.2017 |

Eräs tuttavapariskunta jossa mies ollut työttömänä jo vuosia. Nainen käy töissä joten luulisi naista vituttavan kun raha on tiukilla ja kaverina on työtön looseri.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kalu.

Vierailija
2/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vätyksen nurkissa pitämisen ainut edellytys on iso kalu niin vähissäpä on elämän riemut. Kokeileppa jos sillä kalulla maksaa perheen ravintolalaskun tai etelänmatkan puhumattakaan uudesta autosta,,,jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän raha määrää kaikkea. Meillä mies on joka vuosi 4-5 kuukautta työttömänä kun talvella töitä ei ole. Mies hoitaa kodin, kuskaa lapset, käy kaupassa, valvoo läksyt ja hoitaa vielä kuntoaankin. En todellakaan voi valittaa, rahaa on talvella vähemmän käytössä mutta elämänlaatu meillä kaikilla, myös minulla, on parempi. Ympärivuotiseen hommaan en miestä edes päästäisi. Meillä arki rullaa, vapulta alkaa mies taas töihin.

Vierailija
4/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on ollut välillä pitkiä aikoja tekemättä mitään. Välillä opiskelee jotain, välillä tekee töitä. Miksi sen pitäisi väkisin töihin mennä, kun sillä on omaakin rahaa ihan riittävästi? Ei minua periaatteen vuoksi harmita.

Vierailija
5/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyysprosentti tässä maassa huitelee kohta kymmenessä, joten eiköhän se vika nyt ole jossain muussa, kuin näissä ihmisissä. Todella rumasti puhutte työttömistä.

Jos puolisoaan voi arvostaa vain rahan tai statuksen kautta, niin varmaan sellainen suhde päättyykin pitkäaikaisen työttömyyden osuessa kohdalle. Onneksi kaikki parisuhteet eivät ole näin huteralla pohjalla.

Vierailija
6/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella suomalaismiehellä on se kotona makaava mitään tekemätön palstamamma puolisonaan, joka ei saa edes pesukoneen nappia painettua, koska lapset.

Vierailija
7/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muuten harmita, mutta puolison puolesta on välillä paha mieli. Kovasta yrityksestä huolimatta töitä ei ole saanut.

Vierailija
8/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tekeekö kotona mitään.

Vierailija
9/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti harmittaisi, jos puoliso vain makaisi kotona! Mutta niin kauan kun puoliso hoitaa kodin, tekee ruuat, kuskaa lapset jne. ei minulla ole valittamista. Saa kuitenkin ansiosidonnaistakin, niin ei ihan tuloitta ole. Välillä on pätkiä toki ihan töissäkin. Silloin huomaa, kuinka paljon helpommalla on itse päässyt!

Vierailija
10/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään, kun koti on siivottu ja ruokapöydässä, kun tulen kotiin. Mun mies on ottanut päivärutiininsa haltuun.

Tietty raha on toisinaan tiukilla, että se harmittaa. Asialle ei nyt voi mitään ja joskus voi olla toisinkinpäin. Luojan kiitos, että itsellä sentään on töitä.

Vierailija
11/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa valuuttaa kirjoitti:

Jos vätyksen nurkissa pitämisen ainut edellytys on iso kalu niin vähissäpä on elämän riemut. Kokeileppa jos sillä kalulla maksaa perheen ravintolalaskun tai etelänmatkan puhumattakaan uudesta autosta,,,jne.

Naiset makaa kotona aika usein sen elimensä voimalla. Paljonkos sinun osuutesi on taloutenne tuloista?

Vierailija
12/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeettomia.

Vierailija
13/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaisi, jos kotona ei tehtäisi mitään muuta kuin röhnötettäisiin sohvalla.

Vierailija
14/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukekaa, älkää nalkuttako. Itse olen kokenut työttömyyttä yhden pätkän. Meni alussa nukkumiseksi mutta vaimon isä tuli nostamaan minut pohjalta 4 kuukauden jälkeen. Pilkillä käyntiä, remonttia, keskustelua ja tulevaisuuden suunnittelua. Alkoi itää ajatus omasta yrityksestä, appiukko lupasi vielä tulla muutamalla tonnilla mukaan. Hänen suhteillaan ja ajantasaisella ammattitaidollani homma lähti pyörimään. Nyt on itse hankitut asiakkaat ja velaton firma. Tuosta on 4 vuotta, nyt työllistän 6 ihmistä itseni lisäksi, ja joo, se mersu on pihassa uusi ja oma.

Vierailija
15/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuki ja ajatusten herättelu toimintaan kirjoitti:

Tukekaa, älkää nalkuttako. Itse olen kokenut työttömyyttä yhden pätkän. Meni alussa nukkumiseksi mutta vaimon isä tuli nostamaan minut pohjalta 4 kuukauden jälkeen. Pilkillä käyntiä, remonttia, keskustelua ja tulevaisuuden suunnittelua. Alkoi itää ajatus omasta yrityksestä, appiukko lupasi vielä tulla muutamalla tonnilla mukaan. Hänen suhteillaan ja ajantasaisella ammattitaidollani homma lähti pyörimään. Nyt on itse hankitut asiakkaat ja velaton firma. Tuosta on 4 vuotta, nyt työllistän 6 ihmistä itseni lisäksi, ja joo, se mersu on pihassa uusi ja oma.

Että oikein 4kk pätkän olit työttömänä ja heti pohjalla??? Voi raukka parka!!!

Vierailija
16/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Tuo hiljaa makaava nainen tuossa sohvalla. Makaa vaan, täysin lahnana. Ei tee mitään. Tätä on jatkunut jo vuosia. Rahastaa vaan. Eikä ole mitään seksielämääkään. Erota ei halua. Kohta on pakko.

Vierailija
17/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset makaa kotona aika usein sen elimensä voimalla. Paljonkos sinun osuutesi on taloutenne tuloista?

En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta olen ihan samaa mieltä hänen kanssaan. Itse maksan yhteisistä menoista puolet, tuloni eivät kuulu sinulle.

Vierailija
18/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

59 v kirjoitti:

Kyllä! Tuo hiljaa makaava nainen tuossa sohvalla. Makaa vaan, täysin lahnana. Ei tee mitään. Tätä on jatkunut jo vuosia. Rahastaa vaan. Eikä ole mitään seksielämääkään. Erota ei halua. Kohta on pakko.

Eihän sillä ole väliä, jos vaimo ei halua erota. Jos sinä haluat, niin laitat vaan eron vireille.

Vierailija
19/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin työttömänä pari vuotta ja avovaimo jatkuvasti valitti ja lopulta jätti. Nyt olen DI ja palkka jo uran alkuvaiheessaa vähän alle 4000e/kk. Entinen avovaimoni seurustelee kuulemma autokorjaajan kanssa.

Vierailija
20/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin työttömänä pari vuotta ja avovaimo jatkuvasti valitti ja lopulta jätti. Nyt olen DI ja palkka jo uran alkuvaiheessaa vähän alle 4000e/kk. Entinen avovaimoni seurustelee kuulemma autokorjaajan kanssa.

Niin no hän ei varmaan ole ihmisten kanssa rahasta vaan rakkaudesta, mutta kotona mitään tekemätöntä laiskajaakkoa ei jaksanut enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä