Vierailija

Odotan aikaa sterilisaatioon, toimenpideajan pitäisi sairaalan mukaan tulla ennen loppukesää. Olen vähän yli 30-vuotias, eikä minulla ole lapsia. Onko täällä muita naisia, jotka on sterilisoitu eikä ole kertaakaan synnyttänyt? Miten teillä toimenpide sujui? Entä toipuminen? Miten ympäristönne (perhe, tuttavat jne) suhtautui päätökseenne, mikäli siitä siis kenellekään kerroitte? Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia. :)

• ylös 5
  • alas 0

Kommentit (3)

Vierailija

Ympäristön suhtautumisesta ei kannata välittää mitään. Se on sinun asiasi ja päätöksesi :)

Vierailija

Minulle tehtiin sterilisaatio klipseillä vähän yli kolmekymppisenä. Toimenpide sujui normaalisti, pari päivää oli alavatsa vähän arkana, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään vaivaa. On ollut paras päätös elämässäni. Ei ole tarvinnut huolehtia ehkäisystä eikä syödä hormoneja. Olen viisikymppinen nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ympäristön suhtautumisesta ei kannata välittää mitään. Se on sinun asiasi ja päätöksesi :)

Tämä on ihan totta, eikä minua ympäristön suhtautuminen haittaakaan, itse olen täysin sinut asian kanssa ja varma päätöksestäni. Mielenkiintoista olisi vain kuulla, miten muille on asiasta kommentoitu. Itse olin jopa hieman yllättynyt, kun perheeni suhtautui asiaan täysin lunkisti, totesivat vain että asia on minun omani. Työkaverini sen sijaan kertoi, että totta kai asia on minun omani mutta että hänen tekisi silti mielensä ravistella minulle järkeä päähän.

-ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.