Ite kävin just p*skal, juon nyt aamun ensimmäisen keskiketterän ja kohta käyn röökillä

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

• ylös 2
  • alas 6

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Huomenta! Mulla on kahvimuki nenän edessä ja just kävin aamuröökillä. Iloinen olen siitä että tänään en aloita aamua keskikaljalla, ne aamut (ja päivät) menee niin tympeässä olossa. 

Vierailija

Kipeänä kohta viikon. Toivottavasti alkais jo pikkuhiljaa helpottamaan. Ehkä huomenna aamulla parempi olo!

Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Mulla on kahvimuki nenän edessä ja just kävin aamuröökillä. Iloinen olen siitä että tänään en aloita aamua keskikaljalla, ne aamut (ja päivät) menee niin tympeässä olossa. 

oon joo yrittäny alottaa vasta päivällä mutta nyt oli vähän krapulaa ja janotti

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija

Huomenta! Kahvia juoden ja netissä samalla. Yllätys yllätys! Kotosalla oloa koko päivän. Illalla käyn lenkillä ennen saunaa.

Vierailija

Ootan jos tuo nainen heräis, niin voisi aloittaa aamu liikunnalla ja lähtee kahvin juontiin.

Vierailija

Kova aamu Anna Marjaanalla. Voi sattua jotain ikävää. Kaatumista tai sekoilua.. terveydellä ei kannata leikkiä. Huolestunut ystävän puolesta.

Vierailija

Mua vituttaa ja olen huonolla tuulella. Elämä on jumissa minulle asetettujen väärien vaatimusten takia kaikki vaan vituttaa aivan saatanasti ekä enää peittele sitä, miltä musta tuntuu!!!!!!!!!!!
Kolme, neljä vuotta esittänyt lapsille ja miehellekin, että kaikki on ihan hyvin joo eikä vittu saatana tosiaankaan ole!

Vierailija

Pari olutta mennyt täälläkin.
Kuivakakku on uunissa ja kohta rupean pesemään kylppäriä.

Olut on hyvä bensa siivoushommiin.

Vierailija

Tulin juuri koiran kanssa lenkiltä. Pihaa voisi haravoida ja vähän siivoilla eli ei mitään erikoisia suunnitelmia ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kova aamu Anna Marjaanalla. Voi sattua jotain ikävää. Kaatumista tai sekoilua.. terveydellä ei kannata leikkiä. Huolestunut ystävän puolesta.

Mitä ystäväsi on tehnyt?

Vierailija

Menossa kotiin sukulaisilta. Juhlittiin pääsiäistä eilen 2.30 asti... Julkisilla menen, en aja itse tänään. :-) Menen kaupan kautta ja ostan miehelle jotain hyvää, ettei hermostu siitä, etten tullut yöksi kotiin.

Hyvä mieli, aurinko paistaa ja oli hauskaa kuulla eilen vanhoja tarinoita jo edesmenneistä sukulaisista.

Tänään täytyy siivota ja nukkua päiväunet. ;-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.