Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä 50 -luvun naisesta haaveileva mies

Vierailija
16.04.2017 |

Oletko valmis kustantamaan vaimon elämisen, kuten kunnon 50 -luvun miehen kuuluu?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin vaikka heti tältä seisomalta lähteä kotivaimoksi siivoamaan ja kokkaamaan jos mies sitten todellakin maksaisi mun kaikki kuluni. :D

Ihan alkajaisiksi mies voisi aloittaa ostamalla uuden näytön ja näytöohjaimen, Nvidian Titan X olisi hyvä ja sitten Asus pg348q. Ja sitten muutama satanen Steam -lompakkoon rahaa, että saan ostettua kaikki pelit mitä haluan. Pleikkari nelonen olisi kanssa kiva, että voisi pelata esim. Until Dawnia. Ja sitten tietty DXRacerin tuoli, jotkut Turtle Beachin kuulokkeet, Razerin näppäimistö ja hiiri.... Onhan näitä.

Eli hintaa tälle rouvalle tulee näin alkajaisiksi pyöreästi noin 4000 euroa. Tuleeko kaupat?

Näin kunnon 50-luvun tyyliin. :D

Juu, minä kyllä maksaisin mielelläni kaikki naiseni kulut. Mutta koska olen työtön, en voi myöskään seurustella/avioitua.

Vierailija
22/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tuollainen vaimo (sen lisäksi että olen vihervasurifeministi). Mies saa töistä tullessaan illallisen eteensä ja teen suurimman osan kotitöistä. Leivon myös hyvää pullaa. 

Mies puolestaan kustantaa perheemme elämisen miellyttävällä elintasolla ml. eläketurvani ja tarvittaessa pääsen yksityislääkärille. Ei ökyilyä, mutta käyn kyllä säännöllisesti kampaamossa ja toisinaan kauneushoidossa, pukeudun hyvin ja muutaman kerran vuodessa ostan jotain kalliimpaa kuten kivan laukun, aitoja koruja tms. Välillä käydään ulkona syömässä, teatterissa, kaupunkilomalla. Koskaan ei mies ole valittanut näistä menoista. Enkä minä valita siitä että teen enimmät kotityöt.

Tärkein juttu on, että mies aidosti pitää minusta myös ihmisenä ja perheen hyvinvointi on hänelle ykkösasia. Palstamies ajattelee vain omaa mukavuuttaan ja haluaa naisen ilmaiseksi palvelijaksi elintasoaan parantamaan, mun mies ansaitsee "palvelutasonsa" ennen kaikkea sillä että hän ajattelee aina ensiksi minun mukavuutta ja onnellisuutta ja toimii sen mukaisesti. Se on sitten molemminpuolista.

Ei hyvä perhe-elämä vaan toimi niin että toinen palvelee ja tekee kaikki perheen työt ja toinen päsmäröi "työjohtajana" ajatellen ensiksi omaa etuaan ja sitä miten pääsisi halvimmalla ja vähimmällä vaivalla. Palstamies osaa kyllä vaatia ja vonkua naiselta, mutta mitä iloa hänen ihastuttavan seuransa lisäksi perse ruvella raatavalle ja tämän ohella itsestään hyvin huolehtivalle naiselle olisi tarjolla? 

Voin kuvitella, että kaltaiseni nainen kelpaisi hyvin monelle palstamiehelle, mutta heiltä itseltään puuttuvat kaikki edellytykset -ja korostan että etenkin henkiset edellytykset tämän tyyppisen onnellisen perheen rakentamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla