Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako kotona makaava työtön puoliso ?

mites teillä ?
17.04.2017 |

Eräs tuttavapariskunta jossa mies ollut työttömänä jo vuosia. Nainen käy töissä joten luulisi naista vituttavan kun raha on tiukilla ja kaverina on työtön looseri.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Koska työttömäksi pääsee kaikki sitä haluavat. Sitä vapautta hiukan haluaisin itsekkin. Tosin työttömänä siitä ei nauti samalla tavalla, koska ei ole rahaa tehdä mitään.

Vierailija
22/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ottaa pas.katyö josta maksetaan vähän. jos kotona makaamalla saa saman. Valitsen jälkimmäisen. Töitähän aina olisi, mutta kuka mihinkin viitsii mennä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin työttömänä pari vuotta ja avovaimo jatkuvasti valitti ja lopulta jätti. Nyt olen DI ja palkka jo uran alkuvaiheessaa vähän alle 4000e/kk. Entinen avovaimoni seurustelee kuulemma autokorjaajan kanssa.

Niin no hän ei varmaan ole ihmisten kanssa rahasta vaan rakkaudesta, mutta kotona mitään tekemätöntä laiskajaakkoa ei jaksanut enää.

Ongelma oli nimenomaan työttömyys, eikä mitään tekemättömyys. Tein oman osuuteni kotitöistä ja minulla oli harrastuksia sekä vietin aikaa avovaimoni kanssa. 

Vierailija
24/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tulojen puolesta vähän harmittaa, mutta toinen kuitenkin hoitaa kodin hommat silläaikaa jos ja kun toinen käy töissä, joten en jaksa kokoajan asiasta huomauttaakkaan. Olemme molemmat aloilla, joilla työllisyys on tosi pientä, joten tällä hetkellä olemme kumpikin kotona. Minkäs teet...

Vierailija
25/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin työttömänä pari vuotta ja avovaimo jatkuvasti valitti ja lopulta jätti. Nyt olen DI ja palkka jo uran alkuvaiheessaa vähän alle 4000e/kk. Entinen avovaimoni seurustelee kuulemma autokorjaajan kanssa.

Niin no hän ei varmaan ole ihmisten kanssa rahasta vaan rakkaudesta, mutta kotona mitään tekemätöntä laiskajaakkoa ei jaksanut enää.

Ongelma oli nimenomaan työttömyys, eikä mitään tekemättömyys. Tein oman osuuteni kotitöistä ja minulla oli harrastuksia sekä vietin aikaa avovaimoni kanssa. 

Ohis kyllä se työttömyys on se perusongelma, joka aiheuttaa näköalamattomuutta,pessimismiä ja ajatuksia joilla ei todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Nyt olen katsellut työtöntä puolisoa yhden vuoden ja voin vain kuvitella mitä kahden vuoden työttömyys teettää. Saitko itsesi hereille työttömyydestä, kun puolisi jätti?

Vierailija
26/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis kyllä se työttömyys on se perusongelma, joka aiheuttaa näköalamattomuutta,pessimismiä ja ajatuksia joilla ei todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Nyt olen katsellut työtöntä puolisoa yhden vuoden ja voin vain kuvitella mitä kahden vuoden työttömyys teettää. Saitko itsesi hereille työttömyydestä, kun puolisi jätti?

En ymmärrä miksi työttömyys aiheuttaisi tuollaisia asioita. Toki se passivoittaa helposti ja tekee elämän jossain määrin merkityksettömäksi. Kyse on kuitenkin pitkälti yksilöstä, että miten kukakin työttömyyteen reagoi.

Halusin pitää taukoa työelämästä, enkä löytänyt mielekästä työtä kun koitin sitä etsiä. En minä herännyt työttömyyteeni, koska en koskaan ollut unessa. Tuo työttömyysjakso tuli minulle tarpeeseen. Todennäköisesti pidän uuden jakson jossain vaiheessa, kunhan olen ensin kerännyt työkokemusta, jolloin työelämään palaaminen on helpompaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi