K-kauppiaan tyhmyys ihmetyttää
Grillattu broileri "tarjouksessa" 4.99 €/kpl. Miksi tyhmä K-kauppiaan ei ymmärrä, että 3.00 €/kpl on oikea tarjous. Ihmiset näkevät läpi noista huijaustarjouksista. Ihmetellä täytyy K-kauppiaiden kykenemättömyyttä järkevään hinnoitteluun. Moni konkurssi kolkuttaa K-kauppiaan ovella.
Sirkka, 57
Kommentit (112)
Jaahas, kyllä toi on musta halpa, koska normaalihinta on joitain 7 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, kyllä toi on musta halpa, koska normaalihinta on joitain 7 euroa.
Heh, olet selvästi ItSE K-kauppias tai hänen sukulaisensa, kun et ymmärrä: 3
Ap
Pakastebroileri maksaa Prismoissa jotain 7-8 euroa, joten valmiista ruoasta tuo on halpa hinta.
Vierailija kirjoitti:
Pakastebroileri maksaa Prismoissa jotain 7-8 euroa, joten valmiista ruoasta tuo on halpa hinta.
Edelleen: 3 € on oikea tarjous. Muu on huijausta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Huijausta? Millä tavalla?
Sirkka ei näemmä yhtään tajua mistä kaikesta se hinta muodostuu. Lienet jossain julkisen sektorin suojatyöpaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi vain 3e on "oikea" tarjoushinta? Senkö verran Sirkalla jäi viikonlopulta tilille rahaa?
T. Ääsmarketin asiakas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Huijausta? Millä tavalla?
Tarjouksen on oltava todellinen. Itse myisin 2 €/kpl, koska olisin kaupan täyteen saava kauppias.
Ap
Sirkka muistelee mitä broileri maksoi noin vuonna 1996. Kyllä se hinta on siitä noussut, ei voi mitään....
Eräs K-kauppias laittaa normaalihintaisiin tuotteisiin suuren tarjous kyltin.
Hei kuule, k-kaupoissa kate on noin 30% tuotteen hinnasta, eli 6e broilerista kauppias ite maksaa keskolle 4,2e. Tietty monesti on ns. sisäänheittotarjouksiakin, joilla tehdään persnettoa.
Vierailija kirjoitti:
Hei kuule, k-kaupoissa kate on noin 30% tuotteen hinnasta, eli 6e broilerista kauppias ite maksaa keskolle 4,2e. Tietty monesti on ns. sisäänheittotarjouksiakin, joilla tehdään persnettoa.
Ihan BS. Varmasti broileri maksaa kauppiaalle n. 70 c. Kate on hävytön! Ihmiset kyllä tietävät tämän!!!
Ap
Suklaalevyt 2kpl tarjouksessa k-kaupoissa 4€ ja halpa-hallissa 3,50€.
No kyllä se kauppa menee siitäkin konkkaan että ei tuu rahaa vaikka asiakkaita olisi. Mitä voittoa saat jos myyt aina alihintaan.
Olisi joskus kyllä kiva nähdä k ja s kaupan katteet jne esim tuottajille. En usko että s-kauppa hintoja halpuuttamalla omasta tilistään vetää vaan ostaa sitten sisään halvemmalla, eli suomalaiset tuottajat jne kärsii.
Totuutta en itse tiedä niin en sen enempää kommentoi.
Käyn molemmissa kaupoissa, mutta enimmäkseen k koska siellä tuote jonka suurkuluttaja olen on huomattavasti halvempaa.
Joo kate on kohallaan kyllä. Ainakin Turun kauppiaalla on varaa ajella 100 000 Rangella... Jostakin se ne rahat on saanu.
Ryhdy itse K-kauppiaaksi. Ei sun tartte myydä kuin muutama kana päivässä ja olet miljonääri.
K-kauppiaat on kuraa.