Mikä hurmuri! Janet Jackson, 50, julkaisi ensimmäisen kuvan esikoisestaan
Laulaja Janet Jackson, 50, on julkaissut ensimmäisen julkisen kuvan tammikuussa syntyneestä esikoispojastaan. Herttaisessa valokuvassa Janet suukottaa haukottelevaa Eissa-poikaansa.
– Vauvani ja minä päiväunien jälkeen, Jackson on kirjoittanut kuvatekstiksi.
Kommentit (29)
Hurmuri? Tavallisen näköinen vauva.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan käytetty sijaissynnyttäjää?
No linkitetyssä jutussa kerrotaan asia ihan selvästi. Itse synnytti lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovutettu sukusolu itsestään selvästi, kyseessä 50 v nainen.
Vauva on valkoihoinen kun äidin ihonväri tummempi. Samoin kuin veljensä lapset ovat kaikki valkoihoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskot kaiken mitä lehdet kertovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islam ei salli luovutettuja sukusoluja.
No toisaalta jos nainen on hyvässä kunnossa ja rakkautta lapselle riittää niin mitä sitten vaik ikää onkin liikaa. Itse en tuossa iässä enää tekis enkä ehkä neljän kympin jälkeenkään mutta elämä on monenlaista ja kukat joita kukkii erilaisia.
Joo, valkoihoisen munasolua lienee käytetty. Janet oli lapsena tummempi kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vauva on valkoihoinen kun äidin ihonväri tummempi. Samoin kuin veljensä lapset ovat kaikki valkoihoisia.
Iho monesti tummuu myöhemmin. Siis jos ei ole luovutetuista sukusoluista lähtöisin tuo vauva.
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iho monesti tummuu myöhemmin. Siis jos ei ole luovutetuista sukusoluista lähtöisin tuo vauva.
Michael Jacksonin lasten iho ei ole tummunut vieläkään eivätkä ole sanojensa mukaan luovutetuista sukusoluista lähtöisin. Janetin ja Michaelin ihot päinnvastoin vaalenivat iän myötä vaikka kumpikaan ei sanojensa mukaan ole valkaissut ihoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh? Meidän suvussa vaihdevuodet alkaa kuusikymppisinä. Sukusoluja piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael Jacksonin lasten iho ei ole tummunut vieläkään eivätkä ole sanojensa mukaan luovutetuista sukusoluista lähtöisin. Janetin ja Michaelin ihot päinnvastoin vaalenivat iän myötä vaikka kumpikaan ei sanojensa mukaan ole valkaissut ihoaan.
Ja sä uskot tuon kaiken 100 % totuutena?
Jermaine Jackson (veli) teki myös lapset valkoihoisen kanssa, mutta kyllähän nuo serkut on selkeästi tummempia.
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä uskot tuon kaiken 100 % totuutena?
Miksi niiden Michaelin lasten piirteet eivät muutenkaan ole yhtään afroja? Ja miksi eivät ole suostuneet koskaan todistamaan sukulaisuuttaan dna-testillä? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, yritän esikoistani näin nelikymppisenä. Helposti näkyy sujuvan kun vielä 50-60 naiset lisääntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Silti, neekerin huulet kakaralla.
Valkoihoisista sukusoluista syntyneellä vauvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti, neekerin huulet kakaralla.
Valkoihoisista sukusoluista syntyneellä vauvalla?
No katso noita huulia............
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh? Meidän suvussa vaihdevuodet alkaa kuusikymppisinä. Sukusoluja piisaa.
Iäkkäällä kuukautiset eivät kerro siitä että raskauskin alkaisi, munasolu vaikka irtoaakin niin niiden kunto on hedelmöittymisen ja raskauden jatkumisen suhteen liian heikkoja. Googlaapa huviksesi 50-vuotiaan raskaaksi tulon todennäköisyys.