Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa miten toimia

Vierailija
17.04.2017 |

Saako palvelualalla olla pois töistä jos on juuri lähiomainen kuollut. Ukkini kuoli muutama tunti sitten ja en tiedä saanko itseäni kasaan ennen iltavuoroa. Luin että pamilla isovanhemmat luokitellaan lähiomaiseksi. Onko muilla kokemuksia vastaavasta tilanteesta ja miten olette toimineet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa! Olet varmaan nuori. Kyllä varmaan saat olla pois. 

Vierailija
2/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita työnantajalle heti, niin ehtii hankkia sijaisen, luulisin että saat vapaata. Otan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin vaan

Vierailija
4/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ainakin sairista pomolta omalla ilmoituksella.

Vierailija
5/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut kuin hautajaispäivän vapaaksi. Sekin piti varmistaa jostain konttorilta?! Äitini kun joutui kerran onnettomuuteen ja sairaalasta soitettiin mulle töihin niin esimies sanoi että siellähän on lääkärit hoitamassa, ei sinne sun tarvi mennä. Kiitos halpuuttaja...

Vierailija
6/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saanut kuin hautajaispäivän vapaaksi. Sekin piti varmistaa jostain konttorilta?! Äitini kun joutui kerran onnettomuuteen ja sairaalasta soitettiin mulle töihin niin esimies sanoi että siellähän on lääkärit hoitamassa, ei sinne sun tarvi mennä. Kiitos halpuuttaja...

Sun kohdalla ei oo noudatettu tessiä.

Vierailija
7/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea sairaslomaa. Suru ei sinänsä ole sairaus, mutta saat silti pari päivää sen aiheuttaman shokin ja stressin vuoksi, jos et ole työkuntoinen. Ja työnantajaan heti yhteys. Voi olla, ettet tarvitse edes sairaslomaa vaan työnantaja voi järjestää pari päivää vapaaksi ilmankin. Riippuu työnantajasta.