Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on anopissasi kaikista ärsyttävin piirre?

Vierailija
16.04.2017 |

Kertokaa !!!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä "muista" kattaa minulle esim. kahvikuppia, jos olemme siellä kylässä. Pyynnöstä antaa kupin/ käyn itse ottamassa tai avomieheni käy hakemassa minulle kupin. Anopillani on myös tapana kaataa kaikille kahvia kuppeihin. Tai siis hän kaataa kaikille muille pöydässä olijoille paitsi minulle. Skippaa siis minut kokonaan.

Tuntee itsensä varmasti tosi tervetulleeksi... mitä miehesi tekee tuollaisessa tilanteessa?9

Mun anoppi ei ole n. neljännesvuosisadassa oppinut, että poikansa kahvikuppiin pitää jättää maitovara. Aina ja jokainen kerta tulee uutisena tuo.

Vierailija
62/64 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivausrumpu :D

Hänellä on hyvin paljon no... erikoisia näkemyksiä asioista: rahasta, lastenkasvatuksesta, siivouksesta(vihaan kun hän siivoaa meillä, koska yleensä mun pöytärätti on sitten lattiarätti ja niin pois päin. En viitsi huomauttaa, koska hän tarkoittaa hyvää.), ruokailusta... lista on loputon.

Ja ne ajatukset näistä on sitten hyvinkin erikoisia... :D

Onneksi hän ei uskalla hirveästi puuttua meidän lasten ja huushollin hoitoon, sillä pelkää vissiin astuvansa minun varpaille. Seuraan vierestä, kun hän kertoo mielipiteitään ed. mainituista tyttärilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja lasten synttärit. Tulee aina vähintään puoli tuntia myöhässä. Ja kun tulee, niin tulee sellaisen metelin ja kailotuksen kanssa, ettei keneltäkään jää huomaamatta että HÄN on nyt paikalla. Tuo aina fyysisesti mahdollisimman ison lahjan, laadusta tai sopivuudesta viis. Kunhan isoin paketti häneltä. Joka kerta dissaa mun sukulaisten tuomia lahjoja, mitä nyt tuollaisella.... jostain syystä kokee mun vanhemmat uhkana, haukkuu heitä aina selän takana, myös minulle.

Vierailija
64/64 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Äärimmäinen tyhmyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän