Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nähnyt itsensäpaljastajaa?

Vierailija
15.04.2017 |

Missä ja mitä teki?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin kun nainen meni yleisellä uimarannalla alasti uimaan kaikkien nähden.

Ei välittänyt muiden ihmettelystä.

Toisaalta kukaan ei puuttunut asiaan.

Vierailija
2/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin kun nainen meni yleisellä uimarannalla alasti uimaan kaikkien nähden.

Miksi muut ihmettelivät? Sitä paitsi ei tuo ole mitään itsensäpaljastamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olen nähnyt useita. Yhdellä miehellä oli tapana istua risti-istunnassa uimarannalla niin että jätti munansa roikkumaan tarkoituksella shortsien lahkeesta. Toinen mies taas seisoi lähes päivittäin alasti ikkunassa jollain jakkaralla lieroaan esitellen. Kolmas tuli koulumatkalla vastaan ja kysyi tahdonko nähdä kyrvän, ja saman tien veti letkunsa esiin. Nämä kaikki kokemukset, kun olin alle 14-vuotias. Ikkunaukko tosin jatkoi kekkulointiaan aina vaan vuodesta toiseen.

Vierailija
4/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisitko samaa jos mies kävelisi munasillaan uimarannalla?

Vierailija
5/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessani kyllä. Joensuussa asui 70-luvulla itsensäpaljastaja, joka suosi erityisesti kirjastoa. Siellä hyllyjen välissä oli hyvä vilautella nuorelle tytölle. Joku joskus paikallislehden yleisönosastoonkin aiheesta kirjoitti valituksen. Samaa heppua saattoi nähdä myös urheilukilpailuissa ym. yleisötapahtumissa.

Vierailija
6/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies menee saunaan ja siellä kaikilla muilla on uimahousut, niin onko hän silloin itsensäpaljastaja?

Vierailija
7/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Aikoinaan niitä pyöri Pirkkolan metsissä, lenkkipolkujen läheisyydessä. En tiedä hilluuko ne enää siellä. Kerran pelästyin niin, että nakkasin sitä kivellä. Osuin sitä olkapäähän, tyyppi sai jalat alleen.

Kysymys palstalaisille: Saako säikähtänyt naisihminen kivittää kikkelinheiluttajaa?

Vierailija
8/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena kun kävelin kadulla yöllä eikä muita ihmisiä ollut niin auto pysähtyi kohdalleni ja mies kysyi, että voisinko vähän auttaa. Istui ilman housuja autossa ja elin juhlakunnossa. Aloin juosta kotia kohti ja onneksi auto ei seurannut. Muistan myös hämärästi, että joskus tuli metsäpolulla mies vastaan ja läväytti takkinsa auki.

Sitten vanhempana istuin kerran metrossa ja vastapäätä oleva nuori mies masturboi laukkunsa alla, mutta näin kaiken selvästi väkisinkin.

Vierailija
9/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin järveen paljastelemaan itseäni - keräsin pökertyneet kalat kalakeittoa varten. 

-

Kuulkaas nyt! Oletteko nähneet joskus Miley Cyrusia vaateet päällä??? 

Holywoodin avaava rintamus menee nykyää'n niin pitkälle, että on syytä trimmata häpykarvat. 

Ja limusiinista poituessa vilautetaan kaikki .... tai siis peppureikä jää vielä anaalihampsterin mielipahaksi piiloon. 

Vierailija
10/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena eräs mies pysähtyi autolla tien varteen ja pyysi minua ystäväni kanssa lähemmäs. Kysyi muka neuvoa, oli eksyksissä. Minä vain puhuin ja vastasin kysymyksiin. Ystäväni oli mennyt vielä vähän lähemmäs ja näki jotain kummallista. Kertoi minulle miehen ajettua pois, että sillä oli ollut pippeli ulkona housuista.

18-vuotiaana hyppäsi puskasta eteeni mies housut kintuissa. Jotain se siinö sanoi ja minä huusin, että munat pitäisi leikata irti tuollaisilta. Silloinen poikaystäväni suuttui valtavasti, kun kerroin tapahtuneesta ja lähti kaverinsa kanssa etsimään tätä paljastelijaa. Eivät löytäneet.

Vierailija
11/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten opiskellessani. Olin menossa kävellen kotiin koulusta, kun sairaanhoito-oppilaitoksen lähellä kadun varressa oli parkissa valkoinen auto. Kuskin paikalla istui lihava, valkoinen mies ilman housuja, penis kädessä sitä heilutellen. Aloin huutaa jotakin "hyi helvetti" ja otin muutaman juoksuaskeleen. Auto käynnistyi ja lähti nopeasti paikalta, näytin keskaria perään. Miehen kasvoja en ehtinyt nähdä, mutta pitkään tapaus etoi. Selvästi vaani mahdollisuuksia.

Vierailija
12/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin kävelymatkalla kauppakeskukseen yhdessä puistikossa nuoren miehen runkkaamassa. Oli hieman muka piilossa mutta kuitenkin selkeästi näkösällä, jos hänen suuntaansa katsoin. Se tie oli monen pikkukoululaisen reitti koululta kotiin, joten soitin poliisit, ettei lapset traumatisoidu. Jäi kiinni se ällö tyyppi >:)

Toinen kerta oli järven rannalla, olin viiden tyttökaverin kanssa menossa uimaan. Vesi oli hieman kylmää ja olimme ainoat rannallaolijat. Viereemme saapui pyörällään noin kolmikymppinen jäbä, joka levitti vilttinsä parin metrin päähän meistä. Olimme Tanskassa, joten pystyimme juttelemaan suomeksi salakielellä. Yksi kavereistani kysyi et runkkaaks toi?? Siellähän se hipelöi seisovaa kaluaan meitä katsellen, hyi!! Joku meistä sanoi enkuks, että voitko mennä tekee tota jonnekin muualle, se tais vaan kiihottua lisää äänistä päätellen ja pyöräili sitten tiehensä. Yäk, tää ahdisti ja äklötti aika pitkään jälkikäteen :( saakelin pervot!

Tunnistajat tunnistaa :D

Vierailija
13/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt. Aikoinaan niitä pyöri Pirkkolan metsissä, lenkkipolkujen läheisyydessä. En tiedä hilluuko ne enää siellä. Kerran pelästyin niin, että nakkasin sitä kivellä. Osuin sitä olkapäähän, tyyppi sai jalat alleen.

Kysymys palstalaisille: Saako säikähtänyt naisihminen kivittää kikkelinheiluttajaa?

Saa. Ja kerronko vielä mihin tähtäisin?

Vierailija
14/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kävelin tien reunaa, mies ajoi autolla mun vieressä ja runkkasi

* ajoin pyörällä ja vastaan käveli mies pitkä takki päällä, kohdalla avasi takin ja oli alasti

* lasioven takana mies runkkaili kun kaverin kanssa keinuttiin pihassa

* lenkitin koiraa okt-alueella ja pensasaidan takana ukkeli vänkkäili

Noi nyt ainakin muistan. Kaikki tapahtunut 90-luvulla kun olin lapsi. Asuin pk-seudulla.

Vierailija
15/45 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa. Ja kerronko vielä mihin tähtäisin?

Kiitos. Näin toimin jatkossakin. Siinä pelästyksissäni heittokäsi ja tähtäys ei ollut paras mahdollinen. Pitää aloittaa kuivaharjoittelu kesää varten.

- 8

Vierailija
16/45 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositarina vaikkette uskois, nainen hyppäsi auton eteen ja veti takin auki paljastaen alastoman vartalonsa, otti alapäästään kiinni ja teki "panoliikkeen". Sitten se laittoi takin taas päälleen ja jatkoi pyöräilyään.

Ei mikään missi, mut nainen silti. Hämmentynyt olo jäi, mut mukava muisto äijjäporukalle jaettavaksi.

Vierailija
17/45 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että en, mutta Lontoossa Notting Hill gaten aseman pisuaarissa näin sellaisen kovaa kikkeliään esitelleen hepun. Semmonen melko kookas ja suonikas ja ihan selvästi tarkoituksella esillä.

Ja kaverillani on masturboiva koira, mutta sitä ei taideta laskea. Tämä on muuten totta.

Vierailija
18/45 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoella oon nähnyt pari kertaa vanhan miehen runkkaamassa julkisella paikalla. En oo varma oliko sama tyyppi, kun tapahtui eri kerroilla.

Vierailija
19/45 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies menee saunaan ja siellä kaikilla muilla on uimahousut, niin onko hän silloin itsensäpaljastaja?

Jos mies pysähtyy kuselle puun juurelle lenkkipolulla, onko hän silloin itsensäpaljastaja? Entä jos hän seisoo alasti jakkaralla omassa kodissaan?

Vierailija
20/45 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana metsässä lenkkipolulla näin joo, ja onneksi olin kuullut aiemmin huhuja, että siellä saattaa tällaisen nähdä, joten en säikähtänyt ihan niin pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä