Vierailija

Kertokaa !!!

• ylös 2
  • alas 4

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Ei ole opetellut puhumaan kunnolla, vaan puhe tulee semmosena määkivänä mössönä, josta ei saa mitään selvää. Tauotta, kovaan ääneen, ilman mitään järjellistä sisältöä.

• ylös 42
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On tyhmä. Ajattelee, että koska on minua 16 vuotta vanhempi, tietää kaiken paremmin. Neuvoo ja moittii mielellään. Ei koskaan sano kauniisti mistään tai näe kauneutta missään. Melkein kolmenkymmenen vuoden ajan jaksoin, viime syksynä pimahti ja sanoin, etten jaksa enää kuunnella. Suuttui niin verisesti, ettei ole ollut lokakuun jälkeen enää tekemisissä meidän kanssa. Ihan hyvä. Näin voidaan elää.

• ylös 74
  • alas 3
Vierailija

Se ettei ole yhtään kiinnostunut lapsenlapsestaan. Harmittaa lapseni puolesta, koska hänellä ei nyt ole käytännössä mummoa.

• ylös 56
  • alas 0
Vierailija

Hänellä on omien sanojensa mukaan keliakia ja laktoosi-intoleranssi. Laitan sitten kutsuille tämän mukaista purtavaa erikseen hänelle monet kerrat. 

Ei koskekaan ikinä!

Kerran sitten jätin laittamatta, niin oli paasannut pitkin kyliä kuinka epäkunnioittavasti häntä kohdellaan ja miniä on niin epäkohtelias jättäessään erityisruokavalionsa huomiotta. 

Tästä lähin mies saa laittaa, jos katsoo tarpeelliseksi. Minä en enää puutu asiaan. 

• ylös 93
  • alas 1
Vierailija

pitää itseään parempana ihmisenä kuin muita, aina vika on jossain muualla kuin itsessä, arvostelee ilkeästi minua, sukuaan, työkavereitaan jne..

• ylös 54
  • alas 0
Vierailija

Yritti puuttua meidän parisuhteeseen. En ikinä anna sitä anteeksi anopille. Aika viileän asialliset välit on nykyään, lähinnä lasten takia tavataan.

• ylös 57
  • alas 1
Vierailija

Kaikenlaisia sitä. Mutta muistakaa sitten aikanaan, kun olette ITSE anoppeja, että olette näkymättömiä, hajuttomia ja kuuromykkäsokeita, ettette vaan loukkaa miniöitä ja vävyjä. Ettei se pilkka kolahda omaan nilkkaan. Itse en ole vielä anoppi, ja oma anoppini on aivan ihana ihminen, tulemme hyvin toimeen, pystymme puhumaan kaikki asiat halki, poikki ja pinoon. Oma äitini on kuollut, joten anopista on tullut vähän 'varaäiti'.

• ylös 14
  • alas 69
Vierailija

Tekee ensin  ja ajattelee vasta sitten...

Esim. antaa pähkinäallergiselle lapselle pähkinöitä maistettavaksi kun allergiat oli helpottanut noin yleisesti eikä tarvinut enää muuten olla niin tarkka ruokien kanssa. En itse kyllä uskaltaisi ilman että lääkkeet mukana eikä sitten edes tiennyt oliko lapsi niitä pähkinöitä syönyt vai ei... Ja lisäksi ne oli linnuille tarkoitettuja pähkinöitä eikä ihmisille eli onko hygieenisyys kohdalla.

Lähtee vauhdilla peruuttamaan pihastaan samalla tavalla kuin aina.Tälläkertaa siinä paikalla olikin vieraiden auto joten osuu siihen reippaasti. Eihän sitä nyt peruuttaessa tarvi katsoa taakse kun ei siinä ennenkään ole ollut autoa (ja käveli omalle autolleen sen vieraiden auton vierestä).

Muuten mukava ja paljon ollaan tekemisissä ja on paljon auttanut lasten kanssa. Pitää vaan ennakoida mahdollisimman paljon vaaranpaikat ym. ja antaa tosi selkeät ohjeet asioista.

• ylös 71
  • alas 0
Vierailija

Aina hänellä on joka paikkaan mielipide, jonka hän olisi tehnyt toisin.... paremmin. Anoppi asuu samassa talossa. Mikään tekemäni asia ei ole tehty niin kuin pitäisi olla.

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Yksinkertaisuus ja tilannetajun puute, naureskelee vaikka kun puhutaan vakavista asioista. Toisaalta huumorintajuttomuus. Ei kohtele tasavertaisesti lapsiaan tai lastenlapsia.

• ylös 34
  • alas 0
Vierailija

Yritän muistaa. Olisin aina halunnut hyvän anoppi suhteen ja ekassa seurustelusuhteessani sellainen avoanoppi olikin, jonka kanssa tulin toimeen. Tämä oikea puolestaan käveli ylitseni heti ja sitä on ollut vaikea sulattaa. Olin liian vanha, liian koulutettu, liian pelottava, josta syystä hän on aina ollut minua kohtaan kylmäkiskoinen. Kun ei tunne itseään tervetulleeksi, eivät välit voi paremmiksi kehittyäkään.

• ylös 32
  • alas 0
Vierailija

Ei enää mikään. En pitänyt hänestä pitkiin aikoihin,  mutta nyt en viitsi enää nillittää. Hän on vanha ihminen ja hänellä on mielipiteensä, pitäköön ne vain ihan rauhassa. 

• ylös 23
  • alas 3
Vierailija

Tekopyhyys naaman edessä ystävällinen, mutta arvostelee, valittaa kaikesta. Vihjailee, koskaan ei sano suoraan mitä haluaa. Passiivis-aggressiivinen. En jaksa ihmistä, mies saa käydä siellä lapsien kanssa. Kutsuista en ole kieltäytynyt, koska heillä ei ole tapana sopia mitään. Sinne pitäisi tajuta vaan mennä, muuten alkaa valitus ja marttyyrina olo.

• ylös 37
  • alas 0
Vierailija

On ilkeä ja tilannetajuton. Kahvipöydässä joko haukkuu tarjottavat tai parempana päivänä tyytyy vain nyrpistelemään nenäänsä ja olemaan ottamatta mitään. Nähdessään tyttäremme ensi kertaa koki asialliseksi kommentoida että onpa ruma nenä, sääliksi käy jos jää tuollaiseksi. Kyllä tuntui pahalta että joku tulee pientä vauvaa haukkumaan. Ja oli vaikea pysytellä asiallisena ja tyytyä sanomaan että nenä on ihan hyvä, kun mieli teki kommentoida jotain anopin ulkonäköön tai huomattavaan ylipainoon liittyen.

Ilmeisesti tuo on vaan niin tyhmä, ettei edes tajua kuinka junttia tuollainen käytös on, sillä päästelee noita kommentteja ihan jutustelun lomassa, ihan kuin säästä puhuisi.

• ylös 62
  • alas 1
Vierailija

On oikeasti aika sivistymätön. Ei kuitenkaan koskaan myönnä, ettei tiedä jotain asiaa.

Kaappijuoppo, tapasin ensimmäisen kerran selvinpäin noin kymmenen vuoden tuntemisen jälkeen. Kuitenkin aina moittii ihmisiä jotka juovat. Esim. Kun sanoin etten pidä kännisistä ihmisistä lasteni lähellä, kun olen itse joutunut katselemaan lapsena vanhempieni juomista, oli aivan tyrmistynyt. Samalla kuitenkin itse olisi puhaltanut pari promillea, kun sanoi ettei ymmärrä tollaista juopottelua lasten kustannuksella. Just. Juuri oli kysynyt miksi en ikinä pyydä lastenhoitoapua häneltä...

Syöttää lapseni täyteen sokeria. Pelkkää sokerimehua, keksiä, karkkia, hilloa, suklaavanukasta ym ym. Kyläilemme usein puolin ja toisin, sillä asumme lähekkäin. Äärimmäisen ärsyttävää, vaikken mikään sokerinatsi olekaan. Lapset ovat ehdolistuneet tähän, ja pyytävät herkkuja jo ovelta sinne mennessään. Niitä tietenkin tarjoillaan avokäsin. Joka helvetin kerta.

• ylös 37
  • alas 0
Vierailija

Puuttuu aina mun ja miehen väleihin. Soittelee ja tunkee kylään koko ajan ja määräilee. Haluaa, että miehen kanssa erotaan. Halusi jo alusta alkaen. 10 vuotta ollaan sitkeästi haluttu toisiamme rakastaa, mutta anoppi kyllä osaa hämmentävää ja sotkea kaiken. Välillä naurattaa ja sitten taas itkettää. Tuntuu, että tämä on loputon taistelu ja toivon, että hän joko luovuttaisi tai heittäisi lusikat nurkkaan.

Aiemmat anopit ovat olleet todella ihania, mutta nykyinen on aivan hirviö.

• ylös 30
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.