Kelpuuttaisitko miestä kumppaniksesi joka on ammatiltaan KIINTEISTÖNHOITAJA!?
Eli nykynimitys talkkarille.
Eikö siinä ole sika surkea palkka?
Tai saahan sitä kokemuksella nostettua, mutta nuori kaveri kyseessä.
Millainen ihminen tai mies edes haluaa tuolle alalle?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Paremmin tienaa kuin akateeminen pelle valtion virastoissa tukityöllistettynä.
En kelpuuttaisi miestä, jolla on tuollainen ajatusmaailma.
No todellakin kelpuuttaisin, ihailen miehiä jotka osaavat tehdä käsillään. Mulla on niin hyvä palkka, että pärjätään vaikka miehellä vähän huonompi olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nykynimitys talkkarille.
Eikö siinä ole sika surkea palkka?
Tai saahan sitä kokemuksella nostettua, mutta nuori kaveri kyseessä.Millainen ihminen tai mies edes haluaa tuolle alalle?
Mä en huolisi sua koska sun suomesi on niin nolon huonoa.
"Kelpuuttaisitko kumppaniksesi miestä joka on ammatiltaan"..jne kuuluu oikeakielinen versio. Sä olet nolo kouluttamaton ilkiö jolla ei ole varaa arvostella toisen ammattia. Ammattia voi vaihtaa monta kertaa elämänsä aikana joten jos nyt sattuu toimimaan tovin kiinteistöhoitajana, siinä ei ole mitään noloa. Ihan on tarpeellinen kaveri ja tekee tärkeää työtä. Ymmärtäisit edes hävetä typerää aloitustasi, juntti.
Oikeakielisesti se on kyllä "... miehen, joka...", ei "...miestä, joka...".
Miksi ei, jos olisin sinkku. Oma mieheni on putkimies ja minä korkeakoulutettu. Mieheni tienaa muuten hyvin, kunhan tekee todella paljon töitä. Ihailen hänen työmoraaliaan ja draiviaan.
Kun kiinteistönhoitaja perusti oman girman nin ansaitsee enemmän kuin keskiverto nordean salkunhoitaja.
Itse en edes vilkaise työläisiin päin. Olen saanut kaiken valmiina ja peilaan itseäni joka päivä.