Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko aina syönyt Mignon-munan väärin?

Kukko
16.04.2017 |

?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin äskettäin videon, jossa testattiin Niksi-Pirkan ohjetta Mignon-munan syöntiin: Kuorittu suklaamuna asetettiin munaleikkuriin, jonka avulla syntyi täydellisiä esim. kahvipöydässä tai sellaisenaan nautittavia suklaakiekkoja.

Vierailija
42/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän lisään vielä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, syökö persutkin Mignoon munia? Ehkäpä se osa porukkaa, joka työntää sen takapuoleen?

Ei me nyt ruottalaisten tapaan herkutteluun ruveta.

Tölössä mignoon munat syödään hopeisilla ruokailuvälineillä posliinilautaselta, eli?

...........Ihan vitun tylsällä tavalla siis.

Mikä olisi vähemmän tylsä ja ennen kaikkea vähemmän sottanen? Tämä epätietoisuus melkein sattu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin äskettäin videon, jossa testattiin Niksi-Pirkan ohjetta Mignon-munan syöntiin: Kuorittu suklaamuna asetettiin munaleikkuriin, jonka avulla syntyi täydellisiä esim. kahvipöydässä tai sellaisenaan nautittavia suklaakiekkoja.

Vihdoinkin asiaa hundra prosent! Tämä oli ylivoimaisesti paras vinkki ja vieläpä Niksi-Pirkan testaama laatuvinkki! Onko muita yhtä hyviä ja ennen kaikkea vähemmän sottaavia? Posliinilautanen ja ruokailuväineet ovat aika järeä tapa ja ehkä vähemmän egolokinen, myös. Miten suklaakiekot syötiin, ei kai sentään ihan sormineen? Leivoshaarukallako?

Vierailija
44/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Luulis et ei se leikkuri kestä kovaa suklaata. Ehkä pitäis mennä ostamaan muna ja kokeilla.

Miks muuten mun kommentti poistettiin, jossa totesin et iltiksessäkin oli kaksi idioottimaista munansyöntiversiota? Mun mielestä molemmat on typeriä ja väärin.

Laitoitko linkin? Viime aikoina kaikki linkin sisältävät kommentit poistuu nopeasti..

Vierailija
45/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt nyt nyt... Jollakulla on vähän liikaa aikaa!

Katsoit videon kun munaa leikattiin leikkurilla?

Olihan vitsi, olihan????

Se video oli osa uutista. Olin utelias näkemään miten munaleikkuri toimii kovaan suklaamunaan. Ehkä mulla sitten on liikaa aikaa. Väittäisin kyllä, että on niitä huomattavasti typerämpiäkin videoita olemassa... :)

Vierailija
46/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan vitsi, olihan????

Myös minun mielestäni on loogista leikata munan leikkurilla mignoon munia. Miksi videon katsominen pitäisi olla hassua?

Vierailija
47/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku tee-se-itse remppa-jamppa suosittelee sirkkeliä tai vähintään Dremeliä :-)

Kannattaa katsoa video ensin, ennen kuin alkaa iha itse sottaa.

Vierailija
48/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Luulis et ei se leikkuri kestä kovaa suklaata. Ehkä pitäis mennä ostamaan muna ja kokeilla.

Miks muuten mun kommentti poistettiin, jossa totesin et iltiksessäkin oli kaksi idioottimaista munansyöntiversiota? Mun mielestä molemmat on typeriä ja väärin.

Laitoitko linkin? Viime aikoina kaikki linkin sisältävät kommentit poistuu nopeasti..

En laittanut. Ja nyt tuokin kommentti oli poistettu. Voisko joku selittää MIKSI?

Vierailija
49/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan vitsi, olihan????

Myös minun mielestäni on loogista leikata munan leikkurilla mignoon munia. Miksi videon katsominen pitäisi olla hassua?

Eli liikaa aikaa. Illalla unilääke?

Vierailija
50/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa kaupasta Mignon munia ja munaleikkurin. Testasin ja lopputulos: ei toimi. Suklaa oli liian kovaa, jotta se olisi siivuttunut nätisti (=leikkuri hajos) . Juustöhöylä toimi paremmin, mutta siinä hävisi koko Mignoon idea ja suklaasta tuli höttöä,  jonka voi tosin laittaa esimerkiksi Arnoldsin donitsin päälle. Harmittaa vain, että koko Pääsiäisen idea katosi. Taidan siirtyä mämmiin ja unohtaa nää Mignoon jutskat, kun ei tuu asiallisia vinkkejä.

Vierailija
51/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon aina leikellyt veitsellä niitä sopivia palasia koska tapa jäänyt isovanhemmiltani xD

Vierailija
52/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mignon munat ole tehty ankanmunan kuoreen, ei kanan..

Vierailija
53/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mignon ei ole suklaamuna

Vierailija
54/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää sitten kertoko, minä syön miten syön, vai onko siitä oikein laki, miten se pitää syödä?

Vierailija
55/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön minjoon munia dijoon sinapilla

Vierailija
56/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuketju,kiitos nauruista.

-Mignonin suurkuluttaja

(Aivan sama miten sen syö,kunhan niitä vaan saa jostain....monesta kaupasta jo loppu)

Vierailija
57/57 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen voi väärin syödä?

Kuorineen?

Ei kai kukaan niin tollo ole?

Nyt ollaan AV:llä...