Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa pikku hiljaa ärsyttää... mitä tekisit tälläisessä tilanteessa ?

Vierailija
17.04.2017 |

Siis värjäsin tai no vaalensin hiukset muutama päivä sit. Olo on sellainen, että viihdyn näissä ja tykkään näistä ihan tajuttoman paljon. Olen jotenkin oma itseni näissä hiuksissa. No kaikki mun tutut ja sukulaiset koko ajan toitottaa ettei mulle vaaleat sovi yhtää ja kuinka tummat olisi paremmat. Mulla oli tummat vähän aikaa, noin vuoden verran. Ennen sitä oli vaaleat, siitä syystä vaihdoinkin tummaan kun kaikki vaan toitotti tota samaa... ja mikä pettymys se oli. Olin ihan hirveän näköinen tummissa enkä ollut oma itseni yhtään niissä. Itsetunto nollissa ja semmoinen itseinho päällä jatkuvasti. No nytte sitte sattuman kautta tavallaa minusta tuli taas blondi. Olen selkeästi iloisempi, avoimenpi, peilin eteen ei tunnu läheskään mennä niin pahalta. Päätin kyllä etten enää välittäis haukuista, mutta se jatkuva toitotus, joka hemmetin kerta, alkaa nakertaa sisältä. Miksi en saa olla oma itseni? Miksi mun täytyisi olla tumma muiden iloksi? Mä viihdyn vaaleassa, miksi sitä ei kukaan hyväksy? Miksi mun pitää kokea kauheaa syyllisyyttä siitä, kun en tottele muita? Eikö tämä ollekkaa enään mun elämä vaan jonkun toisen? Enkö itse saisi päättää mistä tykkään? Enhän minäkään pakota ketää tykkää vaikka hemmetti soikoo sinisistä hiuksista jos tämä itse ei tykkää?

Joten nyt kaipaisin hyviä napautuksia ja vinkkejä , miten saan niille luunkurkkuu !

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli?

Vierailija
2/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat arvostella haukkujien ulkonäköä ihan samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelemalla olemaan aikuinen. Aikuiseen kommunikointiin kun ei kuulu se, että joka tilanteessa pitää päästä päsmäröimään ja "panemaan luu kurkkuun".

Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä, mutta ei se ole henkilökohtaista loukkaamista, se on pelkkä mielipide.

Jos koet olevasi vaaleissa hiuksissa iloisempi ja avoimempi kuin tummatukkaisena, ei kyse ole hiustesi väristä vaan siitä, että et itse uskalla olla sinä itse. Laitat liikaa painoa ulkonäkösi pieniin yksityiskohtiin sen sijaan että uskaltaisit olla oma itsesi hiusten väristä huolimatta.

Vierailija
4/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää punaiseksi. Tykkään punapäisistä. Varsinkin jos on letit. 

Terv. Setämies.

Vierailija
5/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikä on 14, mut kyllä ihan itse päätän mun hiusten väristä. 

ap

Vierailija
6/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä niistä, eivät ne jaksa jatkaa sitä kauan. 

Vierailija
7/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano arvostelijoille mielipiteesi ja ettet kaipaa heidän näkemystään.

Vierailija
8/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä väriset hiukset sinulla oikeasti on?

Tekoblondius tai mustat hiukset sopivat harvalle.

Vierailija
9/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa et ihailen mansikan tyylistä ihmistä, se osaa olla reippaasti oma itsensä eikä välitä muiden mielipiteistä! Ap.

Vierailija
10/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tiesitkö ettei sinun ikäisillesi edes suositella värjäämistä?

Vierailija
11/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Painuppa sinä trolli sinne kuusee siitä!!! Olen 26, terveisin OIKEA ap!!!

Vierailija
12/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä väriset hiukset sinulla oikeasti on?

Tekoblondius tai mustat hiukset sopivat harvalle.

Vaaleanruskeat.

Vierailija
13/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin, että nuo tutut ja sukulaiset ovat tottuneet aiemmin siihen, että miellytät heitä ja kuljet kuten he sanovat? Sinun on näytettävä että sinä hallitset itse elämääsi eivätkä he. Näytettävä että kuka olet sinä.

Vierailija
14/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tiesitkö ettei sinun ikäisillesi edes suositella värjäämistä?

Se oli joku trolli, en minä. Oikea ap. Olen ihan täysi-ikäinen...

Vierailija
15/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin, että nuo tutut ja sukulaiset ovat tottuneet aiemmin siihen, että miellytät heitä ja kuljet kuten he sanovat? Sinun on näytettävä että sinä hallitset itse elämääsi eivätkä he. Näytettävä että kuka olet sinä.

No kyllä on, niin kyllä pitäisi tehdä. Ei jaksais enää välittää haukuista, mutta ei se lopu vaikka mitä tekis. Mut mun pitää vaan jotenkin hemmetti oppii olemaa välittämättä :/

Noo blondina aijon pysyä. Siit pidän kii.

Vierailija
16/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori.Joillakin on vain vaikeaa totutella uusiin asioihin ja sen takia et saa heti hyväksyntää.Ole vaan oma itsesi vaaleiden hiustesi kanssa,kyllä ne hyväksyvät sinut ajan myötä.

Vierailija
17/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävää, että jo olet ehtinyt tavata kaikki tuttusi ja sukulaisesi sen jälkeen, kun pari päivää sitten muutuit blondiksi.

Vierailija
18/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävää, että jo olet ehtinyt tavata kaikki tuttusi ja sukulaisesi sen jälkeen, kun pari päivää sitten muutuit blondiksi.

No meillä käy mun sisko ja veli usein kylässä, iskä käy silloin tällöin ja anoppia näin jo ensimmäisenä päivänä kun hiukset oli värjätty paitsi se ei tiiä ,et mulla on vielä vaaleammat hiukset mitä sillo näki. Kiros jotain et vihaa mummohiuksia joita näkee välillä... noo eipä tiiä et mulle on tulos nii vaaleet hiukset :D

Ja kyllähän meijän suvus juorut kulkee....

Vierailija
19/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritiikkeihin voi vastata vaan että ikävää, että et pidä ulkonäöstäni.

Se jos mikä saa toisen hämmentymään.

Vierailija
20/26 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näytätkin huomattavasti paremmalta vaaleissa hiuksissa ja se sitten jostain syystä kismittää heitä. En yleensä tarjoa kateuskorttia, mutta tässä tapauksessa se voisi olla varteenotettava vaihtoehto. Aika outoa, että he ovat niin kärkkäästi sitä mieltä, että vaaleat hiukset ovat huonot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä