Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö aina yöaikaan taksia vai yöbussia?

Vierailija
16.04.2017 |

Aina kun olen tullut yöbussilla, ei ole tapahtunut mitään pelottavaa, mutta silti aina säikkynä kavahdan kun tulee ihan kuka vaan vastaan XD taksilla on tietty rauhallinen olo, mutta ei kiinnosta maksaa kovin usein paria kymppiä matkasta...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksia useimmiten. Täällä viimeinen linkka menee kahdelta yöllä.

Vierailija
2/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussia. Joskus oon ottanu myös jonku miehen baarista ihan vaan sen takia että se ostaa mulle ruokaa ja maksaa taksin kotiin.

Vierailija
4/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajoin taksia, nuorehkoja naisia oli paljon asiakkaana. Huomattavasti enemmän kuin nuoria miehiä. Ajattelin aina silloin, että ihan fiksu idea. Varsinkin, jos ei matkusta mihinkään ihan takalähiöön, jonne taksimatka olisi 40-50 euroa. Naiset käyttävät paljon vähemmän rahaa alkoholiin baarissa, liikkuvat usein kävelemiseen huonommilla kengillä ja sitten on tietysti se ahdistelun pelko. Tästä yhtälöstä seuraa, että sen 20-30 euroa voi kerran kuukaudessa pistää taksimatkaan ihan hyvällä omatunnolla.

Vierailija
5/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu taksikuski joka vie hieman halvemmalla. Tunnettu siis ihan lapsesta asti ja sanonut itse että mielummin ottaa sen parikymppiä pienemmän palkan kuin jättää minut liikkumaan yöllä yksin. Eli jos olen lähdössä yörientoihin sovitaan etukäteen milloin ja mistä ottaa kyytiin :)

Vierailija
6/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissee

Vierailija
7/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan omaa autoa.

Vierailija
8/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksia useimmiten, koska yöbussi jättää aika kauas eli loppumatka pitäisi kuitenkin mennä kävellen. Aika usein en vaan jaksaisi enää siihen aikaan yöstä kylmässä ja väsyneenä kävellä, kun taksilla pääsee ovelle asti.

Vierailija
9/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ei kulje mitään yöbusseja

Vierailija
10/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen omalla autolla.

Vierailija
11/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin yöbussia ja talvisin taksia. Ihan mukavuussyistä.

Vierailija
12/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljen omalla autolla.

Eiköhän tässä nyt tarkoiteta tilannetta että ollaan tulossa esim. aamuyöllä kotiin juhlimasta ja ollaan tukevasti humalassa. Niin, ja itse käytän aina taksia. Vaikka se muutaman kympin maksaakin niin tiedän olevani turvassa ja pääseväni varmasti kotiin.

Vierailija
13/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään yleensä yöksi Helsinkiin. Dinersin palkinto-ohjelmalla saa hotelliyön 50 eurolla, kun taksi kehyskuntaan maksaisi 60 euroa. Hotellissa saa vielä runsaan aamiaisen kaupan päälle. Yöbussilla en mene koskaan.

Vierailija
14/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksilla yleensä. Pääsee nopeammin kotiin ja ovelle asti. Käyn sen verran harvoin bilettämässä, joten ei ole mikään katastrofi. Yöbussi kiertää kaikki mahdolliset paikat ja jotenkin siihen aikaan ei jaksa mitään känniääliöitä.

Vierailija
15/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monesta asiasta: onko taksijono pitkä, olenko lähellä pysäkkiä, mikä on kunto jne. Toisin sanoi: kuljen sekä taksilla että yöbussilla. 

Vierailija
16/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin käyn missään öisin. En muista kertaakaan tällä vuosituhannella. Todennäköisesti varaisin hotellihuoneen keskustasta jos tulisi vastaava tilanne.

Vierailija
17/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljen omalla autolla.

Eiköhän tässä nyt tarkoiteta tilannetta että ollaan tulossa esim. aamuyöllä kotiin juhlimasta ja ollaan tukevasti humalassa. Niin, ja itse käytän aina taksia. Vaikka se muutaman kympin maksaakin niin tiedän olevani turvassa ja pääseväni varmasti kotiin.

Ap kovassa humalassa säikkynä kavahtaa? No ei. Tässä tarkoitetaan baari-illan jälkeen kotiin menemistä. Ja yöllä. Edelleen kuljen autolla.

Vierailija
18/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla autolla minäkin vaikka joku jo teilasi sen vaihtoehdon.

Vierailija
19/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yöllä on pakko olla humalassa. Omituinen ajatusmaailma joillain.

Vierailija
20/33 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kausilippu ostettuna, niin ei tarvii miettiä yötaksaa bussissa. Bussia käytän lähes aina. Jos missasin vikan vuoron, niin nukun kaverilla kolme tuntia ja meen sitten aamun ekalla kotii. Joskus tosi harvoin oon taksilla menny. Voi olla, että on pitäny mennä päivystykseen. Tai sitte kerran lähin yöllä bussiin ja vaihtobussia ei koskaan tullu. En halunnu humalassa jäädä oottamaan seuraavaa kaheks tunniks, niin tilasin taksin. Mä en ymmärrä, mikä niissä yöbusseissa on sun mielestä pelottavaa. Ellet sitten asu Intiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä