Oletko aina syönyt Mignon-munan väärin?
Kommentit (57)
Syön aina Minjoon-munan haarukalla ja veisellä posliinilautaselta. Onko tämä oikein vain väärin? Stockmannin Herkussa eivät osanneet vastata :-(
Vierailija kirjoitti:
Miten sen voi väärin syödä?
Kuorineen?
Vierailija kirjoitti:
Syön aina Minjoon-munan haarukalla ja veisellä posliinilautaselta. Onko tämä oikein vain väärin? Stockmannin Herkussa eivät osanneet vastata :-(
Se on Mignon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorineen?
Ei kai kukaan niin tollo ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorineen?
Onko kuoressa jotain epäterveellistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorineen?
Kuoret on just parhaita. Niissä on muuten kivennäisaineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorineen?
Onko kuoressa jotain epäterveellistä?
Ei ole, minäkään ymmärrä miksi ei saisi syödä kuorineen.
Mä syön kevyesti mikrossa lämmitettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorineen?
Sen kuorihan on samaa kuin Ranskalaisissa pastilleissa, mutta ilman minttua, että tolloile sinä vaan!!
Vierailija kirjoitti:
Oletko aina lausunyt Minjoon-munan väärin? Noin sanotaan ehkäpä pohjoiskarjalassa, mutta täällä Tölössä se on aina ollut Minjoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorineen?
Sen kuorihan on samaa kuin Ranskalaisissa pastilleissa, mutta ilman minttua, että tolloile sinä vaan!!
Häh? Ennen ne oli aitoja munankuoria.
Itse syön vain mungon-munia.
Se on aika vaarallista koska mungo voi purra takaisin.
Aitozadilainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aina lausunyt Minjoon-munan väärin? Noin sanotaan ehkäpä pohjoiskarjalassa, mutta täällä Tölössä se on aina ollut Minjoon!
Missä Tölö on?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sanottaisikin niin, ei kirjoiteta niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Tölö on?
Tölö on Kasanimen viressä.
Tää oli iltistäkin typerämpi klikkiotsikko. Iltis sentään kertoo sen vastauksen klikkauksen jälkeen. Täällä vaan puhutaan ääntämisestä ja kuorista :(
Ihan tyhmää, olisin halunnut tietää mignon oikeaoppisen tavan syödä. Mulle tulee siitä munasta vaan huono olo, ku on niin tuhti annos kerralla syötäväks. Mut ei sitä oikeen voi säästääkkään.
tuli kokeiltua sellaista, että sulatin kattilassa joitain mignonmunia ja sula tavaran levittelin tyttöystävän vartalolle ja sen jälkeen nuolin vartalolta tavaran pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Tölö on?
Olen aina kirjoittanut sen niin. Tölöön kuulu Främre Tölö och Bortre Tölö, hoksottaako?
Vierailija kirjoitti:
Tää oli iltistäkin typerämpi klikkiotsikko. Iltis sentään kertoo sen vastauksen klikkauksen jälkeen. Täällä vaan puhutaan ääntämisestä ja kuorista :(
Ihan tyhmää, olisin halunnut tietää mignon oikeaoppisen tavan syödä. Mulle tulee siitä munasta vaan huono olo, ku on niin tuhti annos kerralla syötäväks. Mut ei sitä oikeen voi säästääkkään.
Ai jaa