Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti, miten pääsen yli? Kauan teillä kestänyt päästä yli pettämisestä?

Vierailija
15.04.2017 |

Kuluttuvaa kun mietin aina nykyisin jos esim. ei vastaa koko päivänä puhelimeen niin on pettämässä. Ja kyllä pettäminen tapahtui päivällä eikä yöllä/illalla.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipuminen alkoi, kun olin päättänyt erota. En voisi jatkaa suhteessa, joka on rikottu.

Vierailija
42/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä kaksi vuotta. Joka päivä käy mielessä, joka päivä käyn katsomassa tuon toisen naisen kuvia facebookissa, ja tunnen suurta vihaa. Mun selkäni takana. Molemmat. Molemmat kiistivät kaiken, ja jatkoivat pitkään. Luottamus ei ole palannut. Mietin miksi mieheni teki mulle näin. Miksi, miksi, MIKSI? Sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon pohtimisen arvoisia kommentteja. Itsellä isoinpana mielessä kokoajan se, että mitä haki lisää tällä pettämisellä? Miksi teki niin? Hän ei ole antanut vastausta siihen. Sanoo vaan ettei tiedä. AP

Ei sitä tiedäkään. Omaa tyytymättömyyttä itseensä siinä yrittää korvata.

Vierailija
44/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämisestä kaksi vuotta. Joka päivä käy mielessä, joka päivä käyn katsomassa tuon toisen naisen kuvia facebookissa, ja tunnen suurta vihaa. Mun selkäni takana. Molemmat. Molemmat kiistivät kaiken, ja jatkoivat pitkään. Luottamus ei ole palannut. Mietin miksi mieheni teki mulle näin. Miksi, miksi, MIKSI? Sattuu.

Hyväksy se, että sillä ei ole mitään tekemistä sinun kanssa. Se on luultavasti johtunut henkilökohtaisesta kriisistä, mitä ei ole osannut käsitellä.

Ihminen ei muutu yhdeksi edes parisuhteessa, jokainen on yksilö kuitenkin. Parisuhde ei voi olla elämän perusta, vaan yksi osa sitä!

Vierailija
45/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluttuvaa kun mietin aina nykyisin jos esim. ei vastaa koko päivänä puhelimeen niin on pettämässä. Ja kyllä pettäminen tapahtui päivällä eikä yöllä/illalla.

Ajattele hei positiivisesti. Kun minulle selvisi pettäminen en sanonut mitään vaan rupesin käymään ystävien kanssa päivä tansseissa ja parissa muussakin paikassa. Samalla selvisi, että hekin pettävät miehiään. Nyt petämme molemmat ja mikä hauskaa, olen entistä onnellisempi nykyään eikä mies ainakaan vielä ole tajunnut mitään.

Vierailija
46/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään voisi jatkaa pettämisen jälkeen ja mieheni tietää sen. Eli jos pettää niin on sitten paras olla valmis myös eroamaan.

En voi sietää ajatusta, että mies yhtyisi toiseen naiseen ja tulisi kotiin syömään päivällistä.

Mutta mieheni onkin uskova ja pelkää jumalansa vihaa, mikäli hän pettäisi minua. Jotain hyötyä uskonnostakin voi olla, sanon näin ateistina.

Mutta uskonnothan sallii moniavioisuuden miehelle.

Jossakin maassa miehellä voi olla useita vaimoja joihin yhtyy.

Uskovaiset on pahimpia pettureita, Jeesuskin antaa anteeksi!!! Muutama helluntailainen kaveri (nainen) ja ihan lumppuja molemmat, kuka tahansa kelpaa!

Vierailija
47/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap päätti provoaan vähän vielä tekohengitellä.

Vierailija
48/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan oikeasti ymmärrä, miksi roikut tuollaisessa suhteessa. Eroa hyvä ihminen.

Vierailija
49/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vuotta siinä meni, ja siihen sisältyi se että mies muutti elämästään aivan kaiken ja omasta tahdostaan. Ennen olin rento ja annoin hänen mennä ja tulla, mutta pettämisen jälkeen musta tuli kyttääjä. Hän antoi salasanansa puhelimeensa ja tietokoneensa ja suostui mun mitä omituisempiin pyyntöihin, esim otti itsestään kuvan missä tahansa oli heti kun pyysin jne. Katkaisi välinsä kaikkiin niihin, jotka olivat yhteydessä tähän toiseen naiseen.

Jätin siis mieheni salasuhteen paljastuttua, mutta hän halusi jatkaa kanssani ja pysyä perheensä kanssa ja tosiaan oma-aloitteisesti muutti elämänsä. Se oli ehkä tärkeintä luottamuksen rakentamisen kannalta. Nykyään en enää pelkää pettämistä, mutta enää en ole naiivi. Olen valmiiksi tehnyt suunnitelman mitä teen, jos mies taas pettäisi ja ero tulisi ja käsitellyt asiaa niin pitkälle päässäni, kuin vaan olen kyennyt. Nyt tiedän, että kestän sen. Mutta anteeksi en enää toista kertaa antaisi.

Aika rankka tie - kummallekin. Tuo luottamuksen uudelleen rakentaminen on vaikeaa.

Niin.

Veikkaan, että heillä olisi uusienkin kumppaneiden kanssa samanlaiset kuviot. Luottamus olisi rakennettava petturin ja petetyn ihmisen kokemusten pohjalta. Tässä tapauksessa tietävät juttujen alkuperän ja kipukohdat. Hatunnosto molemmille käsittelystä.

Toivoisin, että ne, jotka meinaavat pettää...menisivät siinä kohdassa itseensä ja kävisivät vaikka keskutelemassa jonkin ammattilaisen kanssa. Sitten oletettavasti ei pettäisi tai eroaisi ainakin ensin.

Vierailija
50/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sattuu koska et jättänyt häntä ja aloittanut uutta suhdetta jossa voisit olla onnellinen ilman epäilystä. Miksi olet suhteessa joka sattuu? Miksi olet addiktoitunut tuskaan? Sinun pitäisi tuntea onnellisuutta eikä vihaa.. Sinun pitäisi olla suhteessa jossa mies voi tarjota sinulle muuta kuin facebookissa hänen ex-heilojensa stalkkaamista.

Vierailija
51/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele hei positiivisesti. Kun minulle selvisi pettäminen en sanonut mitään vaan rupesin käymään ystävien kanssa päivä tansseissa ja parissa muussakin paikassa. Samalla selvisi, että hekin pettävät miehiään. Nyt petämme molemmat ja mikä hauskaa, olen entistä onnellisempi nykyään eikä mies ainakaan vielä ole tajunnut mitään.

Teillähän on aito rakkaus-suhde näemmä miehenne kanssa!Miten kauan aiot elämässäsi elää kulisseissa?Se varmasti hitaasti tappaa lopulta.

Vierailija
52/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään kestä päästä yli. Se paskakasa lentäisi elämästäni kuin leppäkeihäs!!

Vierailija
53/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin jatkaa 1,5 uutisten jälkeen, en pystynyt. Kyllä se meni lopullisesti ja korjaamattomasti rikki.

Rehellisyyden nimissä mies itse vaikeutti paranemisprosessia valehtelulla ja vastuunpakoilulla.

Valitettavasti en vielä 8 vuoden jälkeen ole täysin toipunut, vaikka olen uudessa suhteessa jossa menee hyvin. Jotenkin vaan se perusluottamus ja rentous on kadonnut, vaikka tietenkään en rankaise uutta miestäni siitä mitä vanha teki.

Sitä vaan näkee koko miessukupuolen jotenkin eri tavalla, tekoon liittyi törkeää valehtelua, minun julkista nöyryyttämistä, kaikki miehen kaverit tukivat puhumalla mulle suut silmät täyteen paskaa.

Vierailija
54/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katuuko miehesi asiaa vilpittömästi? Onko hän ottanut tapahtuneesta vastuun vai syytteleekö sinua? Onko hän kertonut, mitä aikoo asialle tehdä?

Katuu ja keroi itse siitä minulle. En tiedä mitä asialle aikoo tehdä :( Olen todella aktiivinen seksin suhteen ja siksi asia vaivaakin paljon. Miten voin antaa enemmän, ettei muut kiinnosta jatkossa? Ymmärtäisin jos olisi ollut puutetta ja ei hellyyttä. AP

Sinun pitäisi ymmärtää että pettäminen ei ole kiinni siitä ettei kotona ole riittävästi seksiä. Pettämiseen ajaa ihastus toiseen tai ihan pelkkä seikkailunhalu, vaihtelunhalu jne. Syitä on monia. Olen itse ollut pettäjä avioliiton aikana, en koskaan jäänyt kiinni. Petin miestäni 5 vuotta ja hän ei saanut sitä tietää, lukuisia eri kumppaneita. Ei olisi tullut mieleenkään kertoa miehelle. Oma mies oli todella hyvä sängyssä, opetti minulle seksistä paljon, seksiä oli suhteessamme runsaasti koko avioliiton ajan (paitsi silloin kun hän mökötti). Jotkut ovat vain sen luontoisia että pystyvät pettämään ja pokka pitää. Tilaisuuksia siihen avautuu pilvin pimein, itse petin päiväaikaan miehen ollessa töissä tai sitten pienten matkojen yhteydessä. Pettämisestä tuli tapa enkä kokenut mieheni siitä kärsivän kun ei siitä tiennyt.

Vierailija
55/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katuuko miehesi asiaa vilpittömästi? Onko hän ottanut tapahtuneesta vastuun vai syytteleekö sinua? Onko hän kertonut, mitä aikoo asialle tehdä?

Katuu ja keroi itse siitä minulle. En tiedä mitä asialle aikoo tehdä :( Olen todella aktiivinen seksin suhteen ja siksi asia vaivaakin paljon. Miten voin antaa enemmän, ettei muut kiinnosta jatkossa? Ymmärtäisin jos olisi ollut puutetta ja ei hellyyttä. AP

Sinun pitäisi ymmärtää että pettäminen ei ole kiinni siitä ettei kotona ole riittävästi seksiä. Pettämiseen ajaa ihastus toiseen tai ihan pelkkä seikkailunhalu, vaihtelunhalu jne. Syitä on monia. Olen itse ollut pettäjä avioliiton aikana, en koskaan jäänyt kiinni. Petin miestäni 5 vuotta ja hän ei saanut sitä tietää, lukuisia eri kumppaneita. Ei olisi tullut mieleenkään kertoa miehelle. Oma mies oli todella hyvä sängyssä, opetti minulle seksistä paljon, seksiä oli suhteessamme runsaasti koko avioliiton ajan (paitsi silloin kun hän mökötti). Jotkut ovat vain sen luontoisia että pystyvät pettämään ja pokka pitää. Tilaisuuksia siihen avautuu pilvin pimein, itse petin päiväaikaan miehen ollessa töissä tai sitten pienten matkojen yhteydessä. Pettämisestä tuli tapa enkä kokenut mieheni siitä kärsivän kun ei siitä tiennyt.

Joo, mitä ei tiedä ei satuta. Sehän se oikeuttaa paskamaiseen käytökseen. Oma nautintohan se on tärkein, muista viis. Kunhan saa pönkitystä omalle eholle.

Mutta kun se pettäminen aika usein kuitenkin paljastuu tavalla tai toisella. Sille toiselle osapuolelle pettämisen paljastuminen aiheuttaa kärsimystä ihan helvetisti. Sitä te pettäjät ette ilmeisesti pysty käsittämään. Teidän maailmanne keskittyy omiin tarpeisiinne ja haluihinne.

Petetty menettää usein luottamuksensa niin itseensä, kuin muihinkin ihmisiin. Kun makaa yökaudet sängyssään miettimässä, miksi ei puolisolleen riittänyt ei juurikaan lohduta se, että seikkailuahan se puoliso vaan kaipasi.

Vierailija
56/56 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko "pettäminen" on virheellinen termi. Ihmisen tulee olla rehellinen itselleen, ja jokaisella on oikeus päättää seksielämästään itse. Narsistille, joka on luullut omistavansa toisen, tämä voi toki olla turhauttavaa. Deal with it. Ja ensi kerralla sitten suosiolla avoin suhde, koska niin kuin tässäkin keskustelussa on todettu, ihminen ei ole yksiavioinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä