Mies oli täyttänyt kananmunakennon Mignoneilla, ihana yllätys :)
Metsästin eilen itselleni Mignon-munaa Prismasta mutta hylly ammotti tyhjyyttään. Mies oli tullut yöllä töistä ja nyt menin aamulla katsomaan että on ostanut kananmunia ja keittänytkin ne. Poks rikki pöytää vasten ja Mignonhan siellä oli vastassa. Kuulemma koko kenno täynnä niitä, että vähän tiukkaa tekee syödä ne kaikki mutta tuskin pilaantuvatkaan :D
Kommentit (17)
Tais tulla pöytään kolo jos täräytit siihen mingomunan?
Meilläkin päin (Tre) porukka hamstrasi Mignoneita kuin viimeistä päivää :O Ovatko ne nyt jo alennuksessa vai lopetetaanko niiden valmistus tms? Prisma oli kyllä muutenkin aivan tupaten täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut, on tuosta kivipöydästä sitten jotain hyötyä :D
Ap
Tuli mieleen, että oltaisiinko Mignonia pilaamassa jollain palmuöljy-skeidalla? Siksi ne viedään käsistä nyt? Toivottavasti ei :(
Kiva mies sulla. Mun miehen käsitys yllätyksestä on uusi suihkuletku vuotavan tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Kiva mies sulla. Mun miehen käsitys yllätyksestä on uusi suihkuletku vuotavan tilalle.
Ei ehkä naisen mielestä romanttista, mutta mies oikeasti tarkoittaa tuolla hyvää :) Ja yllättävän montaa miestä ei kiinnosta ollenkaan hoitaa noita "perinteisiä miesten töitä" eli hyvä mies sulla.
Entäs jos olisit ollut paistamassa kakkua viimeisistä munista?
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos olisit ollut paistamassa kakkua viimeisistä munista?
Annettaisiin tämä tässä tilanteessa anteeksi ;)
Ap
Taidat olla hoikka. Mä olen lihava eikä mies tuo ikinä mitään herkkuja kaupasta.
Mignon on pahaa ja sain niitä lahjaksi monta kpl.
Ennen mentiin aina pääsiäisenä mökille siivoamaan ja sitten herkkuna kahvin kanssa oli mignonmunat jokaiselle. Nyt sekin tapa on jotenkin jäänyt.
Montako ehdit paistaa ennen kuin hokasit?
Meidän lähikaupoista oli Mignonit eilen loppu. Onneksi olin pari viikkoa sitten ostanut ja saatiin herkutella niillä jo ennen pääsiäistä. Nyt tänään oli munien etsintäpäivä kuten aina ennenkin ja yksi iso jättimuna ja lisäksi Kindereitä ja minimunia pussillinen. Oli ihanaa katsella kun lapsi etsi munia pitkin kotia.
Sanon aina lukumäärän ja sitten alkaa etsiminen. Tämä perinne ollut pikkulapsiajasta saakka. Sisarus muuttanut kotoa viime kesänä joten tilanne oli nyt erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut, on tuosta kivipöydästä sitten jotain hyötyä :D
Ap
kivipöytää ei kannata millään kovalla paukutella. huonolla tuurilla tulee murtumia ja sitten joutuu vaihtamaan koko levyn.
Ihana mies <3
Luin ääneen omalle miehelle esimerkkitarinana!
Ihana 😊