Oletko koskaan nähnyt itsensäpaljastajaa?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoella oon nähnyt pari kertaa vanhan miehen runkkaamassa julkisella paikalla. En oo varma oliko sama tyyppi, kun tapahtui eri kerroilla.
Mäkin näin Sjoella itsensäpaljastajan jo kasarilla, kun tulin kaverini kanssa uimahallilta päin kohti keskustaa.
Lapin yliopiston etupihalla viime syksynä. Veti käteen ja yritti lähestyä minua, puhui perverssejä juttuja samalla.
Olen nähnyt, rannan viereisessä metsässä. Oli kerrottu että ukko liikkuu siellä joten osasin lähteä eri suuntaan heti kun havaitsin liikettä siellä päin. Koiran kanssa lenkkeilimme siinä metsässä.
Olin kouluaikaan kesätöissä puutarhalla. Olimme 3 naista kitkemässä pienen lahdelman rannalla. Toiselle puolelle tuli mies vaaleassa popliinitakissa ja aukaisi takkinsa. Toinen kavereistani huusi, että laita se kalus tuohon sillaksi, niin myö tullaan sille puolelle. Kyllä ukkoa vietiin.
Kouvolassa näitä oli useampi tapaus. Vatkasivat munaa leikkipuistojen liepeillä. Useasti soitettiin poliisille mutta runkkarit olivat jo livistäneet tiehensä kun poliisia sai odottaa 30min
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että en, mutta Lontoossa Notting Hill gaten aseman pisuaarissa näin sellaisen kovaa kikkeliään esitelleen hepun. Semmonen melko kookas ja suonikas ja ihan selvästi tarkoituksella esillä.
Ja kaverillani on masturboiva koira, mutta sitä ei taideta laskea. Tämä on muuten totta.
Kyllä meillä oli aikoinaan kotona kissa joka hiplasi itseään ihan häpeilemättä. Meni selälleen ja alkoi hinkata munaansa etutassulla silmät kiinni. Ja oli vielä leikattu kolli.
Lukioikäisenä olin kaverin kanssa lenkillä. Lenkkipolku kiersi pienen järven ympäri. Laiturin ohi kun mentiin, niin joku äijä siellä runkkasi menemään.
Yöbussia odottelin keskustassa ja samalle pysäkille tuli ehkä mua pari vuotta vanhempi nuori mies, joka alkoi sitten vetämään käteen siinä vieressäni... o_o
Toisella kertaa kävelin keskellä kesäyötä muutaman kilsan matkaa keskustasta kotiin (yöbussit menneet eikä opiskelijana rahaa taksiin), kun huomasin että minua seurasi nuorehko mieshenkilö. Kiihdytin paniikissa vauhtia, samaten tää tyyppi vetäen käteen samalla. Sai mut kiinni, mutta onneksi tyytyi siihen kun sai heitettyä mällinsä mun päälle. Sydän tykytti hulluna tämän jälkeen ja menin puolijuoksua loppumatkan kotiin.
Kreikassa lomaillessa olimme matalassa n. 3 kerroksisessa hotellissa. Vieressä oli paikallista asutusta, joilla terassit ja takapiha samaan suuntaan kuin hotellilla parvekkeet. Parvekkeella ollessani viereisen talon terassille tuli mies täysin alastomana ja muna pystyssä minua silmiin tuijottaen. Tämä kokemus ei ollut täysin epämiellyttävä, koska tämä tyyppi oli aivan mielettömän hyvässä kunnossa, ruskettunut, komea ja se munakin oli oikein hyvän kokoinen. Ristiriitaisin tuntein luikin pois parvekkeelta, toisaalta teki mieli tuijottaa mutta en kehdannut. Olin 17-vuotias enkä ollut vielä ehtinyt kovin montaa miestä alastomana näkemään.
Yks reppana, nyt jo vainaja, veti usein viikonloppuisin käteen meidän kylätiellä keittiön ikkunan kohdalla. Vieraat ihmetteli, itse olimme tottuneet. Kaupungissa oikopolun pusikossa runkanneesta huutelijasta soitin poliisille. Ja runkkarille itselleen ilmoitin, että kalu äkkiä piiloon tai se voi lyhentyä huomattavasti. Polulla kulki paljon lapsiakin ja itsekään en moista aktia ja huutelua olisi halunnut nähdä.
Yhden kerran perinteisen takki auki -tyypin. Useita kertoja runkkareita mm. talon käytävässä, puistossa ja lenkkipolulla.
Runkarina sanoisin ei vaaraa,orkun lähestyessä joudutvetämään siemenet ulos jasaat nautinnon halveksivilta naisilta
Niitä oli paljon 70-80-luvulla stadissa. Metsissä, porttikongeissa... mihin ovat hävinneet?
Olimme kaverini kanssa 12-13v kun erään vesipuiston pukukopissa viereisen kopin mies työnsi elimensä seinän seinän ali meidän nähtäväksi.
Unisex koppeja.
Oli ahdistavaa.
Lapsena kavereiden kanssa, koulun metsässä leikkiessä sinne tuli joku mies joka vetäisi takin auki ja oli sen alla alasti. Taidettiin olla kaikki siinä 9v kieppeillä.
Turussa 90-luvun lopulla yliopistoalueella oli mies porttikongissa joka avasi poplarinsa ja oli täysin alasti. Lähdettiin opiskelukaverin kanssa kovaa vauhtia eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Niitä oli paljon 70-80-luvulla stadissa. Metsissä, porttikongeissa... mihin ovat hävinneet?
Onko ikävä??
Useita sekä Suomessa että ulkomailla. Suomen tapaus istui lähijunassa r**kkaamassa. Tästä on kyllä jo parikymmentä vuotta aikaa.
Tampereella Sorsapuistossa 70-luvulla, popliinitakkimies kumisaappaat.
nuorena likkana olisinko ollut 12 mies istui autossa apteekin edessä , huusi mulle että tuuppa kattoon menin ja kikkeli oli esillä , olin pikkuvanha ja katsoin tarkasti elintä , jostain olin lukenut että nämä nauttii kun tytöt säikähtää joten tarkastelun jälkeen sanoin kohteliaasti kiitos ei , olisittepa nähneet miten hölmöksi ukko meni , olin ylpeä itsestäni : D D otin rekkarin ylös ja kerroin äidille kohta mentiinkin poliisiasemalle , poliisikin kehui minua
Jep. Jostain syystä molemmat opiskelupaikkojen läheisyydessä... Alakouluikäisenä koulun lähimetsässä pyöri jotain kolmekymppinen paljastelija ja tietty tuli näyttämään värkkiänsä minulle. Teki sen niin, että muut eivät pystyneet näkemään mitä teki. Ja yliopistoaikana kampuksen pusikoissa kahisi ja kaveri tuli esittelemään itseään minulle ja kaverilleni, tällä kertaa me vain nauroimme. Kaveriparat. Onkohan kaikki itsensäpaljastelivat aina miehiä vai tekevätkö myös naiset tuota`?
Turun yliopistossa kun ysärillä opiskelin, niin jokakeväinen vitsaus olivat itsensäpaljastajat, jotka lymyilivät YO-kylän läheisyydessä, yliopistolta tultaessa semmoisen joutomaan tuntumassa. Siinä oli paljon hyviä puunrunkoja ja isoja kiviä, joiden taakse mennä odottelemaan naisopiskelijoita ja sit tulla esiin. Varmaan kymmenen kertaa näin paljastajan.
Kerran mun edellä käveli vanhempi, varmaan 60-vuotias rouva kun yksi kikkelisetä tuli esiin, niin tämä rouva huusi kurkku suorana että helvetin millimuna, pistä tuo mitätön lerssisi piiloon tai minä tuun ja katkaisen sen. Mun takana tuli lauma opiskelijoita ja kaikki kuultiin tää ja nauretttin aivan hervottomasti. Mies luikki piiloon autiotalon taakse, joka siinä vielä oli. Se saakelin joutomaa oli tosi pitkään siinä ja keräsi kaikkea häiriö-henkilöä, nyt se on taidettu jo korjata kunnon puistoksi. Tai ainakin toivon niin, en ole Turussa noilla kulmilla yli kymmeneen vuoteen käynyt.