Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käteni ja sormeni vapisevat aina paitsi jos olen pikku humalassa

Vierailija
16.04.2017 |

Join pari lasia samppanjaa ja taas on ihmeellistä kokea täysin vakaat ja vapisemattomat kädet. Normaalisti käteni tärisevät aina jonkin verran, teini-iästä saakka. Nyt olen melkein nelikymppinen. Muilla samaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ampujilla sama ilmiö. Siksi alkoholin nauttiminen on ampujalle dopingia. Työkaverini sai pronssia Mexikon olympialaisista, kun joku svedupelle oli juonut alkoholia ennen nykyaikaisen viisiottelun ammuntaa. Tää ruottalainen hylättiin.

Vierailija
2/11 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä se johtuu se vapina? En kai yksin kotona ollessa jännitä niin että aiheuttaisi vapinaa? Mikään sairauskaan ei liene kyseessä kun ilmiö on jatkunut kohta 30 vuotta. Ap

Vierailija
4/11 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteni rauhoittuivat kahden raittiin vuoden kohdilla...

Vierailija
5/11 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on tuo:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Essentiaali_vapina

Yritä välttää alkoholisoitumista.

Ja lisään, että ongelmaan on myös useita lääkkeitä.

Vierailija
6/11 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan vitosta. Ja tosiaan alkoholi auttaa mutta tiuha pientenkin määrien juomimen usein herkistää/pahentaa essentielliä vapinaa aina juomiskertojen välillä. Siksi pitkällä tähtäimellä fiksuin ratkaisu on välttää alkoholia/ juoda sitä vain hyvin harvoin. Osalla beetasalpaaaja kuten Propral auttaa myös vapinaan.

Vierailija
7/11 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisoitumisesta en ole huolissani, urheilen paljon ja siksi juon lasin pari ehkä 2 krt/kk. Kunnon humalassa en ole ikinä. Olen vaan pannut merkille ilmiön koska vapina on kuitenkin normaalisti huomattavaa. Ap

Vierailija
8/11 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli erittäin pahana, kunnes olin täysin ilman alkoholia vuoden ajan raskaana ollessani. Eli siis täys raittius tai raskaus poisti tärinän. Nykyään tärisen vaan hermostuneena

Vierailija
9/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Paniikki häiriö tekee tätä kahvikuppineuroosia. Propraalia avuksi.

Vierailija
11/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus tai jatkuva stressi aiheuttaa vapinaa. Tietty jännittäminen myös, darrasta nyt puhumattakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän