Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni nainen on kaunis ilman meikkiä?

Vierailija
15.04.2017 |

Ei kovinkaan moni oman kokemukseni mukaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet kauneuden? Monesti meikit pilaavat ihoa ja lopuksi on pakko käyttää meikkiä, kun iho on niin meikin herkistämä tai näppyläinen. Mielestäni kaunis ihminen on kaunis ilman meikkiäkin.

Vierailija
2/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei moni.

Suurin osa naisista on varsin vaatimattoman näköisiä ilman kaikkia lisähärpäkkeitään. Siksi kai naiset niitä käyttävätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieleni sanoa että jokainen nainen, mutta hei, ketä huijaisin? Ongelma on se, että nykyisin niin moni nainen käytännössä pukeutuu meikkiin joka päivä, ja se "oikea" nainen siellä alla jää mysteeriksi :(

Vierailija
4/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita Hirvonen on kaunis, ilman meikkiä.

Vierailija
5/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain osviittaa saa kun tutkii julkkisnaisten ennen ja jälkeen kuvia. Ja nuo on pääsääntöisesti kuitenkin naisten eliittiä. Ei kovin kummoisia suurin osa ilman meikkejään, tukan värjäyksiä ja leikkauksia.

Naiset on niin feikkejä, että on vaikea edes löytää "luonnontilassa" olevaa.

Vierailija
6/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikalasta tarjoava ja seuraileva taka-aasian parturi ei ollut ilmankaan mitenkään kiinnostava vaikka kuinka huutaa rakkauttaan miesasiakkaalle. Luinen, skininen ja ja muutenkin erittäin sekava, epätasapainoinen; joka ei oikein lompakkoa täydennä. Höirintä vielä lisää sitä että kuuluuko,sellaiset yrittämään johonkin psykiatriseen kun haluavat rikoslain vainoamispymälääkin peräänsä.

Jossain kahvilassa 2015 alkuvuodesta tai loppuvuodesta 2014 joku tokaisi että sellaiset voivat mennä sekaisin elleivät ole jo.

Vierailija
7/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä, ei kyllä meikilläkään minusta missiä saa.

Vierailija
8/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja useammat ystäväni ainakin.

Tosin meillä on "piirteet naamassa" luonnostaan, eli ei tarvitse tehdä meikeillä kulmakarvoja, poskipäitä, ripsiä eikä ihokaan ole näppyinen tai epätasainen.

Vierailija
9/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain osviittaa saa kun tutkii julkkisnaisten ennen ja jälkeen kuvia. Ja nuo on pääsääntöisesti kuitenkin naisten eliittiä. Ei kovin kummoisia suurin osa ilman meikkejään, tukan värjäyksiä ja leikkauksia.

Julkkisnaisten "meikittömät" kuvat eivät ole meikittömiä. Enemmän niissäkin maalia ja tekoripsiä kuin monella iltajuhlissa.

Vierailija
10/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://latestplasticsurgery.com/wp-content/uploads/2016/07/Katy-Perry-P…

Ja nämä sitten haukkuvat miehiä? Taitaa kyse kuitenkin olla viimekädessä naisten huonosta itsetunnosta.

Vierailija
11/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse koen (joku voi olla eri mieltä) olevani kaunis, tai ainakin kauniihko, ilman meikkiä. Mulla on luonnostaan tosi tummat hiukset, kulmakarvat ja silmät. Lisäksi silmäni ovat suuret ja huuleni aika paksut. Mulla on siis varsin "erottuvat" kasvonpiirteet ilman meikkiäkin. Iho ei ole maailman paras, mutta kuitenkin niin hyvä, että kehtaan liikkua kaupungilla ilman meikkivoidetta.

Vierailija
12/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vain tottuu meikin kaunistamaan naamaan niin, että normaali alkaa näyttää epämiellyttävämmältä. Miehillekin kävisi niin, jos heitä ehostettaisiin. Ja naisille, jotka eivät meikkaa, ja näyttävät silti hyvältä.

Vierailija
13/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi luomunainen! Ei meikkaamisessa mitään pahaa ole mutta vanhemmiten mukavuudenhalu ajaa kaiken muun edelle. Taloudellisuuskysymys myöskin. Ja kovin nuo munakkaat tulevat tekemään tuttavuutta. Yleensä hymyilen kivasti ja kieltäydyn kun ei ole pasuunat soineet...

Vierailija
14/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki

Vierailija
15/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa. Varsinkin tämän contour-trendin myötä kaipaan vähemmän meikkiä naisille.

Vierailija
16/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://latestplasticsurgery.com/wp-content/uploads/2016/07/Katy-Perry-P…

Ja nämä sitten haukkuvat miehiä? Taitaa kyse kuitenkin olla viimekädessä naisten huonosta itsetunnosta.

Tuossa on kyse plastiikkakirurgiasta eikä meikkaamisesta. Ei liity tähän ketjuun.

Vierailija
17/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin koen olevani nätti ilman meikkiäkin, ja oikeastaan kaikki kaveritkin on. Ei ole edes mitenkään erityisen tummat kulmat tai ripset, mutta silmät on kivanväriset, iho hyvä ja isohkot huulet. Kasvot on myös aika symmetriset. Toki, jos omaan kauneusihanteeseen mahtuu vain tummat, tuuheat kulmat ja mustat, taivutetut ripset ja kirkkaanpunaiset huulet niin en ole ko. henkilön mielestä varmaan kaunis ilman meikkiä :D Eli kyse on loppupeleissä myös siitä, mitä pitää kauniina. 

Vierailija
18/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni ihan ok näköinen ilman meikkiä. Minulla on onnekseni ollut aina todella hyvä iho. Olen kuitenkin piirteiltäni vaalea ja ripsivärin kanssa näytän paljon paremmalta. Kesällä ruskettuneena en käytä yleensä meikkiä juuri ollenkaan. Oon välillä vähän kateellinen tummapiirteisille kavereille. Pelkäsin hyvin erottuvat kulmakarvat tekee jo paljon ilmeelle.

En ymmärrä myöskään tätä contouringia, tekoripsiä ja tekohiuksia. Tuntuu oudolta, että muokataan/korostetaan kasvon piirteitä lähes tunnistamattomaksi. Tietysti ok jos siitä nauttii ja tekee sitä itseään varten. Itse en jaksaisi. :-)

Vierailija
19/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useitakin :)

Vierailija
20/28 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni meikkaa ehkä kerran vuodessa ja minä pidän häntä joka päivä kauniina.

Mutta ei kukaan näytä sellaiselta länsimaisten kauneusihanteiden mukaiselta naiselta ilman meikkiä. Kannattaakin miettiä näkeekö kauneuden itse vai sen mukaan mitä joku toinen on päättänyt puolesta.