Mikä emoji nation 2 pelissä?
Siinä on arkku, uurna ja kyyhkynen lehti suussa tulee kaksi sanaa? Onko pelaajia paikalla?
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku auttaa. Taso 16 tähtitaivas, teltta ja kuunsirppi sekä kolmas kuva kynttilä. Kirjaimet ovat NFALKERCIAKGÖAVYNO. sanaan tarvitaan 9 kirjasta ja toiselle riville 2. Kiitos
Valkoinen yö
Mikä on henkilöistä apina ja käsivarsi?
Vierailija kirjoitti:
Apua. Osaako kukaan kertoa mikä on Metso ja kruunu. Ei aukea mulle. Kirjaimet ovat KIEKKFFSEKNIOFNIL. Sana on 12 kirjaaminen. Kiitos
Mulle tuli kalkkuna ja kruunu. Vastaus oli riikinkukko.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää on? 9 + 1 kirkko, kaksi sanaa joissa molemmissa 8 kirjainta,
Kirjaimet: NAKEMOGKRJKKINEKCMRY
Kymmenen kirkkoja
Ite jäin jumiin tasoon 12, tehtävä 2, 16 kirjainta, alkukirjain P, ja kuvat kerrostalot/pilvenpiirtäjät, pieni oksa jossa lehtiä, tulppaani ja ruusu
Meitsivain kirjoitti:
Ite jäin jumiin tasoon 12, tehtävä 2, 16 kirjainta, alkukirjain P, ja kuvat kerrostalot/pilvenpiirtäjät, pieni oksa jossa lehtiä, tulppaani ja ruusu
Loput kirjaimet vaihtoehdoissa r,i,k,h,u,n,g,c,t,u,k,k,p,a,a,a,u,r,u
Alanuoli ja avain, 5 kirjainta, taso 12, tehtävä 5
Vierailija kirjoitti:
Mikä on henkilöistä apina ja käsivarsi?
King kong 👍
Mikä on mies, silmälasit ja salama ?
Jumitan ...
Vierailija kirjoitti:
Alanuoli ja avain, 5 kirjainta, taso 12, tehtävä 5
Voisko joku kertoo tämänkin? Jäin tähänki jumiin
Kalenteri, aurinko ja kuu, ekassa sanassa 7 ja toisessa 9 sanaa, kirjaimet l,u,b,o,e,r,p,n,k,k,a,s,i,e,a,i,t,r,k,n
Meitsivain kirjoitti:
Kalenteri, aurinko ja kuu, ekassa sanassa 7 ja toisessa 9 sanaa, kirjaimet l,u,b,o,e,r,p,n,k,k,a,s,i,e,a,i,t,r,k,n
Aurinko kalenteri ☺️
Nosto! Ja mikä oli tehävän 16-4 vastaus?
Hymiöt: filminauha, projektori (se millä saadaan kuva valkokankaalle) ,nukkuva hymiö jolta valuu räkätippa/kupla nenästä ja perhe jossa isä+äiti ja tyttö ja poika.
Sanan pituus on 11,
Ja kirjaimet R,F,E,R,K,A,R,C,D,A,H,G,A,A,P,M,A,E.
Oon ollu jo 2päivää jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Nosto! Ja mikä oli tehävän 16-4 vastaus?
Hymiöt: filminauha, projektori (se millä saadaan kuva valkokankaalle) ,nukkuva hymiö jolta valuu räkätippa/kupla nenästä ja perhe jossa isä+äiti ja tyttö ja poika.
Sanan pituus on 11,
Ja kirjaimet R,F,E,R,K,A,R,C,D,A,H,G,A,A,P,M,A,E.
Oon ollu jo 2päivää jumissa.
Perhedraama
Nosto! Mies silmälasit ja tietokone
Mikä on tämä elokuvaosiossa emojit ovat uimari, punainen risti, emoji jolla on " hampaat esillä" ja jonkin maan lippu??
Oon ollut jumissa tässä ja kirjaimett ovat
A H A A P P A J C T I G ?
Vastaus on: ALICE