Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sedun ja Cheekin uusi yökerho Skohan karsea räkälä. Tarjoilevat juomatkin muovituopeista!

Vierailija
16.04.2017 |

Voit mennä mihin tahansa lähiöjuottolaan ja sieltä sentään saa juomat laseissa. Tuolla kaikki juomat muovituopissa, jopa viskit ja paukut. Ja hinnat... 0.3L olut 7€. Luulisi, että tuolla hinnalla olisi varaa ostaa laseja sinne. Ja musiikki.. samaa Dr.Albania kuin siinä naapurissa Lady Moonissa.. Missä DJ:t ja kunnon klubimusa?

Kyllä Helsingin yöelämä on vajonnut rankasti alas jos tämä on parasta mitä sillä on tarjota.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit mennä mihin tahansa lähiöjuottolaan ja sieltä sentään saa juomat laseissa. Tuolla kaikki juomat muovituopissa, jopa viskit ja paukut.

No huhhuh jotai muovia. Ei ympäristöystävällisyydestä tietoakaan. No ei yllätä ku omistajia katsoo.

Vierailija
42/49 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedu myi Namun Cheekin ja Restamaxin yhteisyritykselle, joka sitten avasi Skohanin Namun tilalle. Sedulla ei ole siis yhtään mitään tekemistä Skohanin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä ostan monen kympin hyvän viskin, niin mä kyllä haluan nauttia sen asian mukaisesta lasista. Ymmärrän että pultsareille se on sama mistä viinansa juo kun saa pään sekaisin, mutta normaali ihmiset kaipaavat edes jotain laatua. Pitää välttää tuollaisia räkälöitä.

-Menee Sedulaan

-Ostaa monen kympin viskin

Vierailija
44/49 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä ostan monen kympin hyvän viskin, niin mä kyllä haluan nauttia sen asian mukaisesta lasista. Ymmärrän että pultsareille se on sama mistä viinansa juo kun saa pään sekaisin, mutta normaali ihmiset kaipaavat edes jotain laatua. Pitää välttää tuollaisia räkälöitä.

-Menee Sedulaan

-Ostaa monen kympin viskin

Johan ne kattoo siellä tiskilläkin huuli pyöreenä että mitä se just tilas, kun hyllyssä ne pari halvinta kuraviskiä mitä tuollaisista paikoista yleensä löytyy.

Vierailija
45/49 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla ei ole mitään tekemistä Sedun kanssa. Cheekillä on joku intohimo viskin joten Skohanista saa tosiaan hänen nimikkoviskiään. Muovituopit on kestomuovia ja ihan ok (viskiä en niistä ole juonut koska hyi hemmetti). Paikka oli kyllä yllättävän räkälä siihen nähden mitä ydinkeskustan ja Cheekin paikalta odotin.

Vierailija
46/49 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin käyn baareissa mut sillon ku käyn niin nään aina vähintää yhen tyypin joka tanssilattialla ei esim jaksa enää pitää lasia kädessä, niin se tiputetaan siihen lattialle ja luonnollisesti se siitö hajoaa. Hyvä vaan jos on vaan tarjolla muovituoppeja

Tanssitaanko nykyään tuopit käsissä?

Vierailija
47/49 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Skohanilla nykyään menee? Toivon että huonosti!

Vierailija
48/49 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritteletkö "luuserin". Kenties henkilö,joka EI juokse rahan ja materian perässä,eikä ole pinnallinen muotinukke?

Vierailija
49/49 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs on nykyään kauniiden ja rikkaiden ykkösnäyttäytymismesta jos ei Skohan? Uteliaisuudesta kysyn, en aio itse mennä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan