Oletteko saaneet tänne totaalista käyttökieltoa, ip-osoitteen perusteella tapahtuvan täysblokkauksen? Itse sain.
Tämä tapahtui kun postasin kaksi kertaa peräkkäin suunnilleen saman viestin, jossa kritisoitiin Saara Aallon sivukaljua.
Kommentit (30)
Olen saanut text art - kuvan laittamisesta (joku toruvan näköinen kukkahattutäti), ja sainkohan linkattuani johonkin nettikaupan kasvojumppalaitteeseenkin.
Mitä ajattelet saavuttavasi sivukalju-viestilläsi?
Ei ne minunkaan mielestä hienolta näytä, mutta ihmiset nyt tapaa itse päättää omista hiuksistaan ym. ulkonäköasioista.
Ihan oikein teille koulukiusaajille
Käytä proxya, niin ei blokkaukset haittaa. Googleta free proxy, valitse joku ja kirjoita sinne tämän sivun osoite ja paina go. Blokki kierretty.
Olen saanut parin päivän bannin jostain poliittisesti väärästä mielipiteestä. Rasisti en ole enkä sovinisti, mutta on niitä näemmä muitakin vääriä mielipiteitä. Ongelmahan näissä banneissa on, että henkilö ei välttämättä tule itse koskaan tietämään, mistä se on langetettu. Toisaalta vahinko ei ole suuri - parempiakin foorumeita on.
No, ip:itähän on vaikka kuinka paljon, samoin laitteita, joten kirjoittelin vain toisella laitteella sitten, kun toisen ketjun keskustelu oli jäänyt kesken ja olin luvannut vastata.
Sain kerran enkä tiedä mitä olin muka kommentoinut sellaista, että mut pitäisi blokata. Luulin ensin, että sivulla on joku häiriö, mutta sitten huomasin osoitteessa "trollblocked" hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytä proxya, niin ei blokkaukset haittaa. Googleta free proxy, valitse joku ja kirjoita sinne tämän sivun osoite ja paina go. Blokki kierretty.
Hyvä neuvo. Jos tulee aiheetta bannia nin tuplatehoilla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran enkä tiedä mitä olin muka kommentoinut sellaista, että mut pitäisi blokata. Luulin ensin, että sivulla on joku häiriö, mutta sitten huomasin osoitteessa "trollblocked" hohhoijaa.
Just toi huono info on niin onnetonta täällä. Eikö nyt saa suoraan ilmoitusta, että pääsysi on toistaiseksi suljettu syystä jota kerro emme.
Voi luoja! Jos on saanut bannit niin silloin se aika mietitään mitä on tullut tehtyä eikä heti rynnätä estoa kiertäen takaisin. Ei sitä ole tarkoitettu kierrettäväksi eikä eston kiertäminen ole sallittua.
Viikon banaanikuurin olen saanut, enkä rehellisesti sanottuna tiedä edes että miksi.
No, helppohan toi on kiertää, joten ei ole banneilla pahemmin väliä.