Vierailija

Lapset on iältään 0-12v. Nuorin 5kk. En ole onnellinen. Pitääkö mun vaan jatkaa tätä paskaa lasten takia vaikka rakastan ja ikävöin toista :( pitääkö mun pilata koko loppu elämä? Miks en saa olla onnellinen? Jos lähden vihaako mun lapset mua loppu elämän?

• ylös 0
  • alas 13

Kommentit (12)

Vierailija

Meinaatko oikeasti,että joku muu mies haluaa alkaa isäksi jo noin pienelle lapselle.Muista lapsista puhumattakaan.Jätä ne prinsessakuvitelmat perhe-elämästä ja kasvata lapsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miten oot päästäny ittes siihen tilanteeseen että rakastat toista miestä? Miten näin on päässyt käymään? Olisit ottanut takapakkia ajat sitten.

Vierailija

Kyllä se mies vaan haluaa minut ja tietäö kyllä että mulla on lapsia. Samoin on tällä miehelläkin.

Vierailija

Jos erota meinaat, niin ajattele, että otat ensin eron ja sitten ihan yksin olet sen vähintään vuoden pari tai kolmekin. Jos olet siihen valmis, sitten olet valmis lähtemään. Jos vain hingut uuden munan perään, niin väärille teille lähdet. Eli jos jäisit ilman tätä uutta tyyppiä, niin heivaa tyyppi ja unohda heti. 

Vierailija

Kyllä kärsii. Ainoa poikkeus voi olla hyvin väkivaltainen perhe, jossa lopulta ero on parempi.

Vierailija

No minä ainakin vihaan perheen rikkonutta äitiäni enkä ole ollut yhteyksissä sen jälkeen, kun muutin pois

Vierailija

Toivottavasti lapsesi vihaavat sua aina, olit nainen tai mies. Oidäkkeetön lyuseri, jonka ei olisi pitänyt tehdä lapsia. Jos jätät perheesi, tee sterilisaatio. Kukaan lapsi ei ansaitse noin huonoa alkua elämälleen. Toivottavasti puolisosi löytää uuden vanhemnan lapsilleen.

Vierailija

Ap,jos hyppäät suoraan toisen matkaan,se päätyy varmasti eroon.Koska ihminen tarvitsee eron jälkeen aikaa parantua ja käsitellä eroa.Kyseessä olisi laastarisuhde.Mieti kun lapsesi ehtisi jo kiintyä toiseen ja miehen lapset sinuun ja sitten taas revitään irti.Todella huono idea ap.

Vierailija

Kyllä avioerosta voi tulla jotain oireita lapsille mutta ei välttämättä niin paljon että siihen huonoon suhteeseen kannattaisi jäädä vain sen takia että yrittää väkisin pitää ydinperheen kasassa jossa kaikki voivat huonosti.

On kuitenkin hyvä ymmärtää että aiemman suhteen lapset todennäköisesti vaikuttavat siihen tuleviin suhteisiin ja kumppaneihin.

Ensisijaisesti kannattaa hakeutua esim pariterapiaan ja yrittää pelastaa nykyinen suhde jos se on sen arvoinen.

ValitseOikein

Tottahan toki mies haluaa sitä yhtä, mutta muista, että ns. "rakkaus" menee ja tulee.   Yritä löytää nykyisen miehesi ja lasten isän kanssa toimiva suhde.

Aviorikoksessa ei koskaan ole oikeasta rakkaudesta kysymys.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.