Vierailija

Mitä ootte mieltä pilotista? Tätä on ootettu! :D

Mul on vähän semmonen tunne, että mukaan yritettiin änkeä kaikki mahdollinen. Oli sonic screwdrivereita, Riverin ja Susanin kuvat, dalek ja noin. Ja vilkaisussa ensi jaksoihin tulee Master/Missy. Tuntuu, että haluttiin heti alkuun saada kaikki vähän väkisinkin. Semmonen fanservice-jakso. Johtuneeko kahden vuoden tauosta?

Bill vaikuttaa kivalta. Suhtautui mukavan rennosti mutta innoissaan kaikkeen. Tohtori mietityttää. Miksi se on ollut 50 vuotta professorina jollain yliopistolla? Mutta se selvinnee. Ilmeisesti ainakaan ei olis halunnut enää companioneita (sori en tiiä näitä sanoja suomenkielisessä versiossa), kun ei aluks kovin mielellään ottanut Billiä mukaan. Varmaan pelkää menettävänsä. Mutta kiva tarina. Aika lattea kylläkin mut ekat jaksot uudella companionilla on aina tollaisia, koska täytyy esitellä uus hahmo ja sen täytyy tutustua tohtoriin ja Tardisiin. Se tähtisilmätyttö oli tooooosi söpö!

Ootan innolla Masterin paluuta. Onkohan niin, että päästään näkemään Masterin regeneration Missyksi eli mennään eri vaiheeseen Masterin aikajanaa. Tai sit jollain kummallisilla kikoilla saadaan ne kumpikin mukaan tarinaan.

• ylös 4
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Se täytyy lisätä, että tohtori käyttäytyi vähän epätyypillisesti uuden alienin suhteen. Sitä ei yhtään kiinnistanut tutustua tai selvittää, mikä se on. Mut kai täs haluttiin kattoo asiaa Billin vinkkelistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis onko Areenassa jo katsottavissa?! :D

Tänään tulee Areenaan, mut tuskin on vielä. Käy kurkkaamassa!

Vierailija

Mä oon laittanut jo kännykän äänettömälle, tehnyt ruuan valmiiksi, lenkittänyt koiran ja kaikki on valmiina, että voin katsoa häiriöttä. Poikaystävälle kielto, että et tuu käymään ennen kuin se loppuu. Tätä on odotettu niin pitkään. Moffatin viimeinen kausi, mielestäni ihan hyvä juttu, että tämän kauden jälkeen pääkirjoittaja vaihtuu, sillä kaikki Moffatin sarjat kaatuu omaan nokkeluuteensa jossakin kohtaa. Sherlock viimeisenä esimerkkinä, viimeinen kausi oli suht. kuraa. Capaldi sais jatkaa Tohtorina pitempäänkin, on mun lempitohtori 5. ja 10. Tohtoreiden rinnalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon laittanut jo kännykän äänettömälle, tehnyt ruuan valmiiksi, lenkittänyt koiran ja kaikki on valmiina, että voin katsoa häiriöttä. Poikaystävälle kielto, että et tuu käymään ennen kuin se loppuu. Tätä on odotettu niin pitkään. Moffatin viimeinen kausi, mielestäni ihan hyvä juttu, että tämän kauden jälkeen pääkirjoittaja vaihtuu, sillä kaikki Moffatin sarjat kaatuu omaan nokkeluuteensa jossakin kohtaa. Sherlock viimeisenä esimerkkinä, viimeinen kausi oli suht. kuraa. Capaldi sais jatkaa Tohtorina pitempäänkin, on mun lempitohtori 5. ja 10. Tohtoreiden rinnalla.

Mä kyl ymmärrän, miks Capaldi haluaa lähteä. Se on niin iso fani, että voi olla aika stressaavaa pitää tasoa yllä ja tohtori täydellisenä. Ei halua pilata suosikkisarjaansa. Lisäks saattaahan olla taustalla terveydellisiä syitä. Välillä joissain kohtauksissa Capaldi näyttää aika sairaalta. Mutta munkin mielestä 12. oli yks parhaimmista!

Vierailija

Toi uus companion Bill ei kyllä säväytä mua yhtään vielä, ärsytti koko jakson ajan :| mutta ihanaa jokatapauksessa kun uudet jaksot alkoivat.

Vierailija

Näin kyllä että sarja alkoi Briteissä nyt viikolla, mutta koska pääsiäishässäkät ei tullut mieleen tarkistaa milloin se alkaa Suomessa. Jotenkin vaan luulin että olisi vielä ollut aikaa vaikka ennenkin on oltu lähellä BBC:n aikataulua. Puolenpäivän aikaan kanavasurffaillessa oli sitten yllätys tulla tohtori vastaan, mutta onneksi oli tosiaan myös Areenassa heti niin aloin katsomaan sieltä alusta.

En tykkää erityisemmin 12. tohtorista, kymppi oli paras ja sen jälkeen 11 toimi ihan ok (ja Amy Pond). Jotenkin hirveää häsellystä jaksot koko ajan ja jatkuvaa levytyssopimuksen kalastelua ;) sillä kitaran soitolla. Ja voisiko oikeasti jo keksiä jonkun muun vastustajan kuin taaaaas koko ajan Master?

Vierailija

Tohtorin luento oli parasta, ja vaihtelua se, että companion on avoimesti lesbo. Siitä varmaan jotain otetaan irti vielä jatkossa.
Bill vaikutti tosin välillä aika höntiltä. Kun juostaan "vettä" pakoon läpi universumin, niin tietysti sitten mennään tuijottamaan lammikoihin ja naamapesuille. Mahtaako viisastua jatkossa? Herttistä oli, että Tohtori kävi napsimassa valokuvia Billin äiskästä. Mutta Tohtorikin oli kovin vastuuttomalla päällä. Tuosta vaan uusi tyttö keskelle dalek taistelua.
Odotan mielenkiinnolla mitä siellä kellarissa nyt sitten onkaan. Ja jäi kiinnostamaan myös Tardiksen vessa ja pikkuleipäautomaatti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.