Vierailija

Olen eronnut 11v kestävästä liitosta ja tavannut nyt vasta kahta miestä. Näiden perusteella mietin jo, että unohdanko kaikki miehet kokonaan!

Mies nro 1. Yritti koko ajan päästä luokseni yöksi. Välissä hän soitti jollekin naiselle (yöllä kolmelta) ja jatkoi taas ruinaamista. Sanoin etten kaipaa yhden illan juttuja tai mitään muutakaan säätöä ja draamaa. Hän saattoi minut kuitenkin taksilla kotiin ja nauroi, kun maksoin taksin kotipihalleni. Siinä hän vielä yritti, jos pääsisi kuitenkin luokseni. Kielsin ja lähdin.

Mies nro 2. Tapasin netissä ja juttu luisti ihan ok. Hän oli sanavalmis ja hauska. Vaihdettiin kuvia ja numeroita ja eikö sieltäkin alkanut tulla pelkkää vonkausta ja vihjailua.

Mistä löytyisi sellaisia herrasmiehiä? En todellakaan mene kenenkään kanssa sänkyyn parin tunnin tuntemisen jälkeen. Muutenkin nyppii, kun baarin tanssilattialla tulee joku limainen tyyppi lääppimään takaapäin. Miksi!

Olisi kiva ensin tutustua kunnolla, ennen kuin ryntää saman peiton alle. Haluaako kaikki miehet vain pelkkää seksiä? En itsekään etsi mitään parisuhdetta tähän hätään, mutten pelkkää seksiseuraakaan.

• ylös 30
  • alas 18

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Ei kovin moni mies haluaa pelkkää seksiä mutta moni mies haluaa sitä niin paljon ettei millään malttaisi odotella.

M

• ylös 45
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No jos et etsi seksiä, etkä parisuhdetta, niin mitä vttua sä sitten haluat? Hoida pääs ensin kuntoon ja yritä sitten uudelleen.

• ylös 52
  • alas 16
Vierailija

Kyllä kunnollisiakin miehiä varmaan on olemassa, mutta ehkä vaikeammin saatavilla. Pidä pääsi, älä suostu noihin vonkauksiin jos et itse halua! Jos mies on sinusta oikeasti kiinnostunut, hän ei todellakaan soittele muille välillä, eikä ole pelkkää ruinaamista vaan haluaa sinuun tutustua ihmisenäkin.

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

Parempi vain että noin negatiivisena naisena pysyt miehistä mahdollisimman kaukana.

• ylös 13
  • alas 27
Vierailija

Kuinka pitkään minun miehenä tulee teeskennellä etten halua seksiä kunnes minulle on OK haluta seksiä?

• ylös 32
  • alas 12
Vierailija

...tai sitten se kiva mies ei halunnut pelkkää seksiä vaan rakastella ap:n kanssa. Siinä on ero.

• ylös 4
  • alas 25
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kovin moni mies haluaa pelkkää seksiä mutta moni mies haluaa sitä niin paljon ettei millään malttaisi odotella.

M

Ja ei tarttee tutustua toiseen kuin parin tunnin verran jos sitäkään? Niinkö?

• ylös 34
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M

Sen tietää sekunneissa haluaa seksiä jonkun kanssa vai ei. Seksiä varten ei tarvitse tietää mikä on lempikirjasi tai oletko käynyt Machu Pichulla.

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
...tai sitten se kiva mies ei halunnut pelkkää seksiä vaan rakastella ap:n kanssa. Siinä on ero.

Kerro minulle millä tunteilla ja intensiteetillä rakastellaan lähes tuntemattoman kanssa?

• ylös 36
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään minun miehenä tulee teeskennellä etten halua seksiä kunnes minulle on OK haluta seksiä?

Ei sinun tarvitse teeskennellä, siitä ei seuraa kenellekään mitään hyvää. Mutta onhan se eri asia, kun miehestä näkee, haluaako hän seksiä vai sitä naista.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M

Sen tietää sekunneissa haluaa seksiä jonkun kanssa vai ei. Seksiä varten ei tarvitse tietää mikä on lempikirjasi tai oletko käynyt Machu Pichulla.

Mielenkiitoinen näkemys. Mistä sen tietää ?

• ylös 0
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uuden elättäjän löytämisellä on noin kova kiire?

Missä aloittaja kirjoitti noin?

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Mikä ero on seksillä ja mikä rakastelulla? Haluaako pelkkää seksiä vai rakastelua? Mitä siis haluaa toisen kanssa? Mitä toinen haluaa, entä toinen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M

Mielenkiitoinen näkemys. Mistä sen tietää ?

Puhun miehistä. Meitä alkaa panettaa. Herra yksin tietää miten monimutkainen prosessi kohti haluamisen valaistumista se teillä naisilla on.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse teeskennellä, siitä ei seuraa kenellekään mitään hyvää. Mutta onhan se eri asia, kun miehestä näkee, haluaako hän seksiä vai sitä naista.

Mistä sen näkee?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle millä tunteilla ja intensiteetillä rakastellaan lähes tuntemattoman kanssa?

Aikamoisella jos kemiat loksahtaa yhteen. Ne joko loksahtaa tai ei, ne ei jäkättämisestä parane.

• ylös 10
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.