Vierailija

Tämä tapahtui kun postasin kaksi kertaa peräkkäin suunnilleen saman viestin, jossa kritisoitiin Saara Aallon sivukaljua.

• ylös 21
  • alas 3

Sivut

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hui kuinka olet paha! :D

Tiedän... olen tällainen kesyttämätön oman tieni kulkija, jota miehet pelkää ja naiset rakastaa ( olen siis mies!).

Vierailija

Vaikka kuinka monta kertaa. Ja aivan käsittämättömistä syistä. Yleensä se bannaus kestää vuorokauden.

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen saanut useasti 24h banneja. Ei haittaa, vaihdan ip:n.

Jep, ei ole kauhean vaikeaa kiertää tuota kieltoa, siksi olen nyt täällä. Ja muuten olen sitä mieltä, että Saara Aallon pää näyttää edelleen kuin hän olisi kapinen tai seksuaalisesti turhautunut lintu joka nyppii omat höyhenensä.

• ylös 18
  • alas 6
Vierailija

Parin päivän bannit tuli, kun aiheena kielteisen päätöksen saaneet t.p.hakijat ja Tarja Halonen mainittu.

• ylös 10
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui kun postasin kaksi kertaa peräkkäin suunnilleen saman viestin, jossa kritisoitiin Saara Aallon sivukaljua.

Ooo!!! Ja taas täällä pahanteossa? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ooo!!! Ja taas täällä pahanteossa? :D

Jep... vauva-palstan superpahis. Born to be wild.

Vierailija

Oon saanu vuorokaudeks ja ihan syystä :D oon tehny ties mitä ma-mu provoja.
Ihme että kuitenkin harvoin saan bannia kun oon täällä tosi aktiivinen mutta en kuitenkaan kovin asiallinen...
Mm. haukun kaikkia vähemmistöjä provomielessä ja välillä kirjottelen tosi irstaita juttuja.

Vierailija

Ei jessus, saako täällä banneja oikeasti noin mitättömistä syistä? Luulisi että tarvitaan väh. joku natseja tosissaan ylistävä ketju että lentää ulos.

Vierailija

Koskaan en ole saanut banneja. Jos saa bannit kannattaisi tarkistaa oma kielenkäyttö ja viestien asiapitoisuus. Ei se ole ylläpidon vika jos sinä et osaa käyttäytyä.

• ylös 10
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei jessus, saako täällä banneja oikeasti noin mitättömistä syistä? Luulisi että tarvitaan väh. joku natseja tosissaan ylistävä ketju että lentää ulos.

Saara Aallon hiukset on vakava juttu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan niitä voittajatyyppejä jotka alakoulussa veti röökiä ja ylpeili saamillaan jälki-istunnoilla

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan niitä voittajatyyppejä jotka alakoulussa veti röökiä ja ylpeili saamillaan jälki-istunnoilla

Ja sinä olit se joka juoksi kyyneleet silmissä kertomaan opettajalle kun joku pureskeli salaa purkkaa tunnilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole saanut banneja. Jos saa bannit kannattaisi tarkistaa oma kielenkäyttö ja viestien asiapitoisuus. Ei se ole ylläpidon vika jos sinä et osaa käyttäytyä.

"Viestien asiapitoisuus"? Eikö niitä seurata mediasta. Luulin, että tämä on mielipide- ja keskustelupalsta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ööö...oon? 3 minuuttia ja olen vaihtanut ip:n ja taas täällä.

Ööö, kirjoitat siis jotain bannauksen arvoista ja tulet heti takaisin?

Hanki elämä!!! Aikuisten oikeesti...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö...oon? 3 minuuttia ja olen vaihtanut ip:n ja taas täällä.

Ööö, kirjoitat siis jotain bannauksen arvoista ja tulet heti takaisin?

Hanki elämä!!! Aikuisten oikeesti...

...sanoo tyyppi joka motkottaa vauva.fi:ssä muille.

Ja jos koet että täällä on jotenkin johdonmukainen ja reilu moderointi niin kannattaisi vetäytyä vuorille mietiskelemään.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.