Vierailija

Miten onnistui tilaus ja tuliko tuotteet nopeasti?
Hintataso vaikuttaa hyvältä

• ylös 7
  • alas 3

Sivut

Kommentit (38)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Helierkki

Tuotteet ja toimitus ok. Väittivät = valehtelivat minun kokeilleen/käyttäneen palauttamaani tuotetta, vaikka niin todellakaan ollut tehnyt. Olkaa tarkkoja, että ette saa tilatessanne jo valmiiksi aukaistuja pakkauksia!

Tässä verkkokaupassa asiakas ei olekaan aina oikeassa...

• ylös 16
  • alas 3
Vierailija

Tuli tosi nopeasti ja tuotteet oli just sitä aitoa kamaa kun pitikin olla.

Tilaan jatkossakin hajuveteni sieltä

Miksu75

Hajuvesi.fi ilmoittaa toimitusajaksi 2-4 arkipäivää. Itse olen odottanut 8 arkipäivää ja viikko sitten sanottiin, että tilaus on toimitettu. Tuleekohan se laivarahtina Australiasta?

• ylös 17
  • alas 4
Vierailija

Mä kans tilasin 2.7 ja edelleen odottelen. Ei vissiin oo mahdollisuutta edes seurata missä paketti menee.

Miksu75

@Vierailija Sähköpostin kautta tulee linkki, josta näkee onko tilaus lähetetty. Kestää aika kauan ja alkaa epäilyttämään.

Vierailija

Mulla on kaikki toiminut kyseisen puljun kanssa OK. En nyt muista, ovatko luvatut toimitusajat täysin toteutuneet, mutta ei mitään kohtuutonta kuitenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tilasin ja sain feikkituotteen, pullossa ei ollut valmistajan nimeä. En suosittele.

Katsoitko varmasti tarkkaan pohjan ym. ja tiedät, miltä kyseisen tuoksun pakkaus tavallisesti näyttää? Eikä kyseessä ollut esim. testeripakkaus, joita myydään joskus edullisemmin (en kyllä muista että kys. kaupassa olisin nähnyt) ja joiden ulkonäkö voi hieman erota? Oliko tuttu tuoksu ja tuoksuiko siltä miltä pitää? Anteeksi vain, mutta hiukan vaikea uskoa, että feikkejä kauppaisivat. Liian riskaabelia.

• ylös 20
  • alas 4
Vierailija

Ihan hyviä kokemuksia, tuotteet olleet aitoja ja toimitusaika ei oo ollut kovin pitkä, en nyt ihan tarkkaan muista mutta alle viikko tilauksesta on yleensä tulleet. En ole joutunut palauttamaan mitään niin en tiedä miten se sitten sujuu.

Vierailija

Miksu75 kirjoitti:
@Vierailija Sähköpostin kautta tulee linkki, josta näkee onko tilaus lähetetty. Kestää aika kauan ja alkaa epäilyttämään.

Juu sen sivun mukaan tuote oli lähetetty saman päivän aikana.. Ihmettelen vaan ku sivuilla kehutaan nopeaa toimitusta 2-4 päivässä :D Tilasin samana päivänä myös kolmesta muusta paikasta (ulkomailta) ja viimeinenkin paketti niistä tuli tän viikon maanantaina.. No jospa se ens viikolla viimeistään sit tulis.

Vierailija

Mä laitoin sinne asiakaspalveluun viikonloppuna viestiä ja sieltä vastattiin eilen, että paketti ois pitäny saapua neljän arkipäivän sisällä lähettämisestä. He ehdottivat, että lähettävät mulle uudelleen sen hajuveden ja tekevät reklamaation postille. Saas nähä millon saan sen paketin :D

Vierailija

Olin tyytyväinen. Ihan nopeesti tuli ja just sitä mitä pitikin. MUTTA pahvilaatikko oli pohjastaan osittain avonainen. Ostoksiani olisi voinut tulla ulos. Onneksi kaikki oli kuitenkin tallella. Olisivat teipanneet pohjan kunnolla.

Vierailija

Tilasin sieltä Escadan Taj sunset, tuote oli mitä pitikin, ja meniköhän siihen 4-5 arkipäivää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.