Onko kukaan tilannut hajuvesi.fi kaupasta mitään?
Miten onnistui tilaus ja tuliko tuotteet nopeasti?
Hintataso vaikuttaa hyvältä
Kommentit (47)
Onko sulle tullut perille? Tilasin itse samoihin aikoihin eikä ole vieläkään tullut perille.
Aika monta kommenttia löytyy, että olisi feikkituotteita. Ei kuitenkaan niin montaa, että voisi olla varma niiden olevan feikkejä, eikä ihmiset vain säädä omiaan.
Tilasin kerran hajuvettä, jota Didem kertoi käyttävänsä. Ei moittimista kaupankäynnistä.
Olin tilaamassa turhankin kiireesti saitin löydettyäni mutta onneksi(?) korttimaksu ei onnistunut.
Korttifirma estää tai ehkä siksi etten antanut henkilötunnusta aluksi? Googlaus paljasti sitten selkeitä kuvauksia feikki vs. aito joten saa olla. Lahjaksi olisi mennyt joten ei olisi itsellä tietoa. Voi siellä osa olla aitoakin mutta liian halpaa täytyy epäillä ja kyllä firma muutenkin haiskahtaa!
Hei. Tilasin tuoksu oli ok mutta mikskähän tässä pullossa ei ollut sitä tekstiä niinkuin kaupasta ostettaessa oli kyllä ne korukivet koristeena.ne kaksi muuta pulloa oli ok
Vasta tilattuani luin kaikkia kauheuksia ja pelästyin, mitä hajuvesikauppa.fi ostoksesta tulee. Tuotteet tuli :ke tilaus ja nyt kotona pöydällä ma. Ihan on avaamattomat aidot pakkaukset Clean Cotton hajuvesi ja Wellan kuivashampoo.
Nyt kyllä ihmetyttää, kun oli niin kummallisia kokemuksia kirjoitettu. Avattuja pakkauksia, näytepakkauksia kopioita, toimitusaika.
No, hyvä kerran näinkin päin 😊
Vai haiskahtaa kauppa Eikös hajuvesikaupan pidä vähän haiskahtaa
Olen tilannut monta kertaa Hajuvesi.fi, sekä toinen hyvä ja halpa on Notino.
Ei ole ollut yhtään ongelmaa, ja se mitä olen tilannut on ollut aitoa ja hyväkuntoista, kuin kaupan hyllyltä.
Christina Aguilera Definition 15ml alle 10e
Cartier Declaration 50ml alle 40e.
Oscar De La Renta Esprit D'Oscar 100ml 25e.
Balenciaga Paris 30ml n.50e
Guerlain Insolence 50ml n. 40e
Guerlain Shalimar 50ml alle 50e.
Guerlain Rosa Pop 100ml 35e.
Tilaan vain nettikaupoista. Hintaerot on valtavia. Ei tule mieleenkään ostaa Sokokselta tms. 30ml hinnalla 87egeä. Nettikaupoista löytää samat ja en maksa koskaan yli 1egeä per 1ml. Voi saada jopa 100ml 25 egellä!
Tän viikon alussa tilasin eilen tuli edullisesti ja pienellä postimaksulla olen tilannut usein .
Tuotteet olleet ihan ok, toimitusaika vaan vähän venynyt: esim viimeeksi tilausvahvistus tuli 10.06, eli 2-5 arkipäivän mukaan toimitus olis pitänyt olla viimeistään 17.06 - tuli 19.06. Muuten ei olis haitannut, mutta lähdin reissuun 20.06, eli heidän lupaamansa nopea toimitus ei pitänyt paikkaansa - pienellä jännityksellä odottelin pakettia.
olen tilannut monta vuotta hajuvedet täältä,ja aina aitoja tuoksuja. nopea toimitus. jos kestää syyttäkää postia.
Tilaan Fragrance Direct kautta ja on halvin, nopein & paras. Bonuswayn kautta saa vielä hyvitystä.
Mitä maksutapaa olette käyttäneet? En haluaisi itse antaa luottokorttitietojani enkä antaa henkilötunnustani ja maksaisin siksi mielelläni verkkopankin kautta, mutta tätä maksutapaa käytettäessä sivusto ei ohjaudu suoraan pankin sivustolle, vaan Trusty-palvelu pyytää pankkini käyttäjätunnusta. Luin tivi:n sivuilta että Suomessa pankit kehottavat kuluttajia olemaan antamatta tunnuksiaan tämän kaltaisille palveluille ja että esimerkiksi Osuuspankki kieltää tämän suoraan sopimusehdoissaan.
https://www.tivi.fi/uutiset/suomalaiset-tulistuivat-verkkokaupan-maksup…
Kauanko teillä on mennyt paketin saapumisessa? Oon tilannut 30.12 ja nyt on jo 8.1..
Onko kukaan ostanut sieltä Fudgen hopeashampoota?
Itse tilasin sieltä ja mietin sainko jonkun väärennöksen.
Shampoossa ei ollut samaa tuoksua kuin minulla aiemmin olleessa fudgessa ( jonka ostin siis eri kaupasta)
Isoin huomio oli kuitenkin se, että kädet eivät värjääntyneet violeteiksi käsittelyn jälkeen niinkuin vahvoissa hopeashampoissa käy. Kämmenet ja kynsinauhat jäivät siis aivan puhtaaksi.
Hiusten keltaisuus ei vähentynyt. eikä pesuteho ollut verrattavissa aiempaan.
Tilasin myös toisen hiustuotteen, mutta sitä minulla ei ennestään ole ollut. En voisi kehua kyllä sitäkään.
Tilannut useasti ja tuotteet aitoja.
Olen nyt useita kertoja tilannut kosmetiikkaa sieltä. Kaikki aitoja ja luotettava palvelu. Yleensä pakkaukseni tuli sen 4-5 arkipäivän sisällä. Suosittelen tilaamaan muihin verrattuna sain tuotteeni täältä halvimmalla, aivan mahtavaa👍🏻
Just laitoin ekan tilauksen koskaan menemään laskulle. Saa nähdä miten käy
Ilmoittelen tänne.
Uskaltauduin kokeilemaan hajuveden tilaamista. Aina ennen olen ostanut myymälästä. Yllätyin positiivisesti. Sähläsin maksun kanssa ja tilaus meni siitä syystä tuplana. Lähetin sähköpostia ja sain puolessa tunnissa vastauksen, että ovat peruneet sen toisen. 4 päivän kuluttua paketti oli perillä. En kyllä enää osta kivijalkamyymälästä kun näin paljon edullisemmin saa netistä.