Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Höh, eikö ole hyvä että hän säästyi sinulle?! Ei minunkaan miehen kanssa kukaan muu mennyt naimisiin ennen minua, eikä se nyt niin kauheesti haittaa 😅.

Vierailija

Kyllä se pituus vain on seksikästä. Mä annan miehessä monta negatiivista puolta anteeksi jos hän on tosi pitkä. Se vaan saa polvet tutisemaan heti.

Olen kyllä seurustellut myös itseäni lyhyempien miesten kanssa eli ei se mikään totaalinen turn off ole.

Itse olen 177 cm pitkä, nykyinen kumppani 185.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 167cm ja olen seurustellut ehkä 15 naisen kanssa ja muuta säpinää ollut yli 50 naisen kanssa eikä kukaan koskaan ole sanonut että oletpas sä lyhyt. Lähes aina valintaani riippumatta nainen on vähän lyhyempi tai samoissa mitoissa. Joku pidempi on voinut sanoa että hei, olen sua pidempi. Eli enemmänkin paskapuhetta että naiset haluaa vain pitkiä miehiä. Se mitä muuten mies on merkkaa enemmän. Mies 31v

Jos olet tiimissä kunnossa ja supliikki mies, niin varmaan naisseuraa löytyy. Mutta jotain kertoo jo se, että mainitset naisia olleen näin monta. Eivät oikeasti halua sitoutua sinuun, koska kuitenkin jälkikasvulleen haluavat pidemmät geenit.

Ei tarvitse kyllä olla timmi, pikkusen masuakin löytyy ja ihan aika keskiverto mies kasvoiltaan, selvästi ujokin, mutta asiallinen täytyy olla ja kiinnostunut muustakin kuin piparista, se sisin siis kunnossa. Ja ei. Kyllä mä olen ollut oikeastaan aina se joka on ollut este seurustelun etenemiselle pidempään. Olen antanut ymmärtää liian monesti mutten ymmärtänyt antaa, noin ne aina minulle sanoivat. Olin nuori ja halusin seikkailua, siitä tuo määrä. Nyt kuitenkin olen naimisissa ja 3 lapsen isä, että kyllä kelpaa. Mies 31v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kelpaa minulle. Jos hänelle vaan kelpaa tällainen hiljainen, vähän pyöreä ja leveälanteinen nainen. Olen hauskaa seuraa, kunhan kunnolla tutustutaan. Ikää 38 ja parisuhteita takana 2. Ei haittaa, onko mies lyhyt vai pitkä, kunhan ei ole mikään yhteiskunnan elätti.

Jos mies on KOMEA, niin ei se mitään leveälanteista ja vantteraa huoli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Mä olen 167 cm pitkä nainen, ja kun nuoruudensuhde päättyi, olin sinkkuna 7 vuotta!!!!! Yksi mies sanoi, että olen hyvännäköinen ja mukava, mutta hän ei etsi mitään vakavaa, niin ei viitsi alkaa leikkiä tunteilla. Ilmeisesti minun olemuksessani jokin viestii, että tuon kanssa pitää olla vakavissaan liikkeellä. Nyt olen ollut saman miehen kanssa vuosia, ja meillä yhteiset lapset. En jaksa noita väitteitä, että pituus olisi se syy, miksei joku kelpaa.

Älä ite jaksa. (Miten tuo sinun pituus edes liittyy mihinkään?! Olethan just "sopivissa mitoissa" suomalaiseksi naiseksi) Ihmiset on pinnallisia. Todellakin tuolla ap:n miehellä olis vientiä jos olis parikyt senttiä pidempi. Kukaan reaalimaailmassa elävä ei varmaan väitä ettei ulkonäöllä olis paljonkin merkitystä parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jätätkö jotain kertomatta? Komea, hauska mies ja hyvä isä, muttei löytänyt naista? Sinä siis olit ensimmäinen, joka hänet huoli ja syytät siitä pituutta. Oliko mies ollut vankilassa, alkoholisti vai sairaalloisen ujo?

Heh, kaksinaismoralismia taas parhaimmillaan: kun mies ei löydä naista, siinä täytyy olla jotain vikaa. Sanoisitko näin myös naisesta, joka ei löydä miestä rinnalleen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Mä olen 167 cm pitkä nainen, ja kun nuoruudensuhde päättyi, olin sinkkuna 7 vuotta!!!!! Yksi mies sanoi, että olen hyvännäköinen ja mukava, mutta hän ei etsi mitään vakavaa, niin ei viitsi alkaa leikkiä tunteilla. Ilmeisesti minun olemuksessani jokin viestii, että tuon kanssa pitää olla vakavissaan liikkeellä. Nyt olen ollut saman miehen kanssa vuosia, ja meillä yhteiset lapset. En jaksa noita väitteitä, että pituus olisi se syy, miksei joku kelpaa.

Älä ite jaksa. (Miten tuo sinun pituus edes liittyy mihinkään?! Olethan just "sopivissa mitoissa" suomalaiseksi naiseksi) Ihmiset on pinnallisia. Todellakin tuolla ap:n miehellä olis vientiä jos olis parikyt senttiä pidempi. Kukaan reaalimaailmassa elävä ei varmaan väitä ettei ulkonäöllä olis paljonkin merkitystä parisuhdemarkkinoilla.

Ei se kyllä noin ole. Kyllä sisin merkitsee useimmille enemmän kuin ulkonäkö. Mutta kyllä jos olet sisimmiltäsi vaikea ja kitiset jo abc kahveistakin niin tuskin sun kannattaa ainakaan perhettä kenenkään kanssa perustaa.

Vierailija

Minä olen 160cm nainen ja sain ensimmäisen parisuhteen vasta lähempänä 30 v. Ihan samallalailla ne miehet osaa nirsoilla.

Vierailija

Mä oon 170 senttiä pitkä. Mun molemmat aviomiehet ovat olleet 172-senttisiä. Mun rakastaja on nyt 180-senttinen. Ja täytyy sanoa, että tuntuu ihanalta olla 'pieni', sopia hänen kainaloon ja seksissä meidän pituusero toimii loistavasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hah! Vaikka joku olisi täysin ihannepituinen, ei oikeaa rakkautta välttämättä löydy. Ei pituus ole mikään kriteeri. Vaikka olisi lihava, mutta rakastettava ja hauska luonteeltaan, voi saada helposti seuraa. Tai sitten ei. Jos on täysi kusipää tai vikisevä hiirulainen, jää todennäköisemmin yksin. Ei meistä naisistakin kaikki mitään missejä ole, eikä etsitä mitään komistusta, kuten Beckhamia, rinnalle.

Vierailija

Moni helmi menee naisilta ohitse, jos arvioi miehiä pituuden mukaan. Olen sen itse kokenut. Olen aika pitkä nainen ja nuorempana lyhyemmät miehet eivät tulleet kuuloonkaan. Sitten silmäni avautuivat, kun itseni pituinen naistuttuni avioitui noin 160 cm miehen kanssa. Upea mies, loistava perheenisä. Enää en edes ajattele, että tämä mies on minua päätä lyhyempi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm ja kieltämättä voisi tuntua oudolta, jos mies olisi lyhyempi. Mutta toisaalta: kuinka moni mies haluaa pidemmän naisen? Kaverini on nätti, mutta 180 cm pitkä, ja keskimittaiset ja lyhyemmät miehet eivät edes ole kiinnostuneet hänestä. Olisiko 165-senttinen miehesi ollut kiinnostunut nätistä ja mukavasta 180-senttisestä naisesta?

Minä. Oon lähestynyt vaikka kuinka monta kertaa 180-190cm naisia

M170cm

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa minulle. Jos hänelle vaan kelpaa tällainen hiljainen, vähän pyöreä ja leveälanteinen nainen. Olen hauskaa seuraa, kunhan kunnolla tutustutaan. Ikää 38 ja parisuhteita takana 2. Ei haittaa, onko mies lyhyt vai pitkä, kunhan ei ole mikään yhteiskunnan elätti.

Jos mies on KOMEA, niin ei se mitään leveälanteista ja vantteraa huoli.

Lyhyt mies ei ole koskaan KOMEA.

Vierailija

Lyhyiden miesten dissaajat on ihan hanurista! Samat naiset pitäisi kuitenkin ihan supertörkeänä, jos mies asettaisi kriteerikseen jotain paino- tai kuppikokorajoja. En tajua miten on sosiaalisesti hyväksyttävää jauhaa, ettei huoli alle 180cm miestä. Itse olen keskimittainen nainen ja omat poikaystävät on kaikki sattuneet olemaan vähintään 10cm pidempiä, mutta sutinoita ja ihastumisia on ollut kyllä nippanappa oman pituistenkin kanssa. Oma isäni on mua vain pari senttiä pidempi eikä se ole tuntunut hänelle koskaan ongelma olevan. :)

Tietysti kumppanista pitää viehättyä myös fyysisesti, mutta ei se kemia liity mihinkään senttimetrirajoihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen 167cm ja olen seurustellut ehkä 15 naisen kanssa ja muuta säpinää ollut yli 50 naisen kanssa eikä kukaan koskaan ole sanonut että oletpas sä lyhyt. Lähes aina valintaani riippumatta nainen on vähän lyhyempi tai samoissa mitoissa. Joku pidempi on voinut sanoa että hei, olen sua pidempi. Eli enemmänkin paskapuhetta että naiset haluaa vain pitkiä miehiä. Se mitä muuten mies on merkkaa enemmän. Mies 31v

Pituudella ei ole väliä, mutta oot rajannut kokonaan pitkät naiset pois?

Lyhyt mies ei ole mielestäni miehekäs. Olen itse 165 cm enkä koskaan voisi kiinnostua saati seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Ihan niin kuin mulla itselläni on pienet tissit, enkä ole sen takia löytänyt miestä. Miehet tykkää isoista tisseistä ja mä satun tykkäämään pitkistä miehistä. N28

Vierailija

En osaa sanoa tuohon mitään. Jokaisella varmaan joitain asioita, joista syntyy se intohimo ja vaikka olisi ihana tyyppi niin jos ei tule sellaista tietynlaista kipinää niin ei sille mitään voi. Kai se ulkonäkö ja pituus joillain luo kipinää sitten.

Mulla taas hauskuus ja älykkyys on ne, joista tulee intohimo. Aviomieheni on 186 mutta se on täysin sattumaa, muut asiat loi kipinän. Häntä ennen olin aivan hullaantunut 170 mieheen, tosi älykäs, matemaatikko. Hän ei kumminkaan halunnut mitään enempää, mutta minä oisin halunnut. Itse olen 175 eli ainakaan minua ei haittaa, jos on lyhyt vaikka mun kohdalla se tarkoittaisi että ois sitten muakin lyhyempi.

Vierailija

Lainaus:
Lyhyt mies ei ole mielestäni miehekäs. Olen itse 165 cm enkä koskaan voisi kiinnostua saati seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Ihan niin kuin mulla itselläni on pienet tissit, enkä ole sen takia löytänyt miestä. Miehet tykkää isoista tisseistä ja mä satun tykkäämään pitkistä miehistä. N28

Pienillä tisseillä ei saa miestä? Nyt on vuosisadan itsepetos

Jos mies on muuten ulkonäöllisesti ja muuten täydellinen mutta lyhyt voi hän ehkä jossain vaiheessa naisen löytää elämää. Jos on muita puutteita kuten minulla kaljuutta ja ei ole komea niin turha toivo sitten.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.