LOLA on juuri sellainen av-mamma joka ei nää kuin oman totuutensa. Hän laukoo mielipiteitään
osaamatta asettua muiden asemaan. Ei ymmärrä sitä että totuuksia ja elämäntilanteita on useita. Hänen omansa ei ole ainoa.
Harvoin ärsyynnyn kenenkään jutuista niin paljon kuin hänen.
Kommentit (16)
harvoin annan muiden ihmisten mielipiteiden itseäni pahemmin ärsyttää, mutta jokin noissa lolan jutuissa saa mun niskakarvat pystyyn!
Muakin on ruvennu ärsyttämään sen naikkosen puheet. Hän on niin olevinaan asiantuntija ja oikeassa joka asiassa.
uusimman seiskan sivulla se poseeraa ison mahansa ja silikoniensa kanssa.... huh mitä katsottavaa! todella ärsyttävä ämmä... hyyyyi!
Mun mielestä taas seiskan haastattelu oli tosi fiksu!? Terve asenne mm. imetykseen, kiloihin ym., normaali ihminen.
mut sitten tosiasiassa luuhaa täällä jatkuvasti! =DD
terve vaan sulle lollo! sulla on aika karsean näkönen ukko! =DD
Todennäköisesti useampi mammoista on vielä samaa mieltäkin Lolan kanssa, mutta eihän sitä nyt paljasteta!!
Vierailija:
mut sitten tosiasiassa luuhaa täällä jatkuvasti! =DDterve vaan sulle lollo! sulla on aika karsean näkönen ukko! =DD
Tämä onkin sitten oiva esimerkki Lolaa arvostelevien mammojen omasta älykkyydestä ja kommunikointitaidosta. Älyllinen kehitys jäänyt lapsen tasolle, vai pitäisikö sanoa paljon lapsen jälkeen...
ystävällisemminkin. Kyllä oman mielipiteen saa esittää, mutta aikuinen íhminen joka alkaa haukkumaan ja nimittelemään toista, ei ole kyllä koskaan aikuiseksi kasvanutkaan vielä!
Lolan mielipide on se, naapurin Pirkon mielestä tämä, serkun kissan kaiman mielestä se onkin sillain, kirjassa kerrottiin niin, vaikka itse olen kyllä sitä mieltä, että...
On hölmöä vetää hernettä nenään toisten henkilökohtaisista mielipiteistä. Varsinkin median kautta, kun ei ole kasvokkain Lolan kanssa edes keskustellut...
mutta en voi sille mitään, että pidän ko. henkilöä äärimmäisen epäsivistyneenä, epäempaattisena ja kaksinaismoralistisena bimbona. Ilkeys ja tyhmyys samassa päässä - se on jo rumaa.
Ei mieti sitten yhtään ennen kuin päästelee kommenttejaan.
Joku rajoitin sillä kannattaisi olla.
Muistatteko kun Lola 1. raskauden jälkeen sanoi että ei ole kiire pudottaa kiloja! No pian se vissiin alkoi ärsyttää itseään kun olikin lööpissä " Lola kuntokuurilla" ja eikös se ollut jossain telkkuohjelmassakin.
Ja kai nyt kaikki vielä muistavat Lolan parhaan, eli se kun haukkui poikaystävänsä sänkytaidot jossain Seiskan kannessa vuonna miekka ja kivi. No tyhmyyksiä tekevät kaikki varsinkin nuorena ja oletin että Lola kasvaa, jotenkin pinnalta on fiksun ja maalaisjärkisen tuntuinen. Eipä sittenkään.
niin ovathan ne suurimmaksi osaksi ihan asiaa. Sen sijaan minuakin ärsyttää Lolan tapa esittää asiansa: ihan kuin hän olisi itse keksinyt esim. sen, että lapsella täytyy olla rajat, ja ihan kuin hän ainoana osaisi kasvattaa lapsensa oikein. Ja näyttöähän Lolan lastenkasvatustaidoista ei vielä voi sanoa olevan, kun lapsi on niin pieni.
Lola on aina laukomassa asioita, kuin tietäisi parhaiten.