Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sedun ja Cheekin uusi yökerho Skohan karsea räkälä. Tarjoilevat juomatkin muovituopeista!

Vierailija
16.04.2017 |

Voit mennä mihin tahansa lähiöjuottolaan ja sieltä sentään saa juomat laseissa. Tuolla kaikki juomat muovituopissa, jopa viskit ja paukut. Ja hinnat... 0.3L olut 7€. Luulisi, että tuolla hinnalla olisi varaa ostaa laseja sinne. Ja musiikki.. samaa Dr.Albania kuin siinä naapurissa Lady Moonissa.. Missä DJ:t ja kunnon klubimusa?

Kyllä Helsingin yöelämä on vajonnut rankasti alas jos tämä on parasta mitä sillä on tarjota.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sieltä saa lasituopin, jos erikseen pyytää? Mun mielestä muovituoppi on turvallisempi, jos vaikka joku älyväly saa hepulikohtauksen ja heittää tai lyö tuopilla.

Vierailija
2/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mut Sedun klubi nii sinnehän menee juntit eli muovituopit iha ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tällainen paikka on? Oon ihan missanut... 

Vierailija
4/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mut Sedun klubi nii sinnehän menee juntit eli muovituopit iha ok.

Mihin normaalit töissä käyvät ihmiset nykyään menee? Toi on puliukoille ja luusereille.

Vierailija
5/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Namun tilalla.

Vierailija
6/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yökerhoissa ollaan yleisesti siirtymässä muovituoppeihin. Laseja hajoaa valtavasti, mikä on iso kustannuserä, turvallisuusriski sekä siivouksellisesti rasite.

Asiakkaana olen todella iloinen ettei lempikenkien pohjat ole täynnä lasisiruja. Entisenä baarin työntekijänä olen iloinen työntekijöiden puolesta sen lasinsiruroskan siivoamisen jäätyä taakse.

Vierailija
7/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yökerhoissa ollaan yleisesti siirtymässä muovituoppeihin. Laseja hajoaa valtavasti, mikä on iso kustannuserä, turvallisuusriski sekä siivouksellisesti rasite.

Asiakkaana olen todella iloinen ettei lempikenkien pohjat ole täynnä lasisiruja. Entisenä baarin työntekijänä olen iloinen työntekijöiden puolesta sen lasinsiruroskan siivoamisen jäätyä taakse.

Jos mä ostan monen kympin hyvän viskin, niin mä kyllä haluan nauttia sen asian mukaisesta lasista. Ymmärrän että pultsareille se on sama mistä viinansa juo kun saa pään sekaisin, mutta normaali ihmiset kaipaavat edes jotain laatua. Pitää välttää tuollaisia räkälöitä.

Vierailija
8/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä ostan monen kympin hyvän viskin, niin mä kyllä haluan nauttia sen asian mukaisesta lasista. Ymmärrän että pultsareille se on sama mistä viinansa juo kun saa pään sekaisin, mutta normaali ihmiset kaipaavat edes jotain laatua. Pitää välttää tuollaisia räkälöitä.

10 vuoden päästä saat nauttia sen hyvän viskisi himassa keskenäsi piskisi kanssa, koska ravintolat tulevat siirtymään muoviin ihan kokonaan.

Vierailija
9/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Namun tilalla.

Missä oli namu?

Vierailija
10/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yökerhoissa edes käy enää nykyään kuin jotkut juntit?

Vierailija
11/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki sedulat olleet ikuisuusboikotissa ihan alusta saakka.

Vierailija
12/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerho😁 eli nyt on jokin 18-20v vuotiaan ongelmasta kyse.

Vierailija
13/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yökerho😁 eli nyt on jokin 18-20v vuotiaan ongelmasta kyse.

Kyllä aikuisetkin yökerhoissa käyvät.

Vierailija
14/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset jurriset rähmäkäpälät noissa hienoissa yökerhoissa oikein käy?

Vierailija
15/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset jurriset rähmäkäpälät noissa hienoissa yökerhoissa oikein käy?

Nykyasiakkaat vetävät kaikkea sontaa kehoonsa niin ettei niillä pysy enää tuopit kädessä.

Vierailija
16/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden päästä saat nauttia sen hyvän viskisi himassa keskenäsi piskisi kanssa, koska ravintolat tulevat siirtymään muoviin ihan kokonaan.

Muovihan on helvetin epäterveellistä, siitä irtoaa kaiken maailman ftalaatteja ja muita hormonitoimintaa sotkevia partikkeleita.

Vierailija
17/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt edes faktat kuntoon.

Ei ole Sedulla mitään tekemistä Skohanin kanssa.

Vierailija
18/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muovihan on helvetin epäterveellistä, siitä irtoaa kaiken maailman ftalaatteja ja muita hormonitoimintaa sotkevia partikkeleita.

Alkoholi yökerhossa nautittuna ei liene yhtään terveellisempää?

Sisäinen hippini heräsi, muovia on jo meret täynnä. En asioisi kyseisessä paikassa. 

Vierailija
19/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no Lahteen tai Vantaallehan tuo olisi pitänyt avata. Helsingissä vihataan Cheekkiä yhtä paljon kuin muualla Suomessa pakolaisia[/quote

Tämä onkin paha valinta, kummasta tykkäät enemmän, Cheekistä vai pakolaisista.

Itsellä taitavat olla samalla viivalla.

Vierailija
20/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skodahan se oli. Mietin just eilen ton paikan nimeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi