Vierailija

Omaan kotiinsa lauantaina. Oli ollut puhetta, että on täällä tiistaihin saakka.
Vietettiin aikaa yhdessä, ulkoiltiin, syötiin, katsottiin elokuvia. Kuvittelin, että kaikki oli hyvin. Ajattelin, että tuli jotain yllättävää menoa, kun sanoi vain että pitää lähteä.
Eilen sitten soiteltiin, ja haukkui minut kaikesta mahdollisesta, puhelun päätyttyä jatkoi viesteillä. Teen kaiken väärin, hänen mielestään.
Ja ei olla parikymppisiä, yhdessäjo kolme vuotta. Molemmilla aikuiset lapset.
Nyt olo vähän surullinen ja pöllähtänyt. Halusin vaan kertoa jollekin, kun en oikein osaa tätä ystävillekään kertoa.

• ylös 102
  • alas 5

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Surullista..olen itsekin viettänyt pääsiäistä miesystävän kanssa, eikä ongelmia.

Mitenkähän tuon miehesi pimahtamisen voisi ymmärtää? Onko hänellä toinen? Haluaa päästä sinusta eroon?? Kai niistä viesteistä jotain selitystä löytyi?

• ylös 66
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Asiat mistä haukkui olivat lähinnä minun asioitani, työjuttuja, remonttijuttuja ym.
Voihan hänellä ollakin toinen. Asutaan eri kaupungeissa, nähdään muutaman kerran viikossa.
Olen vaan niin yllättynyt, kun ei juuri riidellä.
Nyt vaan sellainen tyhmä olo, peruin muutaman kivan jutun että voidaan olla yhdessä ja nyt olen sitten pyhät yksin.
Ap

• ylös 84
  • alas 1
Vierailija

Varmaankin on toinen nainen mielessä. Nyt haukkuu sinua, että voi sitten jättää. Ei riittänyt kantti puhua kasvotusten, pakeni, ja nyt tämä menetelmä. Anna mennä, mies on vässykkä tosipaikan tullen. Olen kokenut tämäntyyppisen jutun, kyllä on ikävää ja raskasta, kun se tapahtuu. Eteenpäin vaan ajatukset. Voimia sinulle.

• ylös 93
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaankin on toinen nainen mielessä. Nyt haukkuu sinua, että voi sitten jättää. Ei riittänyt kantti puhua kasvotusten, pakeni, ja nyt tämä menetelmä. Anna mennä, mies on vässykkä tosipaikan tullen. Olen kokenut tämäntyyppisen jutun, kyllä on ikävää ja raskasta, kun se tapahtuu. Eteenpäin vaan ajatukset. Voimia sinulle.
Tuli sama mieleen. Ukko on käynyt lauantaina vieraissa ja nyt kaataa huonon omantuntonsa ap:n niskaan.

• ylös 55
  • alas 1
Vierailija

Sille joka sanoo, että en kerro kaikkea.
Hyvä huomio, mutta olen oikeasti miettinyt pääni puhki, että mikä meni pieleen. En vaan keksi mitään.
Toista naista tukee se, että mies räpläsi puhelintaan usein. Puhui myös tyttärestään, jonka kanssa ajattelin, että viestittelee.
Ap

• ylös 82
  • alas 1
Vierailija

Miehellä ollut stressiä joka nyt sitten purkautui näin? Tai sitten odotti enemmän seksiä?

• ylös 5
  • alas 38
Vierailija

Tsemppiä sulle! Oli syy mikä hyvänsä mies käyttäytyi kuin idiootti. Jos ei tule kunnollista anteeksipyyntöä ja selitystä, niin kannattaa tarkkaan miettiä, onko tulevaisuutta epäkypsän ihmisen kanssa. 

• ylös 38
  • alas 1
Vierailija

Ap johdatteli asian mainiosti toiseen naiseen. Jos ei ollut provo niin ap tietää sitten mitä tehdä. Itselläni tosin sellainen mies joka tahallaan saa mut peruuttamaan menoni ja sitten viime tipassa pilaa yhteiset jutut esim. ap:n kuvailemalla tavalla (tähän käytökseen ensisijainen syy on miehen persoonallisuushäiriö, mustasukkaisuus jne.).

• ylös 7
  • alas 10
Vierailija

Ei ollut provo. Vaihtoehtoja vaan pohdin.
Ja pohdin täällä kun ystävät viettävät aikaa perheen kanssa.
Olen vain yksin ja surullinen.
Ap

• ylös 28
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap johdatteli asian mainiosti toiseen naiseen. Jos ei ollut provo niin ap tietää sitten mitä tehdä. Itselläni tosin sellainen mies joka tahallaan saa mut peruuttamaan menoni ja sitten viime tipassa pilaa yhteiset jutut esim. ap:n kuvailemalla tavalla (tähän käytökseen ensisijainen syy on miehen persoonallisuushäiriö, mustasukkaisuus jne.).

No et sinäkään ihan normaali ole jos tuollaisen miehen kanssa valitset olla.

• ylös 28
  • alas 2
Vierailija

Mä lähdin koskus kun mulla oli tylsää vaan tehdä naisen juttuja ja kotona oli hommat kesken ja vaikka mitä tehtävää. Kin ei jaksa makailla ja katsoa tv.tä.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Miehen käytös ei kuulosta normaalilta. Toisaalta olisi kiinnostava kuulla hänen näkökulmansa tapahtuneesta. Oliko teillä riitaa, haukuitko sinä häntä jostain, oliko seksiä jne. Halusiko hän viettää pääsiäistä niin kuin vietitte sitä vai olisiko hän halunnut tehdä jotain muuta? Jotenkin tuntuu, ettet kerro ihan kaikkea. Itselle tulee mieleen ainakin se, että jos on pitkään odottanut pääsiäispyhiä, jolloin on aikaa yhdessäoloon ja seksin harrastamiseen, eikä toinen sitten haluakaan, niin kyllähän se turhauttaa. Miehellä voi olla työstressiä tai muita huolia jne. Selvittäkää asia. Kysy, haluaako mies enää jatkaa seurustelua, jos käytös on tuollaista.

• ylös 4
  • alas 10

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.