Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sedun ja Cheekin uusi yökerho Skohan karsea räkälä. Tarjoilevat juomatkin muovituopeista!

Vierailija
16.04.2017 |

Voit mennä mihin tahansa lähiöjuottolaan ja sieltä sentään saa juomat laseissa. Tuolla kaikki juomat muovituopissa, jopa viskit ja paukut. Ja hinnat... 0.3L olut 7€. Luulisi, että tuolla hinnalla olisi varaa ostaa laseja sinne. Ja musiikki.. samaa Dr.Albania kuin siinä naapurissa Lady Moonissa.. Missä DJ:t ja kunnon klubimusa?

Kyllä Helsingin yöelämä on vajonnut rankasti alas jos tämä on parasta mitä sillä on tarjota.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yökerhoissa ollaan yleisesti siirtymässä muovituoppeihin. Laseja hajoaa valtavasti, mikä on iso kustannuserä, turvallisuusriski sekä siivouksellisesti rasite.

Asiakkaana olen todella iloinen ettei lempikenkien pohjat ole täynnä lasisiruja. Entisenä baarin työntekijänä olen iloinen työntekijöiden puolesta sen lasinsiruroskan siivoamisen jäätyä taakse.

Jos mä ostan monen kympin hyvän viskin, niin mä kyllä haluan nauttia sen asian mukaisesta lasista. Ymmärrän että pultsareille se on sama mistä viinansa juo kun saa pään sekaisin, mutta normaali ihmiset kaipaavat edes jotain laatua. Pitää välttää tuollaisia räkälöitä.

Käytkö seduloissa juomassa monen kympin viskiä?

Vierailija
22/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yökerhoissa ollaan yleisesti siirtymässä muovituoppeihin. Laseja hajoaa valtavasti, mikä on iso kustannuserä, turvallisuusriski sekä siivouksellisesti rasite.

Asiakkaana olen todella iloinen ettei lempikenkien pohjat ole täynnä lasisiruja. Entisenä baarin työntekijänä olen iloinen työntekijöiden puolesta sen lasinsiruroskan siivoamisen jäätyä taakse.

Minkälaiset jurriset rähmäkäpälät noissa hienoissa yökerhoissa oikein käy?

Nuoret aikuiset, jotka vetävät pään täyteen. Lähiöpubin kantispulsuilla pysyy lasit paremmin käsissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti fasiliteetit on ihan linjassa paikan asiakaskunnan kanssa.

Vierailija
24/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä ostan monen kympin hyvän viskin, niin mä kyllä haluan nauttia sen asian mukaisesta lasista. Ymmärrän että pultsareille se on sama mistä viinansa juo kun saa pään sekaisin, mutta normaali ihmiset kaipaavat edes jotain laatua. Pitää välttää tuollaisia räkälöitä.

Kuka menee nauttimaan laatuviskiä johonkin yökerhoon? Tuollaiseen on omat paikkansa, kuten olutbaarit, jotka myyvät yleensä myös laatuviskejä. 

Vierailija
25/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kannatan ehdottomasti muovituoppeihin siirtymistä. Aika ikävää tanssia  kun kengänpohjissa on jatkuvasti lasia. Osa myös kaatuu lattialle ja saa haavoja lasinsiruista. Itsekin nojasin kädelläni pöytään, enkä huomannut siinä olevaa pientä lasinsirua, joka teki pienen haavan käteeni. Ei todellakaan mukavaa noin likaisessa ympäristössä. 

Eihän juomat maistu yhtä hyvältä lasista, mutta kun siinä on kunnolla jäätä, niin ei muovituoppi juomaa pilaa. Aika harva muutenkaan menee varsinaisesti nautiskelemaan juomista yökerhoihin. Niitä juodaan alkoholin takia ja siksi, että se on tapa. 

Vierailija
26/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö seduloissa juomassa monen kympin viskiä?

Saako sieltä muuta?

Vierailija
27/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka menee nauttimaan laatuviskiä johonkin yökerhoon? Tuollaiseen on omat paikkansa, kuten olutbaarit, jotka myyvät yleensä myös laatuviskejä. 

Laatuviskejä pitää juoda joka paikassa.

Vierailija
28/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää mikä siinä on niin helvetin vaikea pitää niitä tuoppeja kädessään. Porukka varmaan ihan tahallaankin rikkoo niitä. Olin eilen baarissa ja siellä oli järkyttävä määrä lasia lattialla. Sai koko illan tyhjentää kengänpohjia lasista. Sitten kun lattia on vielä tahmea, niin jokainen palanen tarttuu kenkään. 

Vierailija
29/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne muovituopit kestomuovituoppeja, mitä voi pestä ja pestäänkin ja käytetään uudelleen vai kertakäyttöisiä muovituoppeja? Ne kertakäyttöiset on ihan järkyjä, eikä oikein kiinnosta juoda niistä yhtään alkoholia. Kestomuovituopit on ihan jees.

Vierailija
30/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne muovituopit kestomuovituoppeja, mitä voi pestä ja pestäänkin ja käytetään uudelleen vai kertakäyttöisiä muovituoppeja? Ne kertakäyttöiset on ihan järkyjä, eikä oikein kiinnosta juoda niistä yhtään alkoholia. Kestomuovituopit on ihan jees.

Ota oma muki mukaan.

Vierailija
31/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sedu muka mukana skohanissa??

Vierailija
32/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden päästä saat nauttia sen hyvän viskisi himassa keskenäsi piskisi kanssa, koska ravintolat tulevat siirtymään muoviin ihan kokonaan.

Muovihan on helvetin epäterveellistä, siitä irtoaa kaiken maailman ftalaatteja ja muita hormonitoimintaa sotkevia partikkeleita.

Riippuu aika paljon muovin laadustakin kuinka epäterveellistä se on. Naarmuuntuneesta muivista vuotaa enemmän kuin ehjästä, joten sekin vaikuttaa. Ravintoloitsijan kannalta muovi on kuitenkin huiman paljon turvallisempi ja käytännöllisempi kuin lasi, koska lisää asiakasturvallisuutta ja vähentää kuluja.

Vierailija
33/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,33 olut 7e??? Onko nämä tyypillisiäkin helsingin hintoja?

Vierailija
34/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Siis kun muutat Helsinkiin tekemään sitä unelmaduuniasi, jota voisit ihan hyvin tehdä kotipaikkakunnallasikin (eli et ole Suomen pankin johtaja tai vastaava), muista että palkan pitää olla vähintään tuplasti se mitä maaseudulla. Muuten häviät siinä muutossa rankasti.

Vierailija
35/49 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin käyn baareissa mut sillon ku käyn niin nään aina vähintää yhen tyypin joka tanssilattialla ei esim jaksa enää pitää lasia kädessä, niin se tiputetaan siihen lattialle ja luonnollisesti se siitö hajoaa. Hyvä vaan jos on vaan tarjolla muovituoppeja

Vierailija
36/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä suunniteltu ihan loppuun asti kahden miljoonan remonttia ..ahtaat käytävät ja se näkyy heti kun on yhtään enempää porukkaa. Juomat on tosiaan ylihinnoiteltu..ja eipä baarimikkojen palvelu taidossakaan ole juuri kehumista.

Vierailija
37/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Mutta jos porukka tuon maksaa ja ovat tyytyväisiä, silloinhan hinta on ihan kohdallaan tai vaikka korkeampikin voisi olla. Itse en kuuna päivänä maksaisi mistään muovituoppikaljoista tuollaista hintaa!

Vierailija
38/49 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai...

Vierailija
39/49 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska paikka ja karseeta porukkaa asiakkaina

Vierailija
40/49 |