Vierailija

Olen miettinyt että jättäisin sen lasten kanssa ja muuttaisin pois.

• ylös 6
  • alas 4

Kommentit (10)

Vierailija

No sille tullut kaikkia hengitys ja nielemisvaikeuksia ja ollaan evakossa kotoa kun ei tiedä jos siellä on sisäilmaongelmaa.Sairaslomalla ollut pitkään eikä sen oireisiin löydy mitään syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Haluaisitko että sun mies jättäis sut jos sulla ois oireita eikä tietoa mikä sairaus kyseessä? Et rakasta miestäsi jos sinua ei kiinnosta miehesi terveys vaan oma mukavuutesi. Häpeä!

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko että sun mies jättäis sut jos sulla ois oireita eikä tietoa mikä sairaus kyseessä? Et rakasta miestäsi jos sinua ei kiinnosta miehesi terveys vaan oma mukavuutesi. Häpeä!

En jaksa enää vastoinkäymisiä ja sairauksia.

Vierailija

Ex-vaimoni jätti minut kun terveys alkoi reistailla. Olin siinä ruuhkavuosien (työ, opiskelu, lapset) puristuksessa ja tunnit meinasi loppua vuorokaudesta kesken. Yritti vaan piiskata lisää vauhtia. Rakkaus kuulemma vaan loppui ja olin yksi iso lapsi lisää kun olisin kaivannut vaimolta huolenpitoa. Just joo. Kiitos vaan hänelle. Anteeksi en anna ikinä. Ei saisi toivoa kenellekään pahaa, mutta karma voisi palauttaa hänelle takaisin korkojen kera.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimoni jätti minut kun terveys alkoi reistailla. Olin siinä ruuhkavuosien (työ, opiskelu, lapset) puristuksessa ja tunnit meinasi loppua vuorokaudesta kesken. Yritti vaan piiskata lisää vauhtia. Rakkaus kuulemma vaan loppui ja olin yksi iso lapsi lisää kun olisin kaivannut vaimolta huolenpitoa. Just joo. Kiitos vaan hänelle. Anteeksi en anna ikinä. Ei saisi toivoa kenellekään pahaa, mutta karma voisi palauttaa hänelle takaisin korkojen kera.

Todella kurjaa. Olen pahoillani puolestasi.

Ap:n miehen asiat ovat kuitenkin paremmin. Ei ap häntä oikeasti koskaan jätä, se on vain hänen tapansa purkautua ongelmistaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Todella kurjaa. Olen pahoillani puolestasi.

Ap:n miehen asiat ovat kuitenkin paremmin. Ei ap häntä oikeasti koskaan jätä, se on vain hänen tapansa purkautua ongelmistaan.

No en mä sairasta miestä aio kauaa katsoa etenkin jos on vakavasti sairas.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.