Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset vaittavat seksielaman parantuneen synnytysten jalkeen, kun taas miehet sanovat seksin joko huonontuneen radikaalisti tai loppuneen kokonaan?

Vierailija
24.03.2006 |

Ihan oikeasti, minulla on paljon miespuolisia ystäviä ja tuttavia, eikä YKSIKÄÄN perheellinen ole kertonut (minulle tai miehelleni) että olisi tyytyväinen seksielämäänsä, saati että se olisi jotenkin parantunut lasten tulon myötä (aika hassu ajatuskin). Naiset taas väittävät - ainakin täällä nettimaailmassa - että seksi on niiiin paljon parempaa ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Perhekohtainen juttuhan tämä on ja absoluuttista totuutta ei ole. Mietin vaan miten miesten ja naisten kertomat eroavat niin radikaalisti toisistaan, vääristeleekö jompi kumpi totuutta vai haluavatko isät ja äidit täysin eri asioista ja puhuvat eri kieltä?

T. Huolestunut esikoistaan odottava

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä nainen, joka koet naiseutesi menneen pilalle lasten tulon myötä - mitöpä, jos tekisit töitä asian eteen ihan omalla kohdallasi etkä vain uskottelisi, että näin käy kaikilla?

-Alapään saa timmiksi lantionpohjalihaksia jumppaamalla

-Kropan ei tarvitsekaan näyttää samalat kuin ennen lapsia, ja jos mies ei sitä ymmärrä niin JSSAP

-Paljon sen kropankin eteen pystyy itse tekemään

-Ihminen, joka arvostaa ja rakasta itseään, on haluttava toistenkin silmissä; alemmuuskomplekseissa rytevä itsesäälittelijä vie halut harakaltakin

Siitä vaan nyt niskasta kiinni ja lopeta ruikutus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla