Mikä emoji nation 2 pelissä?
Siinä on arkku, uurna ja kyyhkynen lehti suussa tulee kaksi sanaa? Onko pelaajia paikalla?
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Onko täälä tietoo siihen missä on pääsylippu, mies ja espanjanlippu? Oon nyt tähän jääny jumiin ja toinen on se mitä tuola oliki aikasemmin kyselty se missä on se "perhe". :)
Se "perhe" on METIS
Vierailija kirjoitti:
Onko täälä tietoo siihen missä on pääsylippu, mies ja espanjanlippu? Oon nyt tähän jääny jumiin ja toinen on se mitä tuola oliki aikasemmin kyselty se missä on se "perhe". :)
Mitkä kirjaimet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ja auttakaa! Mikä on: purjevene mustalippu ja pääkallo ja vihje oli kuuluisa hahmo/näyttelelijä. ?
Jack Sparrow tai Johnny Depp?
Ei ole kumpikaan. 14 kirjainta ja kirjaimet on: ORKCVGIRLPUMOSIPRE yksi kirjaimista on:o
________O_____ tällätavalla eli 9 kirjain on: o
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni se espanjalippu oli henkilötodistus.
Mikä on neljä naamaa oikealla vaalein ? Palkintotehtävä 2..
Aivan älytön tietää noita vastauksia esim avain+englanninlippu =jakoavain
Se lippu pääkallo ja laiva on merirosvolippu. Seki oli outo ku oli vihje että se olis joku henkilö.. tietääkö joku mikä on salama ja kissa?
Vierailija kirjoitti:
Aivan älytön tietää noita vastauksia esim avain+englanninlippu =jakoavain
Eikö ole jänniä. Haastetta on melkolailla. Eikö kukaan keksi sitä käsimerkkiä. Joku hevikäsi.
Vierailija kirjoitti:
Se lippu pääkallo ja laiva on merirosvolippu. Seki oli outo ku oli vihje että se olis joku henkilö.. tietääkö joku mikä on salama ja kissa?
Olisiko kissanainen?
Kissa ja salama kuvassa on 11 kirjainta ja kirjaimet on RBKTHCUEBSPPANSCDT. Eli kissanainen ei sovi.
Se "hevikäsi" taitaa olla mr.spock eli star trekistä
Vierailija kirjoitti:
Se "hevikäsi" taitaa olla mr.spock eli star trekistä
Kiitos, niin olikin pääsinpäs taas eteenpäin.
kissa ja salama olisi thundercats.
itse jumissa robotti vodka rööki ja raketti.
robotti vodka rööki ja raketti on bender suomeksi eli TAIVUTIN. :)
Vierailija kirjoitti:
robotti vodka rööki ja raketti on bender suomeksi eli TAIVUTIN. :)
Jes, siinä olinkin jumissa myös, kiitos.
Vaikeita, en keksi seuraavaakaan. Purjevene, musta ympyrä ja linnun pää.
Jack sparrow on se vene ympyrä ja lintu.
Aivan, tuohon perhe juttuun olikin jo vastaus, tietääkö joku tuota lippu juttua? :D