Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies taas kiukuttelee

Vierailija
17.04.2017 |

Olen miettinyt että jättäisin sen lasten kanssa ja muuttaisin pois.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kerro lisää, jos haluat keskustella tilanteestasi.

Vierailija
2/10 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sille tullut kaikkia hengitys ja nielemisvaikeuksia ja ollaan evakossa kotoa kun ei tiedä jos siellä on sisäilmaongelmaa.Sairaslomalla ollut pitkään eikä sen oireisiin löydy mitään syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up mitä teen?

Vierailija
4/10 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up mitä teen?

Keitä kahvit

Vierailija
5/10 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko että sun mies jättäis sut jos sulla ois oireita eikä tietoa mikä sairaus kyseessä? Et rakasta miestäsi jos sinua ei kiinnosta miehesi terveys vaan oma mukavuutesi. Häpeä!

Vierailija
6/10 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä sitä kuitenkaan jätä. Syitä on monia.

Vierailija
7/10 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko että sun mies jättäis sut jos sulla ois oireita eikä tietoa mikä sairaus kyseessä? Et rakasta miestäsi jos sinua ei kiinnosta miehesi terveys vaan oma mukavuutesi. Häpeä!

En jaksa enää vastoinkäymisiä ja sairauksia.

Vierailija
8/10 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimoni jätti minut kun terveys alkoi reistailla. Olin siinä ruuhkavuosien (työ, opiskelu, lapset) puristuksessa ja tunnit meinasi loppua vuorokaudesta kesken. Yritti vaan piiskata lisää vauhtia. Rakkaus kuulemma vaan loppui ja olin yksi iso lapsi lisää kun olisin kaivannut vaimolta huolenpitoa. Just joo. Kiitos vaan hänelle. Anteeksi en anna ikinä. Ei saisi toivoa kenellekään pahaa, mutta karma voisi palauttaa hänelle takaisin korkojen kera.

Vierailija
9/10 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimoni jätti minut kun terveys alkoi reistailla. Olin siinä ruuhkavuosien (työ, opiskelu, lapset) puristuksessa ja tunnit meinasi loppua vuorokaudesta kesken. Yritti vaan piiskata lisää vauhtia. Rakkaus kuulemma vaan loppui ja olin yksi iso lapsi lisää kun olisin kaivannut vaimolta huolenpitoa. Just joo. Kiitos vaan hänelle. Anteeksi en anna ikinä. Ei saisi toivoa kenellekään pahaa, mutta karma voisi palauttaa hänelle takaisin korkojen kera.

Todella kurjaa. Olen pahoillani puolestasi.

Ap:n miehen asiat ovat kuitenkin paremmin. Ei ap häntä oikeasti koskaan jätä, se on vain hänen tapansa purkautua ongelmistaan.

Vierailija
10/10 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kurjaa. Olen pahoillani puolestasi.

Ap:n miehen asiat ovat kuitenkin paremmin. Ei ap häntä oikeasti koskaan jätä, se on vain hänen tapansa purkautua ongelmistaan.

No en mä sairasta miestä aio kauaa katsoa etenkin jos on vakavasti sairas.