Körpässieni

Monenko neliön asunnossa perheenne asuu? Oletteko tyytyväisiä asunnon kokoon jne?

Me asutaan kerrostalokaksiossa 59m2, 2 aikuista ja 1 pieni lapsi. Isompaan haluttaisiin.

• ylös 8
  • alas 0

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

7 henkeä 2 aikuista 5 lasta joista kaksi vanhinta muuttaa kohta pois. kerrostalo 4h,k,s 88,5m2 

Tää riittää meille.

Tai vois se isompikin olla mutta rahkeet ei riitä isompaan lainaan Helsingin keskustan läheisyydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kolme lasta ja kaksi aikuista, asutaan 75 neliöisessä kolmiossa. Kaappitilaa saisi olla enemmän, muuten ollaan tyytyväisiä.

Vierailija

Okt asuinpinta-ala 200 m2 ja lisäksi autotallit ja varastotilat niin kokonaispinta-ala n300m2. 2+2 ja pari koiraa.

Mekin suunniteltiin aikanaan pk-seudulle muuttoa, mutta asumisen ahtauden vuoksi päätettiin jäädä kotikaupunkiimme. Tyytyväisiä ollaan :)

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Rivitaloasunto 98 m2. Perheeseen kuuluu minun lisäkseni  kaksi kissaa ja koira. Olen ihan tyytyväinen asunnon kokoon. 

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

45 neliötä, kerrostalo kaksio. Vastasyntynyt ja vanhemmat, ja halutaan kyllä kolmio kun lapsi tuosta kasvaa. Kuitenkin itse opiskelen vielä usean vuoden ajan, joten täytyy odottaa että mies saa työkuvioitaan hieman paremmalle tolalle jotta kolmioon siirtyminen on taloudellisesti mahdollista ilman että täytyy kituuttaa muissa asioissa. Nyt, juuri tällä hetkellä, kaksio toimii ihan hyvin. :)

Ena

220m2, 2 aikuista, 2 lasta ja koira Helsingissä. Tilaa voisi aina olla enemmän, vaatehuonetta erityisesti kaipaisin. Mutta sijainti ja näköalat loistavat, joten tyytyväisiä ollaan. 

Vierailija

Kahdestaan 78 neliön kolmiossa, jossa on parveke ja sauna. Minusta mahduttaisiin kaksioonkin, vaimon mielestä pitäisi vaihtaa neljän huoneen ja keittiön asuntoon. Keräilijäluonne kun on.

Vierailija

Okt 420m2 viisikymppinen pariskunta ja kissa.Lasten lähdettyä maailmalle tilaa on liikaakin, mutta eihän me omasta kodista mihinkään muuteta.

Vierailija

2 aikuista, 82 neliöinen kerrostaloneliö. Oikein hyvä meille kahdelle, pienempään ei enää suostuttaisi edes muuttamaan.

Vierailija

2 aikuista ja 2 pientä lasta ja yksi kyläilevä teini, 4h+keittiö 80-90m2. Tyytyväisiä ollaan.

Vierailija

64m2 rivari, minä ja kaksi koiraa. Ennen asuin omakotitalossa 125m2 samalla kokoonpanolla ja enemmän tykkään nykyisistä neliöistä.

Vierailija

2 aikuista, 4- ja 1-vuotiaat lapset. Kerrostalokolmio 70m2. Mahdutaan oikein hyvin ainakin kunnes lapset alkavat kaivata omia huoneita. Asuttiin jonkin aikaa nelistään 63-neliöisessä kaksiossa, se kävi lopulta vähän hankalaksi. Silloin nukuimme kaikki samassa makkarissa ja olkkari oli täynnä leluja.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.