Lidlin juustot
Tietääkö kukaan mitkä lidlin juustot, paitsi gouda on hyviä? Olen ennen oltermannia syönyt, onko siihen vastaavaa? tai sellaista mikä olisi hyvää sulatettuna
Kommentit (34)
Suomalainen mustaleipa emmental. Saksalaiset juustot ihan hirveetä moskaa. Saksa on enemmän liha ja makkaramaa kuin juusto
Mun esarin alla on juustoa, jota levitän leivälle nam nam.
Zinc
Ne isoreikäiset viipaleet joissa paketin päällä teksti ”Full flavour”, kahta erilaista löytyy, molemmat on tosi maukkaita. Nimeä en nyt muista, muistaako joku muu?
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Mikset menisi töihin kerrankin elämässäsi tai tekemään jotain muuta järkevää ? Voisit vaikka kasvattaa perunoita, sen sijaan että pyörit täällä joka päivä ja esiinnyt vielä muina kirjoittajina ?
Real The King Zinc
Kaksi viikkoa vanha sissijyystö on maukasta ja kypsää.
The Real Donald
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Juuston valmistuksessa bakteerit syövät laktoosin samoin kuin esim. viilin valmistuksessa tapahtuu...! Mainos kikkana on markkinoida erikoishintaan "laktoositon" Tuorejuustoissa voi olla vähän laktoosia kuitenkin.
Ei kai sentään bakteerit. Nyt menet takaisin tutkailemaan miten juustoa valmistetaan.
Bakteerit, voi vihan muna. Kuinka ääretöntä voi typeryys ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Zinc
😃😃😃👍
Camembert on parasta. Ja Stilton hyvänä kakkosena.
En tiedä miksi mutta Lidlin juustot ei pieretä niinkuin muiden kauppojen juustot.
Vaikea sanoa, jos kerran täysin mauttomasta ja muovimaisesta Oltermannista tykkäät. Lidlin Hermanni on kyllä mielestäni paras kermajuusto. Ainoa mitä ostan. Ehkä se muistuttaa sitä Pohjanpoikaa, mikä katosi joskus vuosia sitten kauppojen hyllyiltä. Silloin kokeilin läpi suunnilleen kaikki ja mikään ei maistunut miltään. Ei sekään Paimenpoika, mitä tilalle muka suositeltiin. Onneksi tuli tuo Hermanni. Tilsit-juustotkin on hyviä, mutta ostan mieluummin kotimaista.
No mutta ei Ladasta tule mersua. Sitä on turha sanoa Mersuksi sitten ..
Woi sanoa, että kyllä silläkin johonkin pääsee ..
Zinc