Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän juoda niin ettei mies hoksaa näitä määriä.

Vierailija
16.04.2017 |

Minä haravoin, kannan puita, harjaan terasseja ja koko akan pelaan ettei mies ehkä tajuais, miten paljon olen juonut.
Terveisin nimimerkki 80kg ja puoli pulloa kossua tässä puuhastellessa.
Kohta syödään illallinen. Luultavasti tipahdan sen jälkeen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini juo vaatehuoneessa. Luulee ettei kukaan huomaa mutta kyllähän sen huomaa jo yhellä vilkaisulla.

Vierailija
2/12 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko siis ylpeä itsestäsi? Jos juomista täytyy salata on jo aikamoinen alkkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen alkkis kuvittelee olevansa hirveän ovela.

Yksikään ei petä ketään.

Vierailija
4/12 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan siitä miten usein tuota salaa juomista tapahtuu?

Itse otin 2 siideriä noin 2 viikkoa sitten. Nyt palattiin perhelomalta äsken kotiin. Lapset hävisi kavereilleen. Juolahti mieleeni vetäistä piilokännit. Jotenkin rasittava reissu, esitän hyvää äitiä ja vaimoa vaikka mieli tekee huutaa. mies on ärsyttävä, eroa mietin taas.

Kotimatkalla laskin että vielä 9 v että nuorin on täysi-ikäinen. Kuinka kauan vielä odotan että laitan pillit pussiin?

Vierailija
5/12 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen syönyt niin paljon suklaata, että toivottavasti kukaan ei tiedä miten paljon. Tummaa ja raakasuklaata.

Olin paastonajan ilman suklaata ja toivon, että suklaan syönti ei taas karkaa käsistä.

Alan nukkua riittävästi ja ehtiä ruokatauolle töissä 🐥 Ainakin enimmäkseen.

Vierailija
6/12 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esitän hyvää äitiä ja vaimoa vaikka mieli tekee huutaa. mies on ärsyttävä, eroa mietin taas.

Kotimatkalla laskin että vielä 9 v että nuorin on täysi-ikäinen. Kuinka kauan vielä odotan että laitan pillit pussiin?

Minusta on ärsyttävää, että ihmiset tuhlaa elämäänsä. Luuletko että ne sun lapset kauheesti ilahtuu siitä, että sä olet kärsinyt paskassa suhteessa vuosikausia niiden takia? Mun äiti teki samaa, ja että mä inhoan ajatustakin. En halua olla syy siihen, että kukaan roikkuu väkisin yhdessä inhoamansa ihmisen kanssa, ja on niin ahdistunut, että tekisi mieli huutaa. 

Vierailija
7/12 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu ihan siitä miten usein tuota salaa juomista tapahtuu?

Itse otin 2 siideriä noin 2 viikkoa sitten. Nyt palattiin perhelomalta äsken kotiin. Lapset hävisi kavereilleen. Juolahti mieleeni vetäistä piilokännit. Jotenkin rasittava reissu, esitän hyvää äitiä ja vaimoa vaikka mieli tekee huutaa. mies on ärsyttävä, eroa mietin taas.

Etkö voi niitä siidereitä juoda ihan vapaasti miehen läsnä ollessa?

Vierailija
8/12 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut tuossa touhussa taitava.

Vierailija
9/12 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo enemmän rasittavaa olla kännissä ja esittää ettei ole 😀 Vaatis ainakin itseltä energiaa...

Vierailija
10/12 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tullut tuossa touhussa taitava.

Niinhän sä luulet. Se on ikävä totuus.

Vaikka joisin pullon kossua niin kukaan ei huomaa, jos saa olla aurinkolasit päässä. Toleranssi on vuosien harjoittelun tulos. Tosin en aina itsekään käsitä, miksi ryyppään ja sitten yritän olla selvän näköinen.

Vierailija
11/12 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näitä määriä", mä jo kuvittelin sieltä tulevan suurenkin tunnustuksen. 80-kiloinen nainen on puuhastellessaan juonut (missä ajassa?) puoli pulloa kossua, ja on tipahtamassa. Toki jos et tuota yleensä harrasta, niin sitten varmaan tipahdatkin. 

Vierailija
12/12 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, etenkin mahdollisten lasten ja lastenlasten kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi