Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miekeni on 165cm pitkä ja kohdannut tämän vuoksi vaikeuksia löytää parisuhdetta

Vierailija
16.04.2017 |

Älytöntä ! Komea, hauska, töissä käyvä mies ja loistava isä . Minä olen 168cm, mutta se ei ole ongelma muuten kuin pussatessa jos minulla on korkkarit :-D

Mutta oikeasti... mikä lyhyessä miehessä
On niin hirveää?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätätkö jotain kertomatta? Komea, hauska mies ja hyvä isä, muttei löytänyt naista? Sinä siis olit ensimmäinen, joka hänet huoli ja syytät siitä pituutta. Oliko mies ollut vankilassa, alkoholisti vai sairaalloisen ujo?

Mistähän kaltaisiasi vähälahjoja osuukin melkein joka ketjuun?

Vierailija
42/43 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Lyhyt mies ei ole mielestäni miehekäs. Olen itse 165 cm enkä koskaan voisi kiinnostua saati seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Ihan niin kuin mulla itselläni on pienet tissit, enkä ole sen takia löytänyt miestä. Miehet tykkää isoista tisseistä ja mä satun tykkäämään pitkistä miehistä. N28

Pienillä tisseillä ei saa miestä? Nyt on vuosisadan itsepetos

hah, tää on kyllä munkin kokemus aa-kuppisena naisena xD mutta joo, ap:lle että enemmän merkkaa muut asiat kuin pituus, ehkä sille sun miehelle ei vaan ollu löytyny naista. Kiva että ootte löytäny toisenne :) N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Lyhyt mies ei ole mielestäni miehekäs. Olen itse 165 cm enkä koskaan voisi kiinnostua saati seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Ihan niin kuin mulla itselläni on pienet tissit, enkä ole sen takia löytänyt miestä. Miehet tykkää isoista tisseistä ja mä satun tykkäämään pitkistä miehistä. N28

Pienillä tisseillä ei saa miestä? Nyt on vuosisadan itsepetos

hah, tää on kyllä munkin kokemus aa-kuppisena naisena xD mutta joo, ap:lle että enemmän merkkaa muut asiat kuin pituus, ehkä sille sun miehelle ei vaan ollu löytyny naista. Kiva että ootte löytäny toisenne :) N21

Ajattele niin, että pienirintaisuus suodattaa pois kaikki "pakko olla jymylollot!1"-ääliöt. Vähän niin kuin miehen lyhyys suodattaa pois typerät ja huonoitsetuntoiset naiset. Tämänkin jälkeen jää paljon miehiä tarjolle. Omassa tuttavapiirissä laihoja pienirintaisia naisia ja kaikilla on joko sutinaa jatkuvasti tai ovat pitkässä suhteessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme