Mikä on anopissasi kaikista ärsyttävin piirre?
Kommentit (64)
Kuivausrumpu :D
Hänellä on hyvin paljon no... erikoisia näkemyksiä asioista: rahasta, lastenkasvatuksesta, siivouksesta(vihaan kun hän siivoaa meillä, koska yleensä mun pöytärätti on sitten lattiarätti ja niin pois päin. En viitsi huomauttaa, koska hän tarkoittaa hyvää.), ruokailusta... lista on loputon.
Ja ne ajatukset näistä on sitten hyvinkin erikoisia... :D
Onneksi hän ei uskalla hirveästi puuttua meidän lasten ja huushollin hoitoon, sillä pelkää vissiin astuvansa minun varpaille. Seuraan vierestä, kun hän kertoo mielipiteitään ed. mainituista tyttärilleen.
Anoppi ja lasten synttärit. Tulee aina vähintään puoli tuntia myöhässä. Ja kun tulee, niin tulee sellaisen metelin ja kailotuksen kanssa, ettei keneltäkään jää huomaamatta että HÄN on nyt paikalla. Tuo aina fyysisesti mahdollisimman ison lahjan, laadusta tai sopivuudesta viis. Kunhan isoin paketti häneltä. Joka kerta dissaa mun sukulaisten tuomia lahjoja, mitä nyt tuollaisella.... jostain syystä kokee mun vanhemmat uhkana, haukkuu heitä aina selän takana, myös minulle.
Tuntee itsensä varmasti tosi tervetulleeksi... mitä miehesi tekee tuollaisessa tilanteessa?9
Mun anoppi ei ole n. neljännesvuosisadassa oppinut, että poikansa kahvikuppiin pitää jättää maitovara. Aina ja jokainen kerta tulee uutisena tuo.