Vierailija

Ja kuvitellaan,että ex olisi edelleen sinkku.

• ylös 1
  • alas 0

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hienoa! Nyt hän voi harkita jotain kirurgisia operaatioita minimunansa parantelemiseksi.

• ylös 11
  • alas 7
Vierailija

Yllättynyt olo, en tiennyt että minulla on ex-mies. Ensijärkytyksen mentyä ohi miettisin, miten salaan jatkossakin ex-miehen vaimoltani.

• ylös 35
  • alas 1
Vierailija

Jee. Lapset saa vihdoinkin kaikkea turhaketta yllin kyllin!!! Mihin ei ole vara mulle, eikä exällä. 

Johan tulis mopokortit mopoineen, ajokortit autoineen, ja asunnot kaikille!!! 

Vierailija

Yritän tietenkin madella takaisin hänen luokseen hyötyäkseni itsekin hänen miljoonistaan.

Vierailija

Että nyt pitää mennä lääkäriin selvittämään kuinka pitkällä se Alzheimer on jo, kun minä en muista että minulla olisi edes ex-miestä ja nyt se on voittanut lotossa.

Lottovoitto ei muuten paljoa lohduttaisi, jos olisi etenevä aivosairaus ja loppuelämän (järkevän sellaisen) voisi laskea toisen käden sormilla. Miettikää sitä.

Vierailija

Enpä juuri välittäisi. Tuo raha ei mun exää tekisi onnelliseksi. Kyseinen ihminen on patologinen valehtelija ja karkottaa kaikki ihmiset ympäriltään kun valheiden verkko alkaa paljastua... no toivoisin että hankkisi rahoillaan itselleen parasta mahdollista terapiaa, mutta ensin tietysti täytyisi myöntää itselleen että vakavia ongelmia on olemassa.

Vierailija

on ihmisenä niin mätä ja näyttää palanderiltap niin ihan sama, ei kiinnosta oli mijoonat tai ei.

Vierailija

Onnittelisin. Eilen tapasin exäni (tai ei ero ole vielä virallisesti voimassa) ja keskusteltiin muuten vaan miten menee. Hänellä menee oikein hyvin, kun sai työtarjouksen jossa tienaisi 140.000 euroa vuodessa sekä bonukset päälle. Olen oikein onnellinen hänen puolestaan. Ja itsellänikin menee oikein hyvin, kun tienaan noin 5200 euroa netto. Tulen sillä toimeen erittäin hyvin eikä tarvitse olla kateellinen toisten rahoille. 

Vierailija

Ajattelisin että jaa, ihanaa, ehkä nyt on varaa kouluttaa lapset ja maksaa mulle velat takaisin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.