Kysymys liberaaleille/vasemmistolaisille?
Oletteko koskaan ihan oikeasti tutustuneet ns. vastapuolen argumentteihin ja yrittänyt ymmärtää heidän ajatteluaan? Vai elättekö vain kuplassa?
Kommentit (6)
Itse tapasin USA:ssa asuessani paljon oikeistokonservatiiveja, joihin verrattuna suomalaiset arvokonservatiivit ovat todella liberaaleja ja vasemmistolaisia.
Olen luonteeltani vanhoillinen ja suvaitsematon, ja lisäksi kauhea porvari. Vasta ajattelu tekee minusta poliittisesti liberaalin ja vasemmistolaisen. Vaatii usein miettimistä, ettei ala uskoa olevansa jumalan valittu tai muuten ansainneensa tätä menestystä.
Onko ap jo lopettanut viinanmyynnin lapsille?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan ihan oikeasti tutustuneet ns. vastapuolen argumentteihin ja yrittänyt ymmärtää heidän ajatteluaan? Vai elättekö vain kuplassa?
vähän aiheen mukaan. Jos toisen argumenttien taustalla on raamattu, koraani tai muu mielipidekirjoitus niin en näe järkeä jatkaa keskustelua.
Olen kyllä. Olen poliittisesti valveutunut ja se tarkoittaa sitä että ymmärrän muitakin kantoja kuin sitä mitä itse kannatan. Ja minusta myös perussuomalaisilla yms. on aika ajoin hyviä pointteja. Minä nyt vain kannatan loppupeleissä vihreitä.